متن خبر

هفته پرخبر تسلا، و آیا فین تک لحظه ای دارد؟

هفته پرخبر تسلا، و آیا فین تک لحظه ای دارد؟

شناسهٔ خبر: 465473 -




بیش از یک دقیقه از عرضه عمومی تسلا می گذرد، اما شرکت خودروهای برقی این هفته در TechCrunch اجتناب ناپذیر بود. از اخراج کارکنان گرفته تا تغییرات قیمت و موارد دیگر، این یک هفته عمیقاً با رنگ های تسلا رنگ آمیزی شده بود، پس مجبور شدیم از طریق جدیدترین ها چت کنیم.

اما این تنها یکی از عناصری بود که در این هفته در سهام به آن پرداختیم. ما همچنین گزارش‌های مری آن درباره آخرین دور Ramp - و ارزش‌گذاری بالا - را تحلیل کردیم که به خوبی در کنار جمع‌آوری مالی قریب‌الوقوع خود ریپلینگ قرار می‌گیرد. اگر در حال مدیریت پول هستید، زمان خوبی برای استارتاپ شدن است.

این تیم همچنین به تحلیل Cherub، که می‌خواهد سرمایه‌گذاران و بنیان‌گذاران، فشار سرمایه‌گذاری مصرف‌کننده Maven Ventures را به هم متصل کند، تحلیل کرد و به آنچه که مرکوری در حال انجام است، پرداخت. در مجموع، ما خوش شانس بودیم که کریستن کوروسک را در این هفته با خود همراه داشتیم، با توجه به حجم زیاد و تنوع اخبار حمل و نقل، مخصوصاً در مورد تسلا.

Equity فردا با یک مصاحبه ویژه بین Mary Ann و هانس Tung از Notable Capital باز می گردد، پس با ما همراه باشید! تا آن زمان، بازی را بزنید و اجازه دهید کمی لذت ببریم.

Equity پادکست شاخص TechCrunch است و هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه پست می‌کند. می‌توانید در پادکست‌های Apple ، Overcast ، Spotify و همه پخش‌ها مشترک ما شوید.

همچنین می‌توانید Equity را در X و Threads در @EquityPod دنبال کنید.

برای متن کامل مصاحبه، برای کسانی که خواندن را به گوش دادن ترجیح می دهند، ادامه مطلب را بخوانید یا آرشیو کامل قسمت های ما را در Simplecast تحلیل کنید .

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است