Ecosia یک مرورگر چند پلتفرمی راه اندازی می کند، یک برنامه پیوند وابسته را راه اندازی می کند
موتور جستجوی کاشت درخت Ecosia امروز یک مرورگر چند پلتفرمی جدید راه اندازی کرد تا ردپای آنلاین خود را افزایش دهد.
مرورگر جدید که برای Mac، Windows، iOS و Android در دسترس است، بر روی Chromium ساخته شده است. به همین دلیل است که تفاوت های زیادی با کروم در ویژگی ها وجود ندارد. این شرکت این را یک چیز خوب میداند زیرا ممکن است افراد وسوسه شوند که بدون رها کردن روال مرور وب خود، تغییر مکان دهند. با این حال، میتوانید صفحه فرود را سفارشی کنید و بخشهایی را حذف کنید - مانند سایتهای برتر یا تأثیر آب و هوا - که مطابق میل شما نیستند.
مایکل متکالف، مدیر ارشد محصولات Ecosia، طی تماسی به TechCrunch بيان کرد که این شرکت یک مرورگر برای گسترش حضور پایدار خود ساخته است.
دلیل اصلی ساخت مرورگر این است که میخواهیم به جایی برویم که کاربران ما هستند و شروع به گسترش ردپای جایی که میتوانند پایدار باشند را گسترش دهیم. در حال حاضر، مورد استفاده اصلی ما در مورد جستجو است، اما میخواهیم بخشهایی از تجربههای مرور را گسترش دهیم.»
Ecosia همچنین با راه اندازی این مرورگر جدید یک برنامه خرید وابسته را آغاز می کند. کاربران لینک های سایت های خرید مانند آمازون، eBay و Decathlon را در بخش پیوندهای حمایت شده مشاهده خواهند کرد.
این شرکت بيان کرد تمام پولی که از طریق درآمدهای وابسته به دست می آید صرف کاشت درختان و حمایت از سایر پروژه های سبز خواهد شد. از طریق این نوع سرمایه گذاری، Ecosia متعهد شده است که هر کاربر در هر روز 25 وات ساعت انرژی پاک تولید کند.
متکالف بيان کرد در حالی که این شرکت مصرف کمتر را تبلیغ می کند، اما آگاه است که مردم اغلب خرید می کنند و با برنامه وابسته، فرصتی برای پس دادن دارند.
در آینده، این شرکت می خواهد رابط خرید وابسته را بهبود بخشد، ربات چت هوش مصنوعی خود را یکپارچه کند و سفارشی سازی بیشتری را به مرورگر اضافه کند.
سخت است که از مردم بخواهیم مرورگرهای خود را تغییر دهند، پس این شرکت قصد دارد در ابتدا پایگاه کاربر فعلی خود را که 20 میلیون نفر است، همراه با بازاریابی برای کاربران سبز معمولی هدف قرار دهد. این شرکت بيان کرد که از میزان حفظ در آزمایش بتا اولیه خود راضی است. با این حال، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا هنگام تغییر کاربر به مرورگر شرکت تأثیری بر میزان جستجوهای Ecosia داشته است یا خیر ندارد.
Ecosia در سال گذشته چند تغییر ساختاری در موتور جستجوی خود ایجاد کرد. پس از سالها استفاده از بینگ به عنوان تنها ارائهدهنده جستجو، این شرکت شروع به آزمایش با جستجوی Google در بازارهایی مانند کانادا، نیوزلند، برزیل و فیلیپین کرد. این شرکت از System1 استفاده میکند که نتایج جستجوی Microsoft Bing، Startpage و Info.com را در مناطق جغرافیایی دیگر به اشتراک میگذارد.
در اوایل سال جاری، Ecosia همچنین از مرز کاشت بیش از 200 میلیون درخت در 95000 مکان در سراسر جهان عبور کرد.
ارسال نظر