متن خبر

مایکروسافت فایل اکسپلورر را در تست ویندوز 11 بهبود می‌بخشد، اما به نظر می‌رسد در مورد برخی از ایده‌های Copilot نظر دومی دارد.

مایکروسافت فایل اکسپلورر را در تست ویندوز 11 بهبود می‌بخشد، اما به نظر می‌رسد در مورد برخی از ایده‌های Copilot نظر دومی دارد.

شناسهٔ خبر: 469139 -




لپ تاپ ویندوز 11 <a href= که Copilot را نشان می دهد" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UMiQfaWfVDppubqsunwNNM-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UMiQfaWfVDppubqsunwNNM-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UMiQfaWfVDppubqsunwNNM-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UMiQfaWfVDppubqsunwNNM-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UMiQfaWfVDppubqsunwNNM-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UMiQfaWfVDppubqsunwNNM-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UMiQfaWfVDppubqsunwNNM-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UMiQfaWfVDppubqsunwNNM.jpg">
(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

ویندوز 11 به تازگی یک نسخه پیش‌نمایش جدید دریافت کرده است و تعدادی تغییرات مهم در ستون مرکزی رابط سیستم عامل، File Explorer ایجاد می‌کند – و در اینجا نیز یک اطلاعیه جالب درباره Copilot وجود دارد.

همانطور که می‌دانید، File Explorer همان چیزی است که هنگام باز کردن پوشه‌ها روی دسک‌تاپ خود از آن استفاده می‌کنید، و ویندوز 11 دارای برگه‌هایی به سبک مرورگر وب در این پوشه‌ها به لطف اولین به‌روزرسانی بزرگ برای سیستم عامل (در پایان سال 2022) است.

در بیلد جدید 22635 در کانال بتا، مایکروسافت قابلیت تکثیر آسان تب در File Explorer را ارائه کرده است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی یک برگه موجود کلیک راست کنید، و یک گزینه جدید برای کپی کردن آن وجود دارد - روی آن کلیک کنید و یک کپی دوم از برگه باز خواهد شد. اگر می‌خواهید در پوشه‌های دیگر داخل یک پوشه خاص عمیق‌تر شوید، در حالی که آن پوشه اصلی را باز نگه دارید، یک میانبر منظم است.

علاوه بر این، پیش‌نمایش اصلاحات متعددی را برای این بخش از رابط ایجاد می‌کند، از جمله راه‌حلی برای نشت حافظه هنگام کار با پوشه‌های ZIP در پنجره File Explorer. همچنین برای مشکلی که به این معنی است که فاصله بین آیکون‌ها در File Explorer بسیار وسیع می‌شود، راه‌حلی نیز اجرا شده است.

همچنین درمانی برای اشکالی وجود دارد که در آن جستجو در اولین باری که آن را امتحان کردید کار نمی کند و هیچ نتیجه ای ندارد. مایکروسافت همچنین خاطرنشان می‌کند که: «چند مشکلی را که بر قابلیت اطمینان فایل اکسپلورر تأثیر می‌گذارد، رفع کرد».

چیز دیگری در بیلد 22635 اتفاق نمی افتد – برای فهرست کامل تغییرات دیگر ، پست وبلاگ را تحلیل کنید – اما مایکروسافت با Copilot قدم قابل توجهی به عقب برداشته است.

این شرکت خاطرنشان می‌کند که در چند ماه گذشته در نسخه‌های پیش‌نمایش ویندوز 11 ، چند ایده جدید را با دستیار هوش مصنوعی امتحان کرده است، و مشاهده می‌کند که: «برخی از این تجربیات شامل توانایی Copilot در ویندوز می‌شود تا مانند یک پنجره نرم‌افزار کاربردی عمل کند. و نماد نوار وظیفه متحرک نشان می دهد که Copilot می تواند هنگام کپی کردن متن یا تصاویر کمک کند. ما تصمیم گرفته‌ایم انتشار این تجربیات را متوقف کنیم تا بر اساس بازخورد کاربران، آن‌ها را بیشتر اصلاح کنیم.»


تجزیه و تحلیل: برای مشاهده Copilot کمی فکر دقیق لازم است

جالب است ببینید که بازخوردها منجر به توقف آزمایش‌های Copilot شده است، اگرچه بدیهی است که مایکروسافت مراقب است که دقیقاً دلیل لغو این تغییرات (فعلا) را نگوید.

ما به خصوص در مورد اینکه Copilot به طور مؤثر دستان خود را از نوار وظیفه برای شما تکان می دهد، شک داشتیم، با این انیمیشن که اعلام می کند می تواند در موردی کمک کند، پس ما خیلی تعجب نمی کنیم که مایکروسافت به دقت در مورد چگونگی ادامه اینجا فکر می کند.

اگر رفتاری در این نوع خطوط وجود داشته باشد، باید ظریف باشد و کاربران به توانایی خاموش کردن آن نیاز خواهند داشت، اگر نمی‌خواهند انیمیشن روی نماد وجود داشته باشد (که در مورد ویجت‌ها در نوار وظیفه نیز اتفاق می‌افتد. ، هم). ما اقدامات مایکروسافت را در این زمینه به دقت زیر نظر خواهیم داشت.

کار روی فایل اکسپلورر خوب دیده می شود و در کل باید آن را پایدارتر و قابل اعتمادتر کند. برگه های تکراری نیز میانبر مفیدی هستند و اخیراً در بیلدهای آزمایشی پنهان شده اند، پس مایکروسافت به سرعت اقدام به معرفی رسمی این تغییر کرده است.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

دارن یک فریلنسر است که اخبار و آپشن های TechRadar (و گاهی اوقات T3) را در طیف گسترده‌ای از موضوعات محاسباتی از جمله پردازنده‌ها، پردازنده‌های گرافیکی، سخت‌افزارهای مختلف دیگر، VPN، آنتی‌ویروس و غیره می‌نویسد. او در بهترین بخش از سه دهه در مورد فناوری نوشته است و در اوقات فراغت خود کتاب می نویسد (اولین رمان او - "می دانم شام آخر چه کردید" - توسط Hachette UK در سال 2013 منتشر شد).

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است