متن خبر

اپلیکیشن Apple Notes با این دو ارتقا می تواند به طور جدی بازی خود را در iOS 18 تقویت کند

اپلیکیشن Apple Notes با این دو ارتقا می تواند به طور جدی بازی خود را در iOS 18 تقویت کند

شناسهٔ خبر: 465096 -




زنی <a href= که پشت یک میز نشسته، گوشی خود را در دست گرفته و در حالی که به آن نگاه می کند لبخند می زند" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VNQdL4S93nNYtAsHuj7cV9-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VNQdL4S93nNYtAsHuj7cV9-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VNQdL4S93nNYtAsHuj7cV9-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VNQdL4S93nNYtAsHuj7cV9-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VNQdL4S93nNYtAsHuj7cV9-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VNQdL4S93nNYtAsHuj7cV9-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VNQdL4S93nNYtAsHuj7cV9-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VNQdL4S93nNYtAsHuj7cV9.jpg">
(اعتبار تصویر: Shutterstock/oatawa)

برنامه Apple Notes یک ابزار فرهنگی و همچنین یک ابزار ضروری است و به نظر می رسد اپل قصد دارد این برنامه نمادین را در iOS 18 ، به روز رسانی بزرگ بعدی برای سیستم عامل موبایل پرچمدار اپل ، شارژ کند. انتظار داریم که iOS 18 در کنار آخرین نسخه‌های دیگر سیستم‌عامل‌های پلتفرم خود در WWDC 2024 پیش‌نمایش شود، کنفرانس نرم‌افزار محور اپل که عمدتاً با هدف توسعه‌دهندگان برگزار می‌شود و از 8 ژوئن آغاز می‌شود.

گزارش های اپل اینسایدر حاکی از آن است که پیش بینی می شود دو ویژگی چشمگیر فاش شود. اول پشتیبانی از ضبط‌های صوتی مستقیماً در برنامه است - شبیه به برنامه Voice Memos، اما بهتر یکپارچه شده است. این ویژگی در حال حاضر برای iOS 18 و macOS 15 در حال توسعه است و به زودی می توان نسخه ای برای جدیدترین نسخه iPadOS را انتظار داشت.

این ویژگی به کاربران قابلیت‌های اولیه پخش برای ضبط‌های صوتی را می‌دهد و به آنها اجازه می‌دهد ورودی‌ها را مستقیماً در برنامه Notes ضبط، پخش و ذخیره کنند. ضبط‌ها در یادداشت‌های خاصی که کاربران انتخاب می‌کنند جاسازی می‌شوند، که می‌تواند شامل متن و تصاویر همراه با ضبط نیز باشد. خلاقان بدون شک این را برای ایجاد ورودی های چندرسانه ای مفید خواهند یافت، و کاربران معمولی تر ممکن است آن را راهی عالی برای ساخت دفترچه های دیجیتالی بدانند. همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که ورودی‌های پیچیده‌تری برای جزئیات صوتی ذخیره‌شده‌شان ایجاد کنند و بتوانند توضیحات طولانی یا ورودی‌های متنی را اضافه کنند.

رابط کاربری برنامه از نظر بصری شبیه به برنامه Voice Memos موجود خواهد بود، با ویژگی جدید ضبط صدا که با نمایش گرافیکی مشابهی از صدای ضبط شده ارائه می شود. این یادداشت‌های صوتی درون برنامه‌ای جدید ضبط شده در همه دستگاه‌های متصل به iCloud و حداقل iOS 18 یا macOS 15 در دسترس خواهد بود.

نسخه‌های پیش‌انتشاری سیستم‌عامل‌هایی که در WWDC 2024 ارائه می‌شوند، ظاهراً به ویژگی جدیدی «Math Notes» اشاره می‌کنند که برنامه Notes را قادر می‌سازد تا با برنامه Calculator تعامل داشته باشد. احتمالاً، این به برنامه Notes اجازه می‌دهد تا برنامه Calculator را برای انجام محاسبات در حالی که کاربران آن‌ها را در Notes وارد می‌کنند، استخدام کند، اگرچه هیچ نشانه‌ای از پیچیدگی این محاسبات وجود ندارد.

انتظار داریم که آپشن های بیشتری از این نوع به دنبال ویژگی Math Notes باشد، و معرفی ویژگی Math Notes همزمان با اولین برنامه MacOS Calculator بازطراحی شده توسط اپل است. کاربران احتمالاً می‌توانند ویژگی Math Notes را از برنامه Calculator با استفاده از یک دکمه یا گزینه مشخص شده درخواست کنند، اما برای دیدن برنامه‌های دقیق اپل برای Math Notes باید مدتی بیشتر صبر کنیم.

مردی <a href= که از ارائه در سالن کنفرانس با استفاده از گوشی هوشمند عکس می گیرد" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/HXqETcCGZXNzmnCkkYuc37-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/HXqETcCGZXNzmnCkkYuc37-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/HXqETcCGZXNzmnCkkYuc37-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/HXqETcCGZXNzmnCkkYuc37-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/HXqETcCGZXNzmnCkkYuc37-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/HXqETcCGZXNzmnCkkYuc37-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/HXqETcCGZXNzmnCkkYuc37.jpg">

(اعتبار تصویر: Shutterstock/Matveev Aleksandr)

اپل یادداشتی را از مایکروسافت دزدید

این ویژگی‌ها هر دو بخشی از OneNote ، برنامه یادداشت‌برداری اختصاصی مایکروسافت ، مورد علاقه بسیاری از کسانی که از برنامه‌های درسی و مواد آموزشی استفاده می‌کنند و کسانی که در نمادهای ریاضی کار می‌کنند، بوده‌اند. همچنین از نظر محبوبیت در هر دو اپ استور iOS و macOS App Store رتبه بالایی دارد، اولی در تحلیل های کاربران بسیار مورد توجه قرار می گیرد و دومی جایزه انتخاب ویرایشگران اپل را دریافت کرده است. این گروهی از افرادی هستند که OneNote را برای کارشان بسیار مفید و حیاتی می‌دانند که ممکن است اپل امیدوار باشد با ویژگی Math Notes آنها را جذب کند.

برنامه Notes ممکن است به عنوان یک محرم محرم برای فهرست های خرید و افکار آخر شب شروع شده باشد، اما به نظر می رسد که در حال رشد است و تبدیل به یک برنامه تواناتر برای کمک به کاربران از راه های بیشتری می شود. این برنامه هنوز هم به عنوان برنامه یادداشت برداری بومی برای محصولات اپل بسیار محبوب است و اپل به طور قابل درک در حال انجام اقداماتی برای حفظ وضعیت اصلی خود است.

باز هم، انتظار داریم که که هم ویژگی ضبط صدا جاسازی‌شده و هم ویژگی Math Notes در WWDC 2024 به نمایش درآیند، اما اپل آپشن های ی را که قبلاً شایعه شده بود، لغو یا به تعویق انداخته است. ما مطمئناً نمی دانیم تا زمانی که در ماه ژوئن در مورد آن روی صحنه WWDC در ژوئن بشنویم.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

کامپیوتر نویس

کریستینا یک نویسنده محاسباتی مقیم بریتانیا است و به همه چیزهای محاسباتی، نرم افزاری، فناوری، ریاضیات و علوم علاقه مند است. او قبلاً مقالاتی در مورد فرهنگ عامه، اقتصاد و موضوعات متفرقه دیگر نوشته است.

او علاقه شخصی به تاریخ ریاضیات، علم و فناوری دارد. به ویژه، او از نزدیک هوش مصنوعی و بحث های با انگیزه فلسفی را دنبال می کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است