متن خبر

OpenAI اخبار مهمی برای به اشتراک گذاشتن در 13 می دارد – اما موتور جستجو را اعلام نمی کند

OpenAI اخبار مهمی برای به اشتراک گذاشتن در 13 می دارد – اما موتور جستجو را اعلام نمی کند

شناسهٔ خبر: 470814 -




لوگوی OpenAI
به‌روزرسانی‌های OpenAI بیشتر قریب‌الوقوع هستند (اعتبار تصویر: OpenAI)

OpenAI اعلام کرده است که اخباری برای به اشتراک گذاشتن از طریق یک پخش زنده عمومی در روز دوشنبه، 13 می دارد – اما برخلاف شایعات قبلی ، ظاهراً توسعه‌دهنده ChatGPT و Dall-E قصد ندارد از رویداد آنلاین برای راه‌اندازی موتور جستجو استفاده کند.

در یک پست رسانه اجتماعی، OpenAI می گوید که "برخی به روز رسانی های ChatGPT و GPT-4" در ساعت 10 صبح PT / 1 بعد از ظهر ET / 6 بعد از ظهر BST در روز دوشنبه 13 مه (که سه شنبه، 14 مه، ساعت 3 صبح AEST برای شما در استرالیا است) نمایش داده می شود. ). پخش زنده در دسترس خواهد بود .

سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI، با بیان اینکه افشای بزرگ GPT-5 نخواهد بود و یک موتور جستجو نخواهد بود، ادامه داد. آلتمن او میگوید : «ما سخت روی چیزهای جدیدی کار کرده‌ایم که فکر می‌کنیم مردم دوست خواهند داشت. "برای من مانند جادو است. "

شایعاتی مبنی بر اینکه OpenAI مستقیماً با موتور جستجوی خود که احتمالاً با همکاری مایکروسافت و بینگ توسعه یافته است، گوگل را تحت تأثیر قرار می دهد، ماه هاست که در حال چرخش است. به نظر می رسد که هنوز آماده نیست - پس باید منتظر بمانیم.

OpenAI، گوگل و اپل

نه gpt-5، نه یک موتور جستجو، اما ما سخت روی چیزهای جدیدی کار کرده ایم که فکر می کنیم مردم دوست خواهند داشت! برای من مانند جادو است. دوشنبه ساعت 10 صبح PT. https://t.co/nqftf6lRL1 10 مه 2024

چت ربات‌های هوش مصنوعی مانند Microsoft Copilot در حال حاضر کار مناسبی را برای جمع‌آوری اطلاعات از وب انجام می‌دهند – در واقع، این مدل‌های زبان بزرگ (LLM) اساساً خودشان را در وب‌سایت‌ها به روشی مشابه نحوه فهرست‌بندی گوگل آن‌ها آموزش می‌دهند.

این امکان وجود دارد که آینده جستجوی وب فهرست ی از پیوندها نباشد، بلکه پاسخی از یک هوش مصنوعی است، بر اساس آن پیوندها - که این سوال را مطرح می کند که چگونه وب سایت ها می توانند درآمد مورد نیاز خود را برای ارائه اطلاعات به LLM ها در ابتدا به دست آورند. محل. خود گوگل نیز در نتایج جستجوی خود هوش مصنوعی را آزمایش کرده است.

در دیگر اخبار OpenAI، طبق گفته مارک گورمن در بلومبرگ ، اپل قراردادی را برای تزریق برخی از هوشمندهای ChatGPT به iOS 18 که اواخر سال جاری انجام می شود، "بسته است". ظاهراً این شرکت ها اکنون در حال "نهایی کردن شرایط" معامله هستند.

با این حال، گورمن می گوید که قرارداد بین اپل و گوگل برای استفاده از موتور هوش مصنوعی Gemini گوگل همچنان روی میز است. ما می دانیم که اپل در حال برنامه ریزی برای پیشرفت در زمینه هوش مصنوعی در سال جاری است، اگرچه به نظر می رسد که ممکن است در این راه نیاز به کمک داشته باشد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است