متن خبر

وبلاگ زنده رویداد اپل: برای آیپدهای جدید و موارد دیگر آماده شوید

وبلاگ زنده رویداد اپل: برای آیپدهای جدید و موارد دیگر آماده شوید

شناسهٔ خبر: 469779 -




تازه کردن

پس ، فضایی برای یک تراشه M4 وجود دارد که حجم کاری هوش مصنوعی را در جلو و در مرکز قرار دهد، دقیقاً مانند تراشه Tensor G3 در Google Pixel 8 و Pixel 8 Pro .

چنین تراشه ای می تواند زمینه را برای WWDC 2024 فراهم کند، جایی که انتظار داریم اپل از فناوری ها و ابزارهای مولد هوش مصنوعی زیادی استفاده کند. این به توسعه‌دهندگان زمان می‌دهد تا قابلیت‌های این تراشه بسیار شایع‌شده را امتحان کنند و اجازه می‌دهد تا چند ماه دیگر برخی از برنامه‌های هوش مصنوعی تولیدی اولیه اپل را به نمایش بگذارند.

انتظار داریم که اپل به شدت روی هوش مصنوعی مولد آیفون 16 کار کند، اما نکاتی وجود دارد که می‌تواند با آی‌پدهای جدید بر فناوری هوش مصنوعی تولید محتوا تکیه کند.

این امر منطقی است زیرا اپل اغلب آی‌پدها را به‌عنوان ابزاری برای خلق هنرمندان و دیگر سازندگان می‌بیند. پس آوردن هوش مصنوعی مولد به ترکیب می‌تواند تلاش‌های خلاقانه کاربران را توربوشارژ کند و به آنها اجازه دهد ایده‌های خود را رها کنند.

تراشه فعلی M3 به همراه همتایان Pro و Max خود، برای مک‌بوک‌ها به اندازه کافی قدرتمند هستند، پس منطقاً برای iPads خوب است.

تنها چین و چروک اینجا هوش مصنوعی مولد است. ..

لوگوی Apple M3 روی پس‌زمینه شیب سیاه

(اعتبار تصویر: آینده / اپل)

من قصد دارم شرط بندی کنم که مدل های جدید iPad Air و iPad Pro یک تراشه Apple M3 دریافت کنند. علیرغم اشاره‌هایی به تراشه M4 ، من احساس می‌کنم که برای اپل زود است که یک تکه سیلیکون کاملاً جدید برای اولین بار در زمانی که ما فقط یک مک بوک ایر M3 13 اینچی داشته‌ایم، عرضه کند.

در مورد آیپد پرو جدید، نمایشگرهای OLED به شدت مورد توجه قرار گرفته اند .

در حالی که آی‌پد پرو ۱۲.۹ اینچی کنونی دارای یک صفحه نمایش مینی ال‌ای‌دی نسبتاً خوب است، OLED همچنان در مورد اشباع رنگ‌ها و کنتراست حاکم است. پس برای کاربران حرفه ای، منطقی است که آیپد پرو، هر دو مدل 11 و 12.9 اینچی، نمایشگرهای OLED داشته باشند.

پاسخ جزئی به سوال زیر یک مدل بزرگتر برای iPad AIr است، که به یک صفحه نمایش 12.9 اینچی برای ارائه صفحه نمایش بزرگتر به طرفداران تبلت اپل بدون نیاز به پرداخت پول iPad Pro اشاره می کند.

من همه طرفدار یک iPad Air بزرگتر هستم، زیرا فکر می کنم ترکیب یک صفحه نمایش بزرگتر و تراشه قدرتمندتر به آن شانس بیشتری برای جایگزینی شبه لپ تاپ می دهد، بدون اینکه جذابیت تبلت آن خنثی شود.

اگر به فهرست بهترین تبلت‌های ما بروید و جنسیت را انتخاب کنید، خواهید دید که با iPads همخوانی دارد. جای تعجب نیست، زیرا اپل هنوز هم تقریباً بهترین تجربه تبلت را ارائه می دهد و نرم افزار قدرتمند را با سخت افزار نرم افزاری ترکیب می کند.

پس من و شما را ببخشید که بپرسیم آیپد ایر و آیپد پرو بعدی کجا می‌توانند بروند...

تصاویر حضوری <a href= از iPad Air 2022 در حال استفاده" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UGmDLRXYFibjXn6QxyuKVC-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UGmDLRXYFibjXn6QxyuKVC-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UGmDLRXYFibjXn6QxyuKVC-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UGmDLRXYFibjXn6QxyuKVC-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UGmDLRXYFibjXn6QxyuKVC-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UGmDLRXYFibjXn6QxyuKVC-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UGmDLRXYFibjXn6QxyuKVC.jpg">

(اعتبار تصویر: TechRadar)

خوب، بیایید وارد آن شویم ...

همانطور که گفته شد، این رویداد اپل تقریباً به طور قطع در مورد آیپدها خواهد بود. به‌ویژه مدل‌های آی‌پد ایر و آی‌پد پرو که هر دو از سال ۲۰۲۲ به‌روزرسانی دریافت نکرده‌اند.

این مدت زمان زیادی در دنیای تبلت ها نیست، اما تراشه های داخلی سری M اپل اکنون در نسل سوم خود هستند، به این معنی که می توان چنین تکه هایی از سیلیکون را در تبلت هایی که هنوز تراشه های M2 و M2 دارند، ریخت.

صبح بخیر. Roland Moore-Clyer در اینجا، مدیر سردبیر محاسبات موبایلی در TechRadar، تا شما را از طریق چند نشت، شایعات و اخبار در آخرین لحظه قبل از رویداد Let Loose آشنا کند و نظرات و تحلیل هایی را در مورد آنچه که باید انتظار داشته باشید و چه چیزی را نباید انتظار داشت ارائه دهد. از نمایشگاه امروز اپل

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است