متن خبر

Apple TV Plus مجموعه سریال های علمی تخیلی حماسی خود را با فصل 5 For All Mankind و اسپین آف جدید Star City گسترش می دهد.

Apple TV Plus مجموعه سریال های علمی تخیلی حماسی خود را با فصل 5 For All Mankind و اسپین آف جدید Star City گسترش می دهد.

شناسهٔ خبر: 465241 -




یک فضانورد در بالای تپه ای ایستاده <a href= است که عبارت For All Mankind روی آن قرار گرفته است" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/5WZnmakjRCwMPHzAFuGpTe-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/5WZnmakjRCwMPHzAFuGpTe-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/5WZnmakjRCwMPHzAFuGpTe-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/5WZnmakjRCwMPHzAFuGpTe-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/5WZnmakjRCwMPHzAFuGpTe-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/5WZnmakjRCwMPHzAFuGpTe-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/5WZnmakjRCwMPHzAFuGpTe-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/5WZnmakjRCwMPHzAFuGpTe.jpg">
(اعتبار تصویر: اپل)

هفته‌ای برای اخبار هیجان‌انگیز بود: نسخه‌ای از بخش شاعران شکنجه‌شده من باید در راه است تا تاریخ انتشار فردا، و برنامه تلویزیونی مورد علاقه‌ام، که اتفاقاً یکی از بهترین برنامه‌های Apple TV Plus نیز هست، در راه باشد. به تازگی برای فصل پنجم سبز شده است. نه تنها این، بلکه سریال در حال ساخت یک سریال اسپین آف است که به همان اندازه هیجان انگیز به نظر می رسد.

برای همه بشریت ، نمایش مسابقه فضایی واقعیت جایگزین اپل ، اخیراً فصل چهارم خود را پس از یک داستان پرتنش که آژانس فضایی اتحاد جماهیر شوروی نقش مهمی در آن ایفا کرد، با کلیف هنگر سنتی به پایان رسید. دفتر مرکزی آن آژانس، شهر ستاره‌ای، نام خود را به نمایش اسپین‌آف جدید اختصاص خواهد داد. .

مت ولپرت و بن ندیوی، تهیه‌کنندگان اجرایی در بیانیه‌ای گفتند: «شیفتگی ما نسبت به برنامه فضایی اتحاد جماهیر شوروی با هر فصل برای همه بشریت بیشتر شده است. هر چه بیشتر درباره این شهر مخفی در جنگل‌های خارج از مسکو که فضانوردان و مهندسان شوروی کار می‌کردند و زندگی می‌کردند، بیشتر می‌خواستیم این داستان را از طرف دیگر مسابقه فضایی بازگو کنیم.»

به گفته اپل، شهر ستاره‌ای «یک تریلر پارانوئید پیشران است که ما را به لحظه کلیدی در بازگویی تاریخ آلت مسابقه فضایی بازمی‌گرداند - زمانی که اتحاد جماهیر شوروی اولین کشوری بود که مردی را روی ماه گذاشت. اما این بار. ، داستان را از پشت پرده آهنی تحلیل می کنیم." این از همان تیم For All Mankind است، و اگر به اندازه داستان ایالات متحده ظریف و خوب نوشته شده باشد، ما در انتظار چیز خاصی هستیم.

فصل 5 برای همه بشریت: آنچه تاکنون می دانیم

اپل تا اعلام تاریخ پخش برای فصل پنجم For All Mankind فاصله زیادی دارد، اگرچه اگر در این برنامه تازه کار هستید، می‌توانید و باید هر چهار فصل را تا کنون در Apple TV Plus تماشا کنید. اما احتمالاً از همان جایی که فصل چهارم پایان یافت، ادامه می‌یابد، با جدول زمانی که اکنون در اوایل دهه 2000 است و انسان‌ها در سکونتگاه Happy Valley در مریخ زندگی می‌کنند.

به احتمال زیاد این بار با چند شخصیت مورد علاقه خداحافظی خواهیم کرد. در صحبت با Variety ، سازندگان سریال درباره پیر شدن شخصیت‌های کلیدی Ed و Dani که از فصل اول با ما بوده‌اند، صحبت کردند. در این نمایش، اکنون 30 سال از دوران اد به عنوان یک فضانورد داغ می گذرد، و او "مرغ بهاری مریخ نیست" در فصل چهارم. "او پیرمرد مریخ است".

به گفته ولپرت، تهیه کننده اجرایی: "این کاملاً [یک] مرحله انتقالی است. .. شما در آن فصل اول به شخصیت های زیادی نگاه می کنید و ما قبلاً شخصیت ها را حذف کرده ایم، زیرا این سریال درباره تغییر نسل است. این ماهیت پرش از یک است. یک دهه بین هر فصل." پس از آنجایی که فصل پنجم احتمالاً در اوایل دهه 2010 تنظیم می شود، اد به طور خاص سن بازنشستگی را پشت سر خواهد گذاشت.

با این حال، چیزی که ما نخواهیم دید، بیگانگان فضایی است. همانطور که ندیوی به ورایتی گفت: "من فکر می کنم با این نمایش و فضای منحصر به فردی که در چشم انداز علمی تخیلی اشغال می کنیم، سعی می کنیم داستان خود را تا حد امکان واقعی و واقعی نگه داریم. صادق." اگرچه شاید او می خواهد شما اینگونه فکر کنید.

فصل اول تا چهارم For All Mankind اکنون در Apple TV Plus پخش می شود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

کری مارشال (توئیتر) نویسنده، پخش کننده، نوازنده و وسواس ابزار آشپزخانه ( توئیتر ) از سال 1998 در مورد فناوری می نویسد، با توصیه های حکیمانه و نظرات عجیب و غریب به انواع مجلات و وب سایت ها و همچنین نوشتن بیش از دوازده کتاب کمک می کند. کتاب خاطرات او، کری یک مرد را می کشد ، اکنون به فروش می رسد. او خواننده گروه راک گلاسوژی HAVR است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است