متن خبر

“یک بطری شراب خوب” به صورت رایگان: چگونه یک سازمان غیردولتی با استفاده از یک حمله یواشکی رایگان به صفحات سیاست حفظ حریم خصوصی وب سایت اعتراض کرد که در فضای مجازی منتشر شد

“یک بطری شراب خوب” به صورت رایگان: چگونه یک سازمان غیردولتی با استفاده از یک حمله یواشکی رایگان به صفحات سیاست حفظ حریم خصوصی وب سایت اعتراض کرد که در فضای مجازی منتشر شد

شناسهٔ خبر: 471365 -




دو لیوان شراب پر <a href= از شراب قرمز" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/89gbxo7vTkVQs6kv99hjzF-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/89gbxo7vTkVQs6kv99hjzF-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/89gbxo7vTkVQs6kv99hjzF-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/89gbxo7vTkVQs6kv99hjzF-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/89gbxo7vTkVQs6kv99hjzF-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/89gbxo7vTkVQs6kv99hjzF-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/89gbxo7vTkVQs6kv99hjzF-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/89gbxo7vTkVQs6kv99hjzF.jpg">
(اعتبار تصویر: گتی/لیندا ریموند)

هر چند وقت یکبار شرایط و ضوابط، EULA و سیاست های حفظ حریم خصوصی را مطالعه می کنید؟ اگرچه می دانیم که باید چاپ ریز را بشوییم، اما این کاری است که تعداد کمی از ما به خود زحمت انجام آن را می دهیم و مطمئناً نه به طور کامل.

سازمان غیرانتفاعی Tax Policy Associates می‌خواست ثابت کند که چقدر این اسناد بی‌معنی هستند و پس در فوریه 2024 خطی به خط‌مشی حفظ حریم خصوصی خود اضافه کرد و یک "بطری شراب خوب" را به اولین کسی که این پیشنهاد را مشاهده کرد و با او تماس گرفت، ارائه کرد.

پس از سه ماه که هیچ کس متوجه این اضافه نشد، بالاخره فردی که پس از مشاهده چندین نمونه از سیاست های حفظ حریم خصوصی به صورت آنلاین، این جایزه را پیدا کرد تا ایده ای در مورد نحوه ایجاد سیاست های حفظ حریم خصوصی خود به دست آورد.

اولین بار نیست

رئیس سازمان، دن نیدل، داستان را در X به اشتراک گذاشت و به بی‌بی‌سی گفت: «اعتراض کودکانه من به این است که همه کسب‌وکارها باید خط‌مشی حفظ حریم خصوصی داشته باشند و هیچ‌کس آن را نخواند. هر کافی‌شاپ کوچک باید یک سیاست حفظ حریم خصوصی در وب‌سایت خود داشته باشد. این دیوانگی است که هدر می رود.

بی‌بی‌سی در پوشش خود، که پرخواننده‌ترین خبر در این سایت بود، اشاره کرد که هر شرکتی که داده‌های شخصی، «از جمله کسب‌وکارهای کوچک و مؤسسات خیریه» را در اختیار دارد، باید طبق مقررات حفاظت از داده‌های عمومی بریتانیا در سال 2018 (GDPR) سیاست حفظ حریم خصوصی داشته باشد. ).

این در واقع دومین باری است که Tax Policy Associates به سیاست حفظ حریم خصوصی خود اضافه می کند. اولین بار چهار ماه طول کشید تا پیدا شد. نیدل به بی‌بی‌سی گفت: «ما دوباره این کار را انجام دادیم تا ببینیم آیا مردم توجه بیشتری دارند یا خیر.

نوشته سیاست حفظ حریم خصوصی شرکت پس از کشف تغییر کرده است و اکنون او میگوید : «ما می‌دانیم که هیچ‌کس این را نمی‌خواند، زیرا در ماه فوریه اضافه کردیم که یک بطری شراب خوب را برای اولین کسی که با ما تماس می‌گیرد ارسال می‌کنیم. فقط در ماه می بود که ما پاسخ گرفتیم."

اگر تعجب می‌کنید که در این مورد چه چیزی به عنوان یک بطری شراب "خوب" به حساب می‌آید، به گفته بی‌بی‌سی، پاسخ یک Château de Sales 2013/14، Pomerol است.

آزمایش مداوم ما برای اینکه آیا کسی T&Cهای وب سایت را می خواند یا نه ادامه دارد. ما این را در شرایط خود در ماه فوریه قرار دادیم. تازه ادعا شده pic.twitter.com/N7k3weTuA9 9 مه 2024

بیشتر از TechRadar Pro

Wayne Williams یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC انگلستان نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است