متن خبر

من عاشق Kindle آمازون هستم، اما تلفن‌های تاشو من را متقاعد کرده‌اند که زمان آن به پایان رسیده است – در اینجا دلیل آن است

من عاشق Kindle آمازون هستم، اما تلفن‌های تاشو من را متقاعد کرده‌اند که زمان آن به پایان رسیده است – در اینجا دلیل آن است

شناسهٔ خبر: 465744 -




OnePlus Open و Amazon Kindle Oasis روی میز
OnePlus Open (سمت چپ) و Amazon Kindle Oasis (راست) (اعتبار تصویر: آینده | Alex Walker-Todd)

تلفن‌های هوشمند جایگزین بسیاری از چیزها در زندگی روزمره شده‌اند، از دوربین گرفته تا ماشین حساب، و ساعت زنگ دار گرفته تا کیف پول. و بر اساس وضعیت فعلی دستگاه‌های تاشو، دستگاه‌های کتابخوان – مانند خط همیشه محبوب Kindle آمازون – می‌توانند بعدی باشند.

Ereader در نوع خود محصولی عالی است که می تواند کل ادبیات یک کتابخانه را ذخیره کند. علاوه بر این، پیشرفت‌ها در این رده منجر به نمایشگرهایی با وضوح بالاتر، نور پس‌زمینه‌های رنگی برای خواندن راحت‌تر در اواخر شب، عمر باتری طولانی‌تر، شارژ سریع‌تر و حتی مقاومت در برابر آب شده است - تضمین می‌کند که کنار استخر شما در این حالت بخار پیشرفت می‌کند. وقتی بچه‌های پر سر و صدایی که دو صندلی آفتاب‌گیر پایین می‌روند، سعی می‌کنند در یک بازی «گلوله توپ» از یکدیگر پیشی بگیرند، رمان عاشقانه جدید بدون مانع باقی می‌ماند.

اما هر چقدر هم که چنین پیشرفت‌های کتابخوانی در خلا به نظر نوآورانه به نظر برسد، گوشی‌های هوشمند - حتی اگر فاقد تخصص‌های یکسان باشند - در غیر این صورت در سطح فنی چندین گام جلوتر هستند و شکاف را بر روی آپشن های ی که Kindles و مانند آن را برتر تعریف می‌کنند، می‌بندند. وسایل خواندن

زاویه متناوب OnePlus Open در مقابل Kindle Oasis

وقتی صحبت از خوانایی در شرایط روشن به میان می‌آید، فناوری صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند در حال فراخوانی است (اعتبار تصویر: آینده | الکس واکر-تاد)

من اولین بار زمانی که iPad اصلی راه اندازی شد به این موضوع پی بردم. دیدن کمیک‌ها به صورت تمام رنگی روی یک LCD بزرگ اما قابل حمل با نور پس‌زمینه با نور پس‌زمینه، تجربه‌ای واقعاً آشکارکننده بود، و تجربه‌ای که باعث شد حتی در آن زمان وفاداری خود به کیندل را زیر سوال ببرم. با این حال، اخیراً، این OnePlus Open است که دستگاهی است که به من آینده‌ای قابل اجرا فراتر از Kindle Oasis قابل اعتماد من را نشان می‌دهد.

برای مثال، حتی بهترین کیندل‌های آمازون هنوز به سراغ تصاویر رنگی نرفتند و شخصاً، توانایی لذت بردن از روی جلد کاملاً وفادار، تفاوتی واقعی در هیجان شروع یک کتاب جدید ایجاد می‌کند. مطمئناً نمایشگرهای تازه راه‌اندازی شده Kobo Libra Color و Kobo Clara Color 's Kaleido 3 E Ink از نظر توانایی نمایش 4096 رنگ چشمگیر هستند، اما در مقایسه با AMOLED با قابلیت یک میلیارد رنگ Open، رقابتی وجود ندارد.

