متن خبر

Magic Keyboard و Apple Pencil Pro جدید خوب به نظر می رسند، اما اپل باید فوراً بدترین لوازم جانبی خود را بازبینی کند.

Magic Keyboard و Apple Pencil Pro جدید خوب به نظر می رسند، اما اپل باید فوراً بدترین لوازم جانبی خود را بازبینی کند.

شناسهٔ خبر: 470124 -




ماوس جادویی اپل روی یک سطح سفید در کنار کیبورد جادویی.
(اعتبار تصویر: Shutterstock / Peter Kotoff)

خوب، این یک مجموعه دیگر از ویترین اپل است رویداد زنده «Let Loose» به ما مجموعه‌ای از فناوری‌های جدید را داد که مشتاقانه منتظر آن باشیم، از Apple Pencil Pro جدید و براق گرفته تا iPad Pro 13 اینچی ، که اکنون به M4 قدرتمند مجهز شده است. تراشه .

این رویداد همچنین یک صفحه کلید جادویی جدید برای iPad به ما داد، که مورد استقبال قرار گرفت، اما هنوز یک لوازم جانبی اپل وجود دارد که من کاملاً از آن متنفرم، و ای کاش اپل کمی به آن عشق می ورزید. البته من در مورد ماوس جادویی صحبت می کنم.

ماوس نمادین Magic Mouse از زمان عرضه‌اش در سال 2009 تقریباً از نظر طراحی بدون تغییر باقی مانده است، و در حالی که استفاده از آن به لطف طراحی تمیز و پشتیبانی از حرکات چند لمسی آن احساس خوبی دارد، رک و پوست کنده ماوس خوبی نیست. نه تنها گران است، بلکه فاقد دکمه های جانبی است، از قابلیت های چند لمسی خود به اندازه کافی استفاده نمی کند، و بدتر از همه: درگاه شارژ در پایین است!

زمان برای طراحی مجدد

با ایجاد موجی از اپل در فضای هوش مصنوعی و همچنین پیشرفت با سیلیکون جدید در تراشه M4، زمان آن فرا رسیده است که ماوس جادویی فروتن یک طراحی مجدد داشته باشد. لازم نیست چیز بزرگی باشد. فقط بپذیرید که راحتی بهتر از زیبایی است و هیچ ماوسی نباید هنگام شارژ غیرقابل استفاده باشد. من شخصاً از یک ماوس مطمئن لاجیتک G502 Lightspeed به عنوان ماوس روزمره خود در خانه استفاده می‌کنم که می‌توانم آن را وصل کنم و هر زمان که باتری آن کم شد، از آن استفاده کنم.

اپل چیزی شبیه به اولویت دادن فرم به عملکرد دارد، از کمبود دکمه در نسل سوم آی‌پد شافل گرفته تا روش مضحک شارژ برای مداد اصلی اپل . ماوس جادویی احتمالاً بارزترین نمونه از این است – وارونه کردن ماوس برای شارژ کردن آن فقط پوچ است و عملکرد آن را به خاطر ظاهری "بی نقص تر" کاهش می دهد. عمر طولانی باتری بهانه ای نیست، اپل.

من امیدوارم که در رویداد WWDC 2024 اپل در ژوئن شاهد تغییرات اساسی برای Magic Mouse - و احتمالاً Magic Keyboard برای Mac، یکی دیگر از لوازم جانبی (که مسلماً بسیار برتر) است که می‌تواند ظاهری تازه داشته باشد، باشیم. با رونمایی رسمی تراشه M4، احتمالاً شاهد تحقق پیش‌بینی‌های M4 Mac و MacBook جدید خواهیم بود – پس امیدواریم لوازم جانبی مک از قلم نیفتد.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

ویرایشگر، محاسبات

کریستین ویرایشگر محاسباتی TechRadar در بریتانیا است. او از مجله Maximum PC نزد ما آمد و در آنجا عاشق سخت افزار کامپیوتر و ساخت رایانه شخصی شد. او قبل از پرش به TechRadar یکی از اعضای ثابت تیم بازبینی آزاد ما بود و معمولاً می‌توان آن را دید که قبل از اینکه به موجودی حساب بانکی‌اش نگاه کند، روی آخرین کارت گرافیک یا لپ‌تاپ بازی گران‌قیمتش آب می‌ریزد و گریه می‌کند.

کریستین یک مبارز مشتاق برای حقوق LGBTQ+ و صاحب یک سگ نجات جذاب به نام لوسی است که او را پس از غلبه بر سرطان در سال 2021 به فرزندی پذیرفت. وقتی می خواهد از خانه کار کند، از او خواسته شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است