متن خبر

جزئیات بیشتری از ارتقاء هوش مصنوعی به iOS 18 فاش شده است

جزئیات بیشتری از ارتقاء هوش مصنوعی به iOS 18 فاش شده است

شناسهٔ خبر: 469339 -




یک آیفون روی پس‌زمینه آبی <a href= که نشان سیری را نشان می‌دهد" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zwZByeKjWvA4Lpia2d5wee.jpg">
سیری امسال ممکن است هوشمندتر شود (اعتبار تصویر: اپل)

هوش مصنوعی به وضوح در iOS 18 و تمام به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری دیگر که اپل قرار است در 10 ژوئن به ما بگوید، به‌شدت قابل استفاده خواهد بود، و افشاگری‌های جدید اطلاعات بیشتری را در مورد آنچه از نظر هوش مصنوعی در اواخر سال می‌آیند نشان می‌دهد.

این فاش‌ها به واسطه «افراد آشنا با نرم‌افزار» است که با AppleInsider صحبت می‌کنند و بر قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد مدل زبان بزرگ آژاکس (LLM) تمرکز می‌کنند که از سال گذشته درباره آن می‌شنویم.

خلاصه سازی متن مبتنی بر هوش مصنوعی - که همه چیز را از وب سایت ها گرفته تا پیام ها را پوشش می دهد - ظاهراً یکی از ویژگی های جدید بزرگ خواهد بود. قبلاً شنیده بودیم که این مورد به سافاری می آید، اما AppleInsider می گوید این قابلیت از طریق سیری نیز در دسترس خواهد بود.

ایده این است که شما قادر خواهید بود نکات کلیدی یک سند، یک صفحه وب یا یک موضوع گفتگو را بدون نیاز به مطالعه کامل آن به دست آورید – و احتمالاً اپل در مورد دقت و قابلیت اطمینان اطمینان‌هایی ارائه می‌دهد.

سریع و خصوصی

سه آیفون در پس زمینه نارنجی

پیش بینی می شود در ژوئن بیشتر درباره iOS 18 بشنوید (اعتبار تصویر: اپل / آینده)

در این گزارش آمده است که Ajax قادر خواهد بود به برخی از درخواست‌ها به طور کامل در دستگاه‌های اپل پاسخ دهد، بدون اینکه چیزی به فضای ابری ارسال کند – و این با شایعات قبلی در مورد هر چیزی که به صورت محلی اجرا می‌شود همخوانی دارد.

این برای حفظ حریم خصوصی و سرعت خوب است: طبق گفته AppleInsider، پاسخ ها می توانند در چند میلی ثانیه برگردند. گفته می شود که یکپارچگی شدید با سایر برنامه های اپل، از جمله برنامه مخاطبین و برنامه تقویم نیز وجود دارد.

AppleInsider اشاره می کند که هر زمان که Ajax به اطلاعاتی از یک برنامه دیگر نیاز داشته باشد، هشدارهای حفظ حریم خصوصی نشان داده می شود. اگر پاسخ یک هوش مصنوعی مبتنی بر ابر نیاز باشد، شایعه شده است که اپل ممکن است از Google Gemini یا ChatGPT OpenAI کمک بگیرد.

AppleInsider او میگوید Spotlight در macOS نیز «نتایج و مرتب‌سازی هوشمندانه‌تری» دریافت می‌کند و به نظر می‌رسد که بیشتر برنامه‌های iOS و macOS هوش مصنوعی را تقویت می‌کنند. پیش بینی می شود همه چیزهایی که اپل روی آن کار کرده است در WWDC 2024 در ماه ژوئن بشنوید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است