البته، تصاویر رنگی به تنهایی تجربه تماشای برتری ایجاد نمی کند، اما OnePlus Open از نظر صفحه نمایش به همین جا ختم نمی شود. همچنین به طور چشمگیری روشن است و یکی از درخشان ترین نمایشگرهای تاشو موجود در بازار را ارائه می دهد، به این معنی که علی رغم فناوری نمایشگر موجود، یکی از بهترین صفحه نمایش ها برای خواندن در شرایط روشن است. و در حالی که Open ممکن است واکنش کاملی برای نمایشگر E Ink نداشته باشد، دیگر سازندگان تلفن اکنون در حال استفاده از فناوری‌هایی هستند که به زودی می‌توانند خوانایی در فضای باز گوشی‌های هوشمند را با Kindle خود مشاهده کنند.

در کنار مجموعه مشخصی از برآمدگی‌های مشخصاتی که سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا دریافت کرده است، یکی از ارتقاهای کمتر مورد توجه کاهش بازتاب نمایشگر آن است که این شرکت موفق شده تا 75 درصد آن را کاهش دهد. سپس فناوری NxtPaper TCL وجود دارد، که با مشاهده دست اول در TCL 50 XL NxtPaper ، فکر می کنم می تواند پاسخی به دعای کسانی باشد که می خواهند دستگاهی با خوانایی جوهر مانند E و بازتاب کم داشته باشد و در عین حال ارائه دهد. مزایای سنتی صفحه نمایش گوشی هوشمند با نور پس زمینه تمام رنگی

در حالی که Open دارای حالت Eye Comfort است که دمای رنگ‌های گرم‌تر و تماشای تک رنگ را امکان‌پذیر می‌کند، شیائومی با قرار دادن یک نوار لغزنده بافت در حالت خواندن کاغذ که دانه‌های کاغذ مانند بیشتری را روی صفحه نمایش می‌دهد، تجربه را در تلفن‌های خود یک قدم جلوتر می‌برد. در حالی که من علم را تأیید نکرده‌ام، نظرات شخصی و شواهد حکایتی سایر کاربران آنلاین نشان می‌دهد که سهولت خواندن را حتی بیشتر می‌کند.

سپس فاکتور شکلی وجود دارد که باید در نظر بگیرید - یک تاشو ممکن است ضخیم‌تر از Kindle باشد، اما نمایشگری با اندازه مشابه ارائه می‌کند و در عین حال می‌تواند در فضایی بسیار فشرده‌تر (و جیبی‌تر) جمع شود. و اگرچه عمر باتری به جای هفته‌ها هنوز بر حسب روز اندازه‌گیری می‌شود – به دلیل چیزهای بی‌شماری که گوشی‌های هوشمند برای انجام آن‌ها مجهز شده‌اند، شارژ سریع ۶۷ واتی برای شارژ مجدد باتری در حدود ۳۰ دقیقه در دسترس است، در حالی که Kindles یک ساعت یا بیشتر طول می‌کشد شارژ.

پس ، در حالی که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد تا تلفن هوشمند تاشو را به دستگاهی تبدیل کنیم که بر همه آنها حکومت می کند، فصلی که در آن تلفن و کیندل خود را قبل از پرواز طولانی مدت بعدی یا آخر هفته دور بعدی خود بسته بندی می کنید، ممکن است به پایان برسد. پایان.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ویرایشگر ارشد تلفن

الکس در ژوئن 2022 به عنوان ویراستار ارشد تلفن های TechRadar ملحق شد، اما تجربه بیش از یک دهه را با تخصص در گوشی های هوشمند، تبلت ها و ابزارهای پوشیدنی به ارمغان می آورد. او سخنرانی‌های کلیدی میزبانی شده توسط بزرگ‌ترین برندها را پوشش می‌دهد و در مراسم راه‌اندازی برخی از تاثیرگذارترین محصولات موبایل چند سال اخیر شرکت کرده است. تجربه او در برخی از معتبرترین نشریات فناوری مصرف کننده از جمله GSMArena، TechAdvisor و Trusted Reviews جمع آوری شد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است