متن خبر

برنامه هوش مصنوعی Gemini گوگل به زودی به شما امکان می دهد سرویس پخش موسیقی مورد علاقه خود را همگام سازی و کنترل کنید

برنامه هوش مصنوعی Gemini گوگل به زودی به شما امکان می دهد سرویس پخش موسیقی مورد علاقه خود را همگام سازی و کنترل کنید

شناسهٔ خبر: 466204 -




لوگوی Google Gemini AI در گوشی هوشمند با پس زمینه گوگل
(اعتبار تصویر: Shutterstock/Poetra.RH)

آخرین آزمایش هوش مصنوعی گوگل ، Gemini ، به لطف پشتیبانی از سرویس های پخش موسیقی شخص ثالث مانند Spotify و Apple Music، بسیار مفیدتر می شود. این توسعه جدید ظاهراً در تنظیمات Gemini پیدا شده است و کاربران می توانند سرویس پخش مورد نظر خود را برای استفاده در Gemini انتخاب کنند.

Gemini تغییراتی را در سراسر محصولات مختلف Google انجام داده است، به ویژه به عنوان یک دستیار دیجیتال گاهی به جای دستیار Google و گاهی همراه با Google Assistant .

هنوز در مقایسه با Assistant تا حدودی محدود است و در مرحله ای نیست که بتواند به طور کامل جایگزین اصلی Google شود. یکی از این محدودیت‌ها این است که نمی‌تواند مانند بسیاری از دستیارهای دیجیتال محبوب (از جمله Google Assistant) از یک سرویس استریم به انتخاب کاربر برای پخش آهنگ یا صدای ضبط شده دیگر استفاده کند. با این حال، ممکن است برای مدت طولانی اینطور نباشد.

وبلاگ فناوری PiunikaWeb و کاربر X @AssembleDebug ادعا می‌کند که Gemini این ویژگی را دریافت می‌کند و آن‌ها اسکرین‌شات‌هایی برای پشتیبان‌گیری از ادعای خود دارند.

اسکرین‌شات‌های راهنمایی‌کننده PiunikaWeb نشان می‌دهد که تنظیمات برنامه Gemini اکنون دارای یک گزینه جدید «موسیقی» است که متن آن عبارت «انتخاب سرویس‌های ترجیحی مورد استفاده برای پخش موسیقی» در زیر آن است. احتمالاً این به کاربران امکان می‌دهد از بین هر سرویس پخشی که Google سازگار می‌داند، انتخاب کنند.

هنگامی که یک سرویس استریم را انتخاب کردید، Gemini امیدوار است به طور یکپارچه با آن سرویس کار کند و شما را قادر می سازد با استفاده از دستورات صوتی آن را کنترل کنید. PiunikaWeb پیشنهاد می‌کند که کاربران می‌توانند از Gemini برای شناسایی آهنگ استفاده کنند، احتمالاً با اجازه دادن به Gemini برای گوش دادن به آهنگ، و سپس با یک برنامه استریم تعامل داشته باشند و سعی کنند آهنگی را که در محیط اطرافشان پخش می‌شود پیدا کنند، شبیه به روشی که Shazam کار می‌کند. اگر اینطور است، به یک برنامه جداگانه کمتر نیاز دارید.

چیزی که ما هنوز نمی دانیم، اما امیدواریم به زودی

زنی در حال گوش دادن موسیقی با هدفون خود در حالی <a href= که روی مبل استراحت می کند و تلفن خود را در دست گرفته و به دوردست نگاه می کند" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/jYSMa6xyqUmgc4TrWUYcEP-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/jYSMa6xyqUmgc4TrWUYcEP-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/jYSMa6xyqUmgc4TrWUYcEP-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/jYSMa6xyqUmgc4TrWUYcEP-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/jYSMa6xyqUmgc4TrWUYcEP-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/jYSMa6xyqUmgc4TrWUYcEP-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/jYSMa6xyqUmgc4TrWUYcEP.jpg">

(اعتبار تصویر: Shutterstock/Dean Drobot)

همه اینها بسیار هیجان انگیز است و از اسکرین شات ها به نظر می رسد که این ویژگی مقدار خوبی برای توسعه است.

مشخص نیست که آیا مشاور PiunikaWeb می‌تواند این ویژگی را واقعاً کار کند یا اینکه کدام سرویس‌های استریم با جمینی همگام خواهند شد، و ما نمی‌دانیم که گوگل چه زمانی این ویژگی را عرضه خواهد کرد.

با این حال، اگر گوگل برنامه‌هایی برای جانشینی دستیار در نظر گرفته است، بسیار درخواست شده و ضروری است، پس احتمالاً در یک به‌روزرسانی آینده Gemini عرضه خواهد شد. همچنین برای من نشان دهنده این است که به نظر می رسد گوگل بسیار متعهد به گسترش مجموعه Gemini است تا به سایر محصولات و خدمات محبوب گوگل بپیوندد.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

کامپیوتر نویس

کریستینا یک نویسنده محاسباتی مقیم بریتانیا است و به همه چیزهای محاسباتی، نرم افزاری، فناوری، ریاضیات و علوم علاقه مند است. او قبلاً مقالاتی در مورد فرهنگ عامه، اقتصاد و موضوعات متفرقه دیگر نوشته است.

او علاقه شخصی به تاریخ ریاضیات، علم و فناوری دارد. به ویژه، او از نزدیک هوش مصنوعی و بحث های با انگیزه فلسفی را دنبال می کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است