متن خبر

دستیار هوش مصنوعی Opera اکنون می تواند صفحات وب را در اندروید خلاصه کند

دستیار هوش مصنوعی Opera اکنون می تواند صفحات وب را در اندروید خلاصه کند

شناسهٔ خبر: 469622 -




محصول هوش مصنوعی درون مرورگر اپرا به نام آریا اکنون می تواند صفحات وب مبتنی بر متن را در اندروید خلاصه کند. ابزار خلاصه‌سازی صفحه وب مبتنی بر هوش مصنوعی به سرعت مقالات خبری، پست‌های وبلاگ یا مقالات تحقیقاتی را در یک خلاصه کوتاه که معمولاً در یک صفحه قرار می‌گیرد، فشرده می‌کند.

این ویژگی جدید که روز دوشنبه اعلام شد، می تواند به کاربران کمک کند تا به سرعت یک موضوع را درک کنند و جزئیات مهم را مشخص کنند. برای استفاده از آن، از هر صفحه وب مبتنی بر متن دیدن کنید و سپس روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای مرورگر اندروید Opera ضربه بزنید و گزینه "Summarize" را در کنار نماد آریا انتخاب کنید. سپس یک چت با آریا با خلاصه درخواستی در آن ظاهر می شود.

برای دسترسی به این ویژگی، به آخرین نسخه اپرا برای اندروید آپدیت کنید و به یک حساب اپرا وارد شوید یا برای یک حساب جدید ثبت نام کنید.

آریا سال گذشته راه اندازی شد و مانند سایر همراهان جستجوی هوش مصنوعی عمل می کند. این دستیار دارای یک رابط چت بات است که به عنوان جایگزینی برای جستجو در وب برای یافتن پاسخ، به سؤالات پاسخ می دهد.

اپرا از زمان راه‌اندازی خود در حال ساخت آریا بوده است و عملکرد خود را از طریق برنامه کاهش آپشن های هوش مصنوعی خود گسترش داده است، که به کاربران امکان می‌دهد به آپشن های اضافی هوش مصنوعی دسترسی اولیه داشته باشند. اخیرا اپرا آریا را با قابلیت تولید تصاویر با استفاده از Imagen2 توسط گوگل به روز کرد. همچنین می تواند پاسخ های متنی را با صدای بلند بخواند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است