متن خبر

آیا Steam Deck می تواند حتی بهتر شود؟ پشتیبانی توسعه یافته GeForce NOW انویدیا کاملاً بله است

آیا Steam Deck می تواند حتی بهتر شود؟ پشتیبانی توسعه یافته GeForce NOW انویدیا کاملاً بله است

شناسهٔ خبر: 468776 -




یک Valve Steam Deck پشت در دستان یک فرد با نشان‌واره Nvidia <a href= که روی صفحه نمایش داده می‌شود." class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zcfempSfp2y4nwkk7AEm6h-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zcfempSfp2y4nwkk7AEm6h-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zcfempSfp2y4nwkk7AEm6h-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zcfempSfp2y4nwkk7AEm6h-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zcfempSfp2y4nwkk7AEm6h-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zcfempSfp2y4nwkk7AEm6h-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zcfempSfp2y4nwkk7AEm6h-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/zcfempSfp2y4nwkk7AEm6h.jpg">
(اعتبار تصویر: Shutterstock، Nvidia)

علیرغم رقابت سختی مانند لنوو ، ایسوس، ام‌اس‌آی و غیره، استیم دک Valve بارها و بارها جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های بازی رایانه‌های شخصی در بازار شناخته شده است. و با اعلام اینکه GeForce NOW انویدیا پشتیبانی گسترده تری را برای Steam Deck ارائه خواهد کرد، تسلط آن حتی بیشتر تضمین شده است.

دو به‌روزرسانی بسیار عالی برای کاربران Steam Deck وجود دارد. روش اول یک روش نصب بتا جدید برای GeForce NOW در Steam Deck است که به طور خودکار Google Chrome را بر روی دستگاه نصب می کند و تمام تنظیمات لازم را اضافه می کند تا کاربران بتوانند بلافاصله پس از بارگیری برای اولین بار شروع به بازی کنند.

و دومی به‌روزرسانی GeForce NOW است که به کاربران امکان می‌دهد با یک گیم‌پد در مرورگر حرکت کنند، از جمله در Steam Deck. این باعث می‌شود بدون نگرانی در مورد مشخصات سیستم، بازی‌ها را روی دستی پیدا کنید و آن‌ها را اجرا کنید - از جمله بازی‌های غیر Steam و عناوین با پشتیبانی از Nvidia DLSS و ردیابی پرتو.

Nvidia و Valve از سال 2023 برای گفت ن پشتیبانی بیشتر از Steam Deck در حال مذاکره بودند، پس مطمئناً این به روز رسانی ها مدت زیادی در راه بود.

Steam Deck در حال شارژ کامل در فضای بازی است

این به‌روزرسانی‌های اخیر انویدیا به رفع برخی از مشکلات Steam Deck کمک می‌کند، به ویژه اینکه کمبود انرژی آن در مقایسه با سایر رایانه‌های دستی با گذشت زمان آشکارتر می‌شود. Steam Deck OLED برخی از این مشکلات را برطرف می‌کند، اما عناوین خاصی نمی‌توانند بدون مود اجرا شوند.

اما امکان استریم عناوین از طریق GeForce NOW به همین راحتی بهترین راه برای مبارزه با این مشکل است (البته حداقل تا زمانی که Steam Deck 2 در نهایت عرضه شود) زیرا سخت افزار کاملاً به نحوه اجرای بهترین بازی های رایانه شخصی بی ربط است. تا زمانی که شما یک اتصال قوی دارید، نرخ فریم و عملکرد کلی تا آنجا که می تواند پایدار است، حتی برای عناوینی که سیستم در غیر این صورت نمی تواند بازی کند.

و با پشتیبانی کنترلر اضافه شده همراه با بزرگترین مزیت Steam Deck نسبت به رقبا - سیستم عامل عالی آن کاملاً بهینه سازی شده برای دستگاه های دستی - واقعاً احساس می شود که پیشرفت های معنی داری دریافت کرده است که آن را در رقابت با رقبای قدرتمندتر خود نگه می دارد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

نویسنده کارکنان محاسباتی

Allisa که توسط CTA به عنوان پیشگام رسانه CES 2023 نامگذاری شده است، یک نویسنده کارکنان محاسباتی است که اخبار و شایعات فوری در صنعت محاسبات و همچنین تحلیل ها، پیش نمایش های عملی، مقالات برجسته و آخرین معاملات و روندها را پوشش می دهد. در اوقات فراغتش می‌توانید او را در حال چت کردن در دو پادکست خود، Megaten Marathon و Combo Chain، و همچنین پخش هر JRPG که در دستش باشد، بیابید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است