متن خبر

Alora Baby قصد دارد وسایل کودک را از “اقتصاد دفن زباله” دور کند

Alora Baby قصد دارد وسایل کودک را از “اقتصاد دفن زباله” دور کند

شناسهٔ خبر: 471113 -




مصرف سریع و تولید زباله در همه صنایع بیداد می کند، اما این امر به ویژه در مورد تجهیزات کودک صادق است. انسان‌های کوچک به سرعت بزرگ می‌شوند و والدین ممکن است از خرید اقلام مستعمل عصبی باشند ("آیا آن صندلی غذا واقعا ضد عفونی شده است؟") و اغلب آنقدر استرس دارند که فکر کنند با تجهیزاتی که تایک کوچک از آن بزرگ شده است چه کار کنند. Alora Baby را وارد کنید، که در تلاش است روایت را به سمت یک گزینه سبزتر و پایدارتر برای تولید - و بازیافت - محصولات کودک تغییر دهد. این شرکت با گهواره های کنار تخت شروع به کار کرده است.

Alora Baby، با حمایت کمک های مالی دولتی، قصد دارد تغییرات انقلابی را در تجهیزات کودک ایجاد کند و از هنجارهایی که می بیند محصولاتی برای یک طول عمر طراحی شده اند، فاصله بگیرد. این تیم راه‌اندازی را انتخاب می‌کند و تلاش می‌کند تا قبل از تحلیل دورهای سرمایه‌گذاری بزرگ‌تر، این مفهوم را اثبات کند. هدف کاهش ریسک تجاری و به دست آوردن یک مهره واضح در مورد دوام بلندمدت شرکت است.

ما در این سیستم گیر کرده‌ایم، که من آن را اقتصاد دفن زباله می‌نامم، که اساساً جایی است که مواد بدتر می‌شوند: مواد گران‌تر هستند، نیروی کار کمتر و کمتر استثمار می‌شود (خوشبختانه!)، اما ما سوختی برای این کار نداریم. آنگوس ویستون، بنیانگذار Alora Baby، در مصاحبه ای با TechCrunch گفت. «این ما را به کجا می برد؟

تخت خواب آلورا بیبی
آلورا بیبی که با تخت‌خواب‌های کنار تخت شروع می‌شود، می‌خواهد اقتصاد دایره‌ای را به صنعت وسایل کودک به شکلی بزرگ بیاورد.
اعتبار تصویر: Alora Baby

ویستون فکر می‌کند که رویکرد استارت‌آپ ذاتاً ریشه عمیقی در فناوری ندارد، اما سادگی آن به چشم‌انداز بالقوه بزرگ‌تر و مهم‌تری در آینده نزدیک می‌شود. وقتی ماشین کسب و کار بالاخره راه اندازی شد، او می گوید تمرکز روی تولید IP معطوف خواهد شد به طور خاص، انجام پروژه های تحقیقاتی که حاشیه سود را بهبود می بخشد و در نتیجه تولید ارزان تر در مقیاس و در نتیجه محصولات ارزان تر برای مصرف کنندگان را به همراه خواهد داشت.

بزرگترین تغییر برای Alora Baby تقریباً یک تغییر فلسفی است: یک محصول "جدید" چیست؟

ما به طور غریزی می دانیم محصولی که از مواد بازیافتی ساخته شده است چیست. ویستون گفت: "اگر کسی بگوید، "هی، این فنجان از مواد بازیافتی ساخته شده است"، ما می دانیم که این یک محصول جدید است. و اگر کسی بگوید "بازسازی شده"، ما می دانیم که این به چه معناست - اما همچنین این یک محصول "جدید" نیست."

به نظر می رسد که هیچ پاسخ گسسته و روشنی برای اینکه نقطه متقاطع کجاست وجود ندارد. اگر آلومینیوم را بازیافت کنید، دوباره آن را بو کرده و آلومینیوم «جدید» می‌سازید. بازیافت شده ولی نو هم هست. برای آلورا بیبی، این شرکت محصولات را "بازسازی" می کند و بنیانگذار مشتاق است که معنی آن را توضیح دهد.

او گفت: «در یک انتهای طیف، ما می‌توانیم همه مواد را بازیافت کنیم: آنها را به اتم‌ها، مواد بکر یا مواد خام بازگردانیم». "این برای مصرف کننده عالی است، از نظر روانی، اما همچنین منابع فشرده ای دارد." Whiston او میگوید که طرف دیگر این طیف فقط شلنگ زدن محصول است. «اگر فقط آن را تمیز کنید، آن طرف دیگر طیف است. فرآیند تولید مجدد ما مجموعه ای از فرآیندهای صنعتی است. این شامل مواردی است که شما انتظار دارید: سنباده زدن، دوباره خسته کننده و همه این موارد. هر بخش جداگانه به طور موثر بازسازی می شود، پس واقعاً جدید است. ممکن است چند میکرون ضخامت کمتری داشته باشد، اما "جدید" است به نحوی که اکثر مردم موافق هستند "جدید". انرژی بیشتری دارد، اما در این بخش، ارزشش را دارد.»

به گفته بنیانگذاران Alora Baby، فناوری با طراحی خوب را می توان «تجدید» کرد.
اعتبار تصویر: Alora Baby

این استارتاپ بر این اعتقاد راسخ متمرکز است که محصولات بهتر باید در مقیاس ارزان‌تر باشند. در واقع، این فرمت تولید مقیاس‌پذیر، همراه با تغییر رفتار مصرف‌کننده به سمت پایداری، می‌تواند کاملاً یک ابتکار سرمایه‌پذیر باشد.

با این حال، این شرکت فقط تولید تخت نوزاد پایدار نیست. همچنین جنبه مهمی از گفتگوی اقتصاد دایره‌ای را برجسته می‌کند و نه تنها فرآیند تولید کالاها، بلکه سرنوشت بعدی این کالاها را که مراکز و ماشین‌آلات مختلف بازیافت را شامل می‌شود، تحلیل می‌کند.

اساساً، Alora Baby فقط قصد ندارد تخت نوزاد را به روشی سازگار با محیط زیست بسازد، بلکه در تلاش است تا کل چرخه زندگی یک محصول را بازسازی کند: تولید، استفاده، و دفع یا بازیافت آن. همچنین بر بحرانی بودن تغییر رفتار مصرف کننده تأکید می کند، که به گفته بنیانگذار، 80 درصد از چالش های شرکت را تشکیل می دهد.

در حال حاضر، ما شاهد ظهور نسل جدیدی از شرکت‌ها هستیم که هنجارها را به چالش می‌کشند و مرزها را جابجا می‌کنند، و این استارت‌آپ جدید دقیقاً این کار را انجام می‌دهد. با تمرکز بر روی یک رویکرد سبزتر برای وسایل کودک، هدف آن تأثیر واقعی و عملی بر پایداری محیط زیست و ایجاد یک اقتصاد دایره ای واقعی، غیر سبز و بدون شستشو است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است