متن خبر

ریوین کامیون‌ها و شاسی‌بلندهای فورد و تویوتا گازسوز را با تخفیف 5000 دلاری «ارتقای الکتریکی» هدف قرار می‌دهد.

ریوین کامیون‌ها و شاسی‌بلندهای فورد و تویوتا گازسوز را با تخفیف 5000 دلاری «ارتقای الکتریکی» هدف قرار می‌دهد.

شناسهٔ خبر: 466264 -




ریوین تخفیف هایی تا سقف 5000 دلار در خودروهای برقی خود - و یک سال شارژ رایگان - به مشتریانی که مایل به تجارت کامیون های گازسوز و شاسی بلندهای خود هستند ارائه می دهد.

این قرارداد که از 22 آوریل آغاز شد، مستقیماً با برخی از پرفروش‌ترین و رایج‌ترین کامیون‌ها و شاسی‌بلندهای گازسوز موجود در بازار امروز از جمله فورد F-150، تویوتا تاکوما و جیپ رانگلر انجام می‌شود. Rivian حتی به دنبال خودروسازان آلمانی آئودی و BMW است. کاهش قیمت بسته به مدل بین 1000 تا 5000 دلار متغیر است. ریوین برای سه تریم پیکاپ R1T و یک مدل SUV R1S تخفیف ارائه می کند.

این شرکت روز دوشنبه "پیشنهاد ارتقاء الکتریکی" را در ایمیلی به مشتریان احتمالی و همچنین پست هایی در رسانه های اجتماعی تبلیغ کرد. این تخفیف ها در حالی است که تقاضا برای خودروهای برقی ممتاز و لوکس در سراسر صنعت کاهش یافته است و خودروسازانی مانند فورد، لوسید و تسلا را بر آن داشته تا قیمت ها را کاهش دهند. در مواجهه با تقاضای نامشخص، بسیاری از خودروسازان قدیمی نیز برنامه‌های تغییر سبد محصولات خود را به خودروهای برقی با باتری متوقف کرده‌اند. خودروهای گازسوز و هیبریدی به لطف فروش ثابت و حاشیه سودی که ارائه می‌کنند، دوباره به مد افتاده‌اند.

Rivian که تنها پیش بینی می شود در سال 2024 حدود 57000 خودروی برقی تولید کند، پرفروش ترین کامیون های بازار را از بین نخواهد برد. اما این رویکرد می تواند به آن کمک کند تا دسته جدیدی از مشتریان را جلب کند.

فقط دارندگان خودروهای گازسوز خاص واجد شرایط تجارت خواهند بود. این خودروها شامل کامیون‌های فورد F-150 مدل 2018 یا جدیدتر، فورد اکسپلورر، فورد اکسپدیشن و برونکو، به استثنای برونکو اسپورت است. سایر معاملات واجد شرایط عبارتند از: تویوتا تاکوما، تویوتا توندرا، تویوتا هایلندر، تویوتا 4 رانر جیپ گرند چروکی، جیپ رانگلر و جیپ گلادیاتور مدل 2018 یا جدیدتر. آئودی Q5، Q7 و Q8 و همچنین BMW X3، X5 و X7 نیز واجد شرایط هستند.

این معاملات شامل مشتریانی می‌شود که می‌خواهند یک وسیله نقلیه اجاره کنند یا بخرند، اگرچه باید تا 30 ژوئن تحویل بگیرند. شارژرهای سریع Rivian که با نام تجاری Rivian Adventure Network شناخته می شوند، به اندازه شبکه سوپرشارژ تسلا فراوان نیستند. این شرکت 433 شارژر سریع را در 71 ایستگاه از جمله در آریزونا، کالیفرنیا، اورگان، واشنگتن، کلرادو و در امتداد ساحل شرقی نصب کرده است. Rivian همچنین 482 شارژر سطح 2 (به نام Waypoints) را در 180 سایت زندگی در سراسر ایالات متحده نصب کرده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است