متن خبر

سونی Xperia 1 VI نشت برنامه دوربین جدید و ویژگی های بیشتر قرض گرفته شده از دوربین های آلفا را فاش کرد

سونی Xperia 1 VI نشت برنامه دوربین جدید و ویژگی های بیشتر قرض گرفته شده از دوربین های آلفا را فاش کرد

شناسهٔ خبر: 469095 -




یک سونی اکسپریا 1 ولت <a href= از جلو" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/SvChDZWDBwSdvZrNVehTW7-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/SvChDZWDBwSdvZrNVehTW7-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/SvChDZWDBwSdvZrNVehTW7-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/SvChDZWDBwSdvZrNVehTW7-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/SvChDZWDBwSdvZrNVehTW7-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/SvChDZWDBwSdvZrNVehTW7-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/SvChDZWDBwSdvZrNVehTW7-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/SvChDZWDBwSdvZrNVehTW7.jpg">
(اعتبار تصویر: آینده)

اطلاعات زیادی در مورد Sony Xperia 1 VI به بیرون درز کرده است که تقریباً همه چیزهایی را که در مورد این تلفن هوشمند باید بدانید فاش می کند. مشخصات، آرایه دوربین، ویژگی ها؛ شما آن را نام ببرید و احتمالاً آنج است. به گفته سایت خبری MSPowerUser ، این دستگاه قرار است با چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 به اضافه یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی کار کند که طبق گزارش ها با یک بار شارژ دو روز دوام می آورد. در جلو یک صفحه نمایش OLED وجود دارد. دقیقاً مشخص نیست که صفحه نمایش چقدر خواهد بود، اما گفته می شود که نسبت تصویر 19.5:9 دارد که از نسبت تصویر 21:9 اکسپریا 1 V کوچکتر است.

همانطور که این مشخصات ممکن است چشمگیر باشد، ستاره واقعی نمایش نرم افزار است. MSPowerUser ادعا می کند که سونی برنامه های Photography Pro، Videography Pro و Cinema Pro خود را در یک ابزار مفید ترکیب می کند. این گزارش اشاره می‌کند که این حرکتی است که ظاهراً «از دوربین‌های سری آلفا [خود شرکت] الهام گرفته شده است».

مانند خط آلفا، Xperia 1 VI می‌تواند «فناوری تخمین ژست انسانی» را دریافت کند، که به آن توانایی تمرکز بر روی افراد را می‌دهد، حتی اگر آنها رو به دور از لنز باشند یا مبهم باشند. حتی ظاهراً سونی قصد دارد اپلیکیشنی به نام Video Creator را معرفی کند که فرآیند تولید ویدیو را ساده کرده و به کاربران در تولید محتوا کمک کند.

(اعتبار تصویر: MysteryLupin/X)

ارتقاء دوربین

افشای اطلاعات قبلی گفته بود که سونی هیچ تغییری در سیستم دوربین Xperia 1 V ایجاد نخواهد کرد. همانطور که مشخص است، ممکن است اینطور نباشد. MSPowerUser نمی گوید دوربین اصلی زاویه باز چند مگاپیکسلی خواهد بود. با این حال، آنها می گویند که این لنز دارای یک لنز 24 میلی متری است که توسط حسگر تصویر Exmor T برای موبایل پشته ای CMOS پشتیبانی می شود. این به دوربین اجازه می دهد تا مانند لنز 48 میلی متری با زوم اپتیکال 2 برابر رفتار کند.

در کنار آن یک دوربین فوق عریض با لنز 16 میلی متری و گزینه تله فوتو با لنزهای 95 تا 170 میلی متری قرار دارد. دومی قادر به زوم 7 برابری است. MSPowerUser همچنین به این موضوع اشاره می‌کند که چگونه این شرکت ادعا می‌کند که عکس‌های گرفته شده توسط لنز اصلی Xpera 1 VI با عکس‌هایی که در یکی از دوربین‌های سایز کامل آن‌ها گرفته شده است، رقابت خواهند کرد.

Sony Xperia 1 VI در دو رنگ

(اعتبار تصویر: MysteryLupin/X)

ویژگی های قابل توجه

فراتر از آرایه دوربین، این گزارش بیان می‌کند که گوشی هوشمند دارای مجموعه گسترده‌ای از نرم‌افزارهای تقویت‌کننده صدا از جمله پشتیبانی از ارتقاء دهنده DSEE Ultimate خواهد بود. توسعه دهندگان شرکت در حال بهبود بلندگوهای دستگاه هستند تا بتوانند "بیس و وضوح" را بهتر ارائه دهند.

بازگشت به صفحه نمایش. سونی ممکن است چندین ویژگی بازی محور را اجرا کند. مهمترین آنها نرخ اسکن لمسی 240 هرتز است که زمان پاسخگویی سریع را تضمین می کند. گیمرها همچنین می‌توانند FPS Optimizer را فعال کنند تا نرخ فریم درون بازی را بالا نگه دارند. همه سخت افزارها احتمالاً گوشی را داغ می کنند. برای خنک نگه داشتن چیزها، گفته می شود که Xperia 1 VI دارای یک محفظه بخار است.

تصاویری که می‌بینید از کاربر MysteryLupin در X (پلتفرمی که قبلاً توییتر نامیده می‌شد) گرفته شده است که اخیراً مجموعه‌ای از عکس‌ها را منتشر کرد که ادعا می‌کنند از گوشی جدید هستند. نکته جالب در مورد مجموعه این است که همه فایل ها با تصاویر مشاهده شده در گزارش MSPowerUser مطابقت دارند، پس پست Lupin ممکن است قانونی باشد. البته هر چیزی را که اینجا می خوانید با کمی نمک مصرف کنید. همه چیز همیشه می تواند تغییر کند. این نشریه می گوید که این تلفن "قرار است در 17 می عرضه شود." هیچ صحبتی در مورد هزینه آن وجود ندارد.

تا زمانی که بیشتر بیاموزیم، جمع بندی TechRadar از بهترین تلفن های دوربین دار برای سال 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است