متن خبر

توبی از فیلمسازان مستقل و طرفداران آنها می خواهد که به تقویت کتابخانه محتوای اصلی کمک کنند

توبی از فیلمسازان مستقل و طرفداران آنها می خواهد که به تقویت کتابخانه محتوای اصلی کمک کنند

شناسهٔ خبر: 469812 -




Tubi، سرویس پخش تبلیغاتی متعلق به فاکس، روز سه شنبه یک برنامه بتا جدید به نام "Stubios" راه اندازی کرد و از فیلمسازان مشتاق دعوت کرد تا محتوای اصلی خود را ارسال کنند. قابل ذکر است که متقاضیان مستقیماً از طرفداران بازخورد دریافت خواهند کرد و همچنین از بازیگر عیسی رائه، خالق «ناامن»، راهنمایی‌های انفرادی دریافت خواهند کرد.

این پخش کننده قبلاً روی فیلمسازان آینده شرط بندی کرده بود و سال گذشته از طریق همکاری با The Black List پنج فیلمنامه اصلی از نویسندگان نوظهور را پذیرفت. با این حال، این اولین بار است که توبی از بینندگان می‌خواهد در مراحل پیش تولید شرکت کنند.

در اواخر این ماه، کاربران می‌توانند خلاقیت‌ها را در برنامه Tubi دنبال کنند و نظرات خود را در مورد پروژه‌های با نور سبز ارائه دهند، مانند ارائه پیشنهاداتی در مورد بازیگران، فیلمنامه، تریلر، هنر کلید و موارد دیگر. فیلمسازان می‌توانند نظرسنجی بسازند و همچنین کلیپ‌های پشت صحنه و سایر ویدئوهای کوتاه را منتشر کنند که آثار خود را به نمایش می‌گذارند.

هنگامی که فیلمسازان برنامه را طی می کنند و یک محصول تمام شده و دقیق تولید می کنند، با هزینه ای نامعلوم و یکباره برای کارشان جبران می شود. تمام پروژه های کامل در Tubi توزیع و تبلیغ می شوند.

ملودی هیلدبرانت، مدیر ارشد فناوری فاکس، به TechCrunch گفت: «به جای استفاده از فرآیندهای سنتی دروازه‌بانی و آفلاین، طرفداران می‌توانند به صورت پویا مشارکت کنند و آن تجربه تعاملی را داشته باشند. توبی قصد دارد یک ویژگی نظر برای طرفداران اضافه کند تا در بحث‌های آزاد درباره این پروژه شرکت کنند.

دیدن یک شرکت رسانه ای بزرگ که از فیلمسازانی حمایت می کند که ممکن است برای حضور در صنعت سینما و تلویزیون با مشکل مواجه شوند، به ویژه با توجه به اعتصابات هالیوود در سال 2023، دلگرم کننده است. با این حال، شرط‌بندی سرویس‌های استریم روی چهره‌های تازه، به‌ویژه Tubi، می‌تواند یک حرکت مخاطره‌آمیز باشد، زیرا به دلیل داشتن بازدیدهای اصلی با کیفیت مانند مکس و نتفلیکس شناخته شده نیست. ابتکار جدید توبی می‌تواند به آن کمک کند تا بینشی در مورد نحوه واکنش مخاطبان و بهبود محتوای جدید قبل از انتشار کسب کند.

همچنین به ندرت پیش می‌آید که فیلمسازان آینده از یک چهره برجسته در صنعت، مانند عیسی رائه، راهنمایی یک به یک دریافت کنند. در سال 2014، او شرکت مدیریت خود، ColorCreative را تأسیس کرد که به حمایت از سازندگان مختلف اختصاص دارد. به گفته توبی، خلاقان به همراه تیم ColorCreative که فیلمنامه و تولید خلاقانه را پشتیبانی خواهند کرد، مستقیماً با ایسا صحبت خواهند کرد.

اولین گروه از خلاقان (یا Stubiorunners، همانطور که توبی آنها را می نامد) قبلاً انتخاب شده است، از جمله هنرمند موسیقی لیدی لندن، که در حال کار بر روی یک مستند درباره اولین آلبوم خود است. سایر فیلمسازان پذیرفته شده اواخر این ماه معرفی خواهند شد.

این شرکت در حال حاضر در حال استفاده از برنامه‌های کاربردی است و به صراحت به دنبال صداهای ناشنیده‌ای است که تمایل زیادی به نفوذ به هالیوود و ایجاد محتوای منحصربه‌فرد برای بینندگانی که از خدمات کمتری برخوردار هستند، دارند.

آنجلی سود، مدیر عامل توبی، گفت: "Stubios راهی برای دادن فرصتی به خلاقان با طرفداران سرمایه‌گذاری شده برای گفتن داستان‌هایی است که در غیر این صورت ممکن است در هالیوود دارای نور سبز نباشند، و به Tubi این امکان را می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که برنامه‌های ما فرهنگ را همانطور که در حال وقوع است منعکس می‌کند." در یک بیانیه.

Stubios بخشی از استراتژی محتوای بزرگتر Tubi است که مستلزم تولید نسخه های اصلی متنوع تر برای جذب مخاطبان جوان است. طبق آخرین گزارش Tubi The Stream، ژنرال Z و هزاره ها از هجوم راه اندازی مجدد و فرنچایزهای طولانی مدت خسته شده اند. ۷۴ درصد از شرکت‌کنندگان گفتند که نسخه‌های اصلی را به بازسازی ترجیح می‌دهند و ۷۱ درصد مایلند نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌های سازندگان مستقل و کوچک‌تر را تماشا کنند. علاوه بر این، 74 درصد از شرکت‌کنندگان در جمعیت‌شناسی یکسان خواهان محتوای متنوع‌تری هستند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است