متن خبر

پنه‌لوپه نتفلیکس ترکیبی جذاب از داستان‌های دوران بلوغ و سریال‌های ماجراجویی بقا در طبیعت وحشی به نظر می‌رسد – و ممکن است غیرقابل لغو باشد.

پنه‌لوپه نتفلیکس ترکیبی جذاب از داستان‌های دوران بلوغ و سریال‌های ماجراجویی بقا در طبیعت وحشی به نظر می‌رسد – و ممکن است غیرقابل لغو باشد.

شناسهٔ خبر: 469771 -




برنامه تلویزیونی پنه لوپه
(اعتبار تصویر: Mark Duplass Productions)

اگر به طور فزاینده‌ای از تعهد به یک برنامه محتاط هستید، زیرا می‌ترسید که این برنامه به صف نمایش‌های لغو شده نتفلیکس بپیوندد، درست زمانی که درگیر می‌شوید، تنها نیستید. و یک نمایش جدید، درام جوان-بزرگسال پنه لوپه ، سعی دارد کاری در مورد آن انجام دهد.

پنه لوپه مگان استات را در فیلم Little Fires Everywhere در نقش یک دختر 16 ساله ناراضی بازی می کند که خانواده و زندگی خود را پشت سر می گذارد تا زندگی جدیدی در بیابان ایجاد کند و یاد می گیرد که در زمین به تنهایی زندگی کند. در طول همه‌گیری نوشته شده بود، اما زمانی که سازندگان سعی کردند آن را سفارش دهند، هیچ‌کس آن را انتخاب ن کرد. پس تصمیم گرفتند به جای آن مسیر مستقل را طی کنند. این سریال موفقیت بزرگی در جشنواره ساندنس داشت و نتفلیکس اکنون حق پخش فصل اول هشت قسمتی در ایالات متحده را گرفته است.

این نمایش در حال آزمایش چیزی است که در ساخت فیلم مستقل رایج است، اما هنوز در پخش تلویزیونی نسبتاً نادر است. سازندگان سریال به جای اینکه یک استریمر بزرگ مانند نتفلیکس را سفارش دهند و هزینه ساخت سریال را بپردازند، خودشان کل سریال را ساختند و سپس قرارداد کوتاه مدتی را برای توزیع آن با نتفلیکس امضا کردند. یعنی اگر نتفلیکس تصمیم بگیرد که فصل دوم برای پخش کننده مناسب نیست، نباید مانع از ساخت و نمایش سریال دوم در جای دیگری شود.

مارک دوپلاس یکی از خالقان این فیلم در گفتگو با هالیوود ریپورتر توضیح داد: "ما آن را [به پخش کننده ها] آوردیم و همه اینطور بودند، این بسیار زیبا و منحصر به فرد است، بسیار عمیق به چیزی که من از دست داده ام مرتبط است. "

و بعد گفتند که نمی توانند. پس دوپلاس و کارگردان مل اسلین به جای آن آن را ساختند.

چرا این نوع معامله توزیع می تواند به لغو نفرین لغو کمک کند

مشکل وادار کردن پخش کننده ها برای پرداخت هزینه برنامه های شما این است که تمام تخم های برنامه شما در یک سبد پخش کننده قرار دارد. و به همین دلیل است که همه ما با ناامیدی یک سریال موفق "آیا نمی خواهند" در زمانی که بدون تایید فصل جدید به پایان می رسد آشنا هستیم. نتفلیکس به خصوص دارای سابقه قوی در لغو ناامید کننده است .

به گزارش Duplass، پنه لوپه در اینجا در حال شکستن مسیر جدیدی است. "از اینکه نمایش را بیرون بیاوریم و بفهمیم که چگونه آن را بفروشیم یا با بازیگرانمان قرارداد ببندیم، هیچ کس نمی داند چگونه این کار را انجام دهد... پس در واقع این سرگرمی کودکانه وجود داشت. ما فقط ساختارهای جدید قرارداد را درست می کردیم. داشتیم پیش می رفتیم.»

سازندگان با در نظر گرفتن مدلی «قطعه به قطعه» می‌توانند حقوق پخش متفاوتی را به سرویس‌های مختلف در نقاط مختلف جهان بفروشند، نه اینکه تلاش کنند نتفلیکس را متقاعد کنند که می‌توانند موفقیت جهانی داشته باشند. دوپلاس او میگوید : «ما اساساً [آنها] را از این مسئولیت مبرا کرده‌ایم که ما را به نمایش‌های شاخص تبدیل کنند.

این به ویژه در مورد فصل‌های آینده مهم است، زیرا نمایش به اولویت‌ها یا صفحات گسترده یک ارائه‌دهنده استریم وابسته نیست. اگر نتفلیکس در فصل دوم بگذرد، باید معاملات کافی در جای دیگری برای تامین مالی فصل دیگر و در دسترس قرار دادن آن در اختیار طرفداران وجود داشته باشد. پس ، برای مثال با این نمایش، سازندگان حقوق نمایش را در همه جا به جز ایالات متحده حفظ خواهند کرد، از جمله حقوق اجاره ویدیوی درخواستی.

دوپرس توضیح می‌دهد: «در حالت ایده‌آل، ما می‌بینیم که چگونه در نتفلیکس کار می‌کنیم. "در صورتی که این یک موفقیت بزرگ باشد، ممکن است دامنه بزرگتری برای فصل دوم ببینید." و اگر کاملاً موفقیت آمیز باشد و نه یک موفقیت بزرگ، "ممکن است آن را برای ابعاد کوچکتر بنویسیم، اما حداقل اکنون در صندلی راننده هستیم که آیا می توانیم به ساخت این نمایش ادامه دهیم."

همچنین به این معنی است که مجریان برنامه کنترل بیشتری بر نمایش خود دارند: آنها مجبور نیستند یک ارائه دهنده را متقاعد کنند که نمایش آنها در چندین بازار موفقیت بزرگی خواهد داشت و به طور بالقوه آن را تغییر می دهند تا جذابیت بیشتری داشته باشد. و دوپرس آنقدر متقاعد شده که این مدل مدل خوبی است که استودیوی او از آن برای سه نمایش دیگر استفاده کرده است: یک مستند و دو کمدی.

پنلوپه قرار است امسال از نتفلیکس آمریکا پخش شود و پخش‌کننده‌های دیگر در کشورهای دیگر تایید شوند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

کری مارشال (توئیتر) نویسنده، پخش کننده، نوازنده و وسواس ابزار آشپزخانه ( توئیتر ) از سال 1998 در مورد فناوری می نویسد، توصیه های حکیمانه و نظرات عجیب و غریب را به انواع مجلات و وب سایت ها و همچنین نوشتن بیش از دوازده کتاب ارائه می دهد. کتاب خاطرات او، کری یک مرد را می کشد ، اکنون به فروش می رسد. او خواننده گروه راک گلاسوژی HAVR است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است