متن خبر

تیم کوک می گوید نیمی از شرکت های Fortune 100 اپل ویژن پرو را خریداری کرده اند

تیم کوک می گوید نیمی از شرکت های Fortune 100 اپل ویژن پرو را خریداری کرده اند

شناسهٔ خبر: 468943 -




زنی با هدست اپل ویژن پرو
(اعتبار تصویر: اپل)

تیم کوک ، مدیر عامل اپل ، طی آخرین تماس سه ماهه درآمد شرکت، اعلام کرد که بیش از نیمی از 100 شرکت فورچون جهان در هدست جدید ویژن پرو سرمایه گذاری کرده اند.

این افشاگری تنها چند ماه پس از راه اندازی هدست محاسبات فضایی در ایالات متحده صورت می گیرد که نقطه عطف قابل توجهی در پذیرش آن است.

در گزارش جداگانه‌ای در ژانویه، MacRumors گزارش داد که با وجود قیمت ۳۵۰۰ دلاری، حدود ۲۰۰۰۰۰ هدست Vision Pro خریداری یا پیش‌سفارش شده است.

آیا ویژن پرو به یک موفقیت بی سر و صدا تبدیل می شود؟

در عرصه مصرف‌کننده، Vision Pro به دلیل قیمت بالای خود نتوانست جذابیت‌های زیادی را به خود جلب کند، و تعداد کمی از طرفداران سخت‌افزار اپل را در روز معرفی به جای گذاشت. با این حال، این شرکت اکنون فاش کرده است که هدست آن در بین شرکت ها محبوبیت پیدا کرده است.

کوک در تازه‌ترین تماس‌های درآمدی شرکت گفت: دیدن شور و شوق بازار سازمانی عالی است. به عنوان مثال، بیش از نیمی از 100 شرکت فورچون قبلاً واحدهای Apple Vision Pro را خریداری کرده‌اند و در حال تحلیل راه‌های نوآورانه برای استفاده از آن برای انجام کارهایی هستند که قبلاً ممکن نبود.

چندین شرکت قابل توجه، از جمله KLM Royal Dutch Airlines، SAP، Porsche و Lowe به طور عمومی استفاده خود از هدست با نام تجاری اپل و نرم افزار visionOS مشتری متناسب با نیازهای خاص آنها را تایید کرده اند.

با این حال، بدبینان از مبهم بودن ارقام فروش انتقاد کرده و ادعا می کنند که برخی از شرکت ها ممکن است فقط یک دستگاه را برای آزمایش خریداری کرده باشند، در حالی که برخی دیگر، از جمله مصرف کنندگان، ممکن است دستگاه های خود را پس داده باشند.

visionOS 1.0 قبلاً با نسخه 1.1 جایگزین شده است و نسخه 1.2 در حال حاضر در حال آزمایش بتا در کنار iOS 17.5 است. با WWDC 2024 تنها یک ماه دیگر، صنعت منتظر است تا ببیند که visionOS 2.0 چه چیزی را به ارمغان می آورد.

به طور کلی، این شرکت درآمد سه ماهه 90.8 میلیارد دلاری را ثبت کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 4 درصد کاهش داشت. کوک بخشی از این کاهش را عامل کاهش فروش آیفون در اکثر بازارهای بزرگ دانست، علیرغم اینکه چین تعداد قابل توجهی از آخرین نسل مدل های آیفون را خریداری کرده است.

TechRadar Pro از اپل خواست تا جزئیات آمار فروش را به اشتراک بگذارد، اما این شرکت به ایمیل ما پاسخ نداد.

بیشتر از TechRadar Pro

با چندین سال تجربه کار آزاد در محافل فناوری و خودرو، علایق خاص کریگ در فناوری است که برای بهبود زندگی ما طراحی شده است، از جمله هوش مصنوعی و ML، کمک های بهره وری، و تناسب اندام هوشمند. او همچنین علاقه زیادی به اتومبیل ها و کربن زدایی حمل و نقل شخصی دارد. به عنوان یک شکارچی مشتاق معامله، می‌توانید مطمئن باشید که هر معامله‌ای که کریگ پیدا می‌کند ارزش بالایی دارد!

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است