متن خبر

تریلر هالیوود Con Queen اپل تی‌وی پلاس، مستندهای جدید خالق ببر کینگ را در مورد بزرگ‌ترین کلاهبرداری صنعت سینما شوخی می‌کند.

تریلر هالیوود Con Queen اپل تی‌وی پلاس، مستندهای جدید خالق ببر کینگ را در مورد بزرگ‌ترین کلاهبرداری صنعت سینما شوخی می‌کند.

شناسهٔ خبر: 467081 -




عکسی <a href= از Apple TV Plus's Hollywood Con Queen" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/jpNYJnBj22KMNqPnt3AX2m-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/jpNYJnBj22KMNqPnt3AX2m-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/jpNYJnBj22KMNqPnt3AX2m-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/jpNYJnBj22KMNqPnt3AX2m-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/jpNYJnBj22KMNqPnt3AX2m-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/jpNYJnBj22KMNqPnt3AX2m-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/jpNYJnBj22KMNqPnt3AX2m-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/jpNYJnBj22KMNqPnt3AX2m.jpg">
(اعتبار تصویر: اپل)

Apple TV Plus به تازگی تریلر سریال هالیوود Con Queen را منتشر کرد ، یک سریال واقعی با داستانی عجیب تر از هر داستانی.

این سریال بر اساس تحقیقات اسکات جانسون، روزنامه‌نگار هالیوود ریپورتر است که یک کلاهبردار جسور را کشف کرد که افراد خلاق صنعت فیلم را هدف قرار می‌داد.

هارگوبیند تاهیلرامانی، فرد کلاهبردار، با موفقیت جعل هویت برخی از قدرتمندترین غول‌های هالیوود شد و مردم را فریب داد تا به اندونزی سفر کنند و سپس آنها را مجبور به پرداخت "هزینه‌هایی" کرد که می‌توانستند مطالبه کنند. مبالغ هنگفتی بود و البته پول هم نرسید.

و این چیز عجیبی نیست.

چه چیزی باعث می شود که هالیوود کان کوئین چنین داستان عجیبی داشته باشد؟

هارگوبیند طاهیرمانی، با نام مستعار گوبیند طاهیل، به جعل هویت فقط یک جنسیت پایبند نبود. او اغلب تظاهر می کرد که دستیار مرد هالیوود است قبل از اینکه تماس را به غول زن منتقل کند، او نیز خود را جعل کرده است. به گفته Vanity Fair ، او علاوه بر کلاهبرداری مالی، برخی از قربانیان مرد خود را نیز به انجام سکس تلفنی فریب داد.

این یک داستان جذاب است که برای روزنامه نگاری جذاب ساخته شده است - و به زودی به یک فیلم تبدیل خواهد شد. اما یک جزئیات در مورد تولید وجود دارد که کمی پرچم قرمز را برای من برافراشته است و آن تیم پشت آن است. این فیلم توسط کریس اسمیت برنده جایزه امی و کتابخانه فیلمز ساخته شده است که ممکن است از مستند کوچکی به نام تایگر کینگ به یاد بیاورید. آنها همچنین 100 Foot Wave ، Fyre - یکی از بهترین مستندهای نتفلیکس - Bad Vegan و دیگران را ساختند.

البته آنها تیم بسیار موفقی هستند، اما با تماشای تایگر کینگ به طور خاص اغلب احساس می‌کردم که در حال دستکاری هستم، بیشتر تلویزیون واقعیت است تا مستند و فاقد همدلی است. با توجه به جزئیات بالقوه شرم آور و شرم آور برخی از جنایات اینجا، امیدوارم سازندگان فیلم با قربانیان و داستان های آنها با احترام برخورد کرده باشند.

هالیوود Con Queen در 8 می 2024 در Apple TV Plus نمایش داده می شود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

کری مارشال (توئیتر) نویسنده، پخش کننده، نوازنده و وسواس ابزار آشپزخانه ( توئیتر ) از سال 1998 در مورد فناوری می نویسد، توصیه های حکیمانه و نظرات عجیب و غریب را به انواع مجلات و وب سایت ها و همچنین نوشتن بیش از دوازده کتاب ارائه می دهد. کتاب خاطرات او، کری یک مرد را می کشد ، اکنون به فروش می رسد. او خواننده گروه راک گلاسوژی HAVR است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است