متن خبر

هدفون‌های سیمی جدید Sennheiser مانند قوطی‌های راحت و راحت برای سفر هستند

هدفون‌های سیمی جدید Sennheiser مانند قوطی‌های راحت و راحت برای سفر هستند

شناسهٔ خبر: 470470 -




سنهایزر HD 620S
(اعتبار تصویر: Sennheiser)

Sennheiser جدیدترین هدفون HD 620S خود را عرضه کرده است که سعی می کند عملکرد، عایق صدا و راحتی را متعادل کند.

این مدل کمی اردک عجیب و غریب است اما از نظر خوبی. خطی که بخشی از آن است، سری HD 600، به طور کامل از هدفون های پشت باز تشکیل شده است. اینها در خروجی صدای باکیفیت عالی هستند. با این حال، آنها در جلوگیری از سر و صدای بیرون چندان خوب نیستند، و آنها را برای سفر مناسب نیستند. HD 620S با داشتن یک جفت هدفون پشت بسته برخلاف جریان حرکت می کند. دستگاه هایی با این طراحی در جلوگیری از نشت صدا بسیار بهتر هستند.

این شرکت بیان می‌کند که روکش‌های فنجان با فولادی تقویت شده‌اند که به عنوان «عایق کارآمد» عمل می‌کند. هر کدام دارای یک مبدل دینامیک 42 میلی متری با دیافراگم 38 میلی متری هستند که شنونده را در یک حباب صدا فرو می برد. در کنار آنها کویل های صوتی آلومینیومی 150 اهم وجود دارد که وضوح صدای واضح و خروجی دقیق را تضمین می کند. نتیجه یک جفت هدفون با عملکرد بالا است که می تواند طیف گسترده ای از صدا را پوشش دهد. Sennheiser حتی به خود می بالد که پاسخ باس بلندتری نسبت به HD 600 دارد، یک جفت هدفون که طبق گزارش ها می تواند "صدای واقعی" را تولید کند.

سنهایزر HD 620S پوشیده شده است

(اعتبار تصویر: Sennheiser)

یک تناسب راحت

یکی از مشکلاتی که در مورد هدفون های گوش بسته وجود دارد این است که استفاده از آنها ناراحت کننده است. طراحی ایزوله آنها به این معنی است که هوا در جریان نیست که می تواند منجر به داغ شدن و عرق کردن گوش شود. با این حال، HD 620S همچنین بر ارائه یک تجربه راحت بیشتر شبیه به هدفون های گوش باز متمرکز است. Sennheiser او میگوید که ترکیبی از "پوشش‌های جادار لیوان گوش و بالشتک‌های گوش انعطاف‌پذیر" تهویه خوبی را ممکن می‌سازد تا گرما به دام نیفتد. مانند روکش های فنجان، هدبند نیز از فولاد تقویت شده برای دوام طولانی مدت ساخته شده است. آنها همچنین سبک وزن هستند و کل بسته بندی آن 670 گرم (حدود 1.5 پوند) است.

سنهایزر HD 620S هنگام مدیتیشن پوشیده می شود

(اعتبار تصویر: Sennheiser)

پیش خرید سنهایزر HD 620S در حال حاضر باز است. می توانید یک جفت را به قیمت 349.95 دلار / 299.99 پوند / 599.95 دلار استرالیا خریداری کنید. تاریخ ارسال برای 6 ژوئن تعیین شده است. با خرید، یک کابل شش فوتی (1.8 متر) دریافت خواهید کرد. در چند ماه آینده، همه شما علاقه مندان به صدا می توانید یک کابل اختیاری متعادل 4.4 میلی متری برای وفاداری صوتی حتی بهتر بخرید.

تجزیه و تحلیل: برداشت اول خوب

شما می توانید این هدفون را به عنوان یک جک از همه تجارت ها در نظر بگیرید. در این اطلاعیه، Sennheiser اشاره می‌کند که چگونه HD 620S DNA سری‌های HD 600 و 500 را ترکیب می‌کند و بهترین‌های هر دو جهان را با هم ترکیب می‌کند. اما آیا به اندازه کافی خوب خواهد بود که استاد همه باشید؟ آیا می تواند خبر از ادغام بهترین جنبه های طراحی گوش باز و بسته در یک دوره جدید از هدفون ها بدهد؟ شاید. حداقل، نزدیک خواهد شد.

ویرایشگر ارشد صوتی بکی اسکاروت با پوشیدن Sennheiser HD 620S (اعتبار تصویر: آینده)

بکی اسکاروت، ویرایشگر صوتی TechRadar اخیراً این فرصت را داشت که HD 620S را امتحان کند و اولین برداشت او مثبت بود. او اظهار داشت: «آنها برای در دست گرفتن و [پوشیدن] احساس سبکی باورنکردنی می‌کنند» و بيان کرد که بالشتک روی هدبند «بسیار استثنایی است». بکی در مورد عملکرد آن گفت: "سطوح جزئیات نیز عالی است". آنها در همان سطح HD 600 هستند. او در پایان می گوید: "علائم اولیه خوب هستند!"

تا اینجای کار، آنها تاثیر اولیه خوبی روی بکی گذاشته اند. اینکه آیا HD 620S شروع یک روند جدید است یا نه، باید دید. در همین حال، فهرست TechRadar از بهترین هدفون های 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است