متن خبر

برنامه های شایعه شده دیزنی پلاس ثابت می کند که هر چه از کابل دورتر می شویم، به کابل نزدیکتر می شویم

برنامه های شایعه شده دیزنی پلاس ثابت می کند که هر چه از کابل دورتر می شویم، به کابل نزدیکتر می شویم

شناسهٔ خبر: 464559 -




تلویزیون کابلی
(اعتبار تصویر: Shutterstock)

قرار بود پخش جریانی تلویزیون کابلی را بکشد و تلویزیون را پخش کند. انتخاب بدون آگهی، بی پایان، بر اساس تقاضا، و بر اساس برنامه شما به معنای تجربه تلویزیونی بدون سازش رویاهای ما بود. با این تفاوت که کاملاً به این شکل نبوده و اکنون شبیه مدل های قدیمی شده است، مدل هایی که دهه ها تلویزیون را با کابل و پخش می کردند، مانند ققنوس از خاکستر برمی خیزند و به زودی به شما باز خواهند گشت، طبیعتاً، همه بهترین پلتفرم های جریان .

این هفته، The Information گزارش می دهد که دیزنی پلاس اکنون در حال تحلیل اضافه کردن مجموعه ای از کانال های مبتنی بر ژانر است که به جای محتوای درخواستی، فقط از طریق یک برنامه 24/7 از محتوا اجرا می شود که شامل وقفه های تجاری می شود.

اگر این آشنا به نظر می رسد، تنها به این معنی است که شما در سال های قبل از ظهور نتفلیکس، دیزنی پلاس، هولو، پارامونت پلاس، آمازون پرایم ویدئو و گزینه های بی شمار دیگر، تلویزیون کابلی تماشا می کردید و پخش می کردید.

جزئیات در مورد آنچه که دیزنی پلاس ممکن است انجام دهد یا ممکن است انجام ندهد ناچیز است، اما آنها بیش از حد قابل قبول هستند. در ماه‌های اخیر، بیشتر شرکت‌های بزرگ، استراتژی‌های پلتفرم استریم خود را تغییر شکل داده‌اند تا سطح مقرون به صرفه‌تری را ارائه دهند که در عین حال همچنان بر اساس تقاضا، شامل وقفه‌های تجاری می‌شود ( آمازون این کار را با مشتریان فعلی Prime بدون اطلاع قبلی انجام داد ).

و همانطور که در اوایل سال جاری وقتی کابل را قطع کردم متوجه شدم، گزینه‌های FAST (تلویزیون پخش جریانی رایگان با پشتیبانی آگهی رایگان) برای پر کردن شکاف‌های بین اشتهای پخش جریانی شما وجود دارد.

برنامه ای برای مشاهده

FAST شباهت بیشتری با برنامه‌های احتمالی دیزنی پلاس دارد، زیرا شبکه‌هایی مانند Tubi ده‌ها کانال دارند که دقیقاً مانند کابل، محتوا را بر اساس برنامه زمانی خود اجرا می‌کنند. این بدان معناست که به جای جستجوی چیزی برای تماشا، فقط می‌توانید Tubi (یا FuboTV ) را روشن کنید، راهنما را باز کنید، کانالی را انتخاب کنید و شروع به تماشای هر چیزی که در حال انجام است، کنید. درست است، درست مانند کابل قدیمی.

این تغییر تا حدی مربوط به عادات شماست، به این معنا که مردم همچنان دوست دارند تلویزیون را در پس‌زمینه روشن داشته باشند و این بدان معناست که شما یک فیلم یا حتی یک سریال پخش محتاطانه تماشا نمی‌کنید که اگر یکی از اعضای خانواده آن را بدون شما تماشا کند، طرد می‌شوند. نه.

در خانه‌ام، من دوست دارم هنگام کار، پخش جریانی CBS پارامونت پلاس را اجرا کنم. من به The Talk، The Bold and the Beautiful یا The Price is Right اهمیتی نمی دهم، اما صدای سفید این نمایش های عمدتاً بی ضرر را دوست دارم.

راه آنها را پرداخت کنید

با این حال، برای پخش‌کنندگان، این چیزی بیش از یک گزینه مشاهده دیگر است، بلکه یک جریان درآمد عمده بالقوه است. دیزنی پلاس که همچنان یک سرویس ممتاز باقی می‌ماند، چه برای حذف تبلیغات پول بپردازید و چه هزینه کمتری بپردازید تا از طریق آن‌ها متضرر شوید، می‌تواند دوباره توسط تبلیغ‌کنندگانی که مایل به ارائه آگهی‌های تبلیغاتی به این مخاطبان کمتر توجه هستند، پول دریافت کند.

در فضای رقابتی استریم بسیار رقابتی، دیزنی (اکنون با Hulu)، پارامونت، نتفلیکس، و دیگران در حال مبارزه با چاقو بر سر چشمان مصرف کننده و دلار هستند و تنها راه برای نگه داشتن آنها محتوای تازه تر است که هزینه دارد. به عبارت دیگر، این شرکت‌ها هرگز از جستجوی راه‌های جدید برای کسب درآمد، از دیدگاه‌های شما، توجه و یا موارد دیگر دست نمی‌کشند.

با این حال، نتیجه، منظره‌ای است که بیشتر و بیشتر شبیه به دنیای کابل‌های پخش اولیه باید و کمتر شبیه جنگ‌های پخش جریانی در حال رشد در سال ۲۰۱۸ است.

در نهایت، من انتظار دارم که همه پخش‌کننده‌ها برنامه‌ها و راهنماهای برنامه‌نویسی 24/7 را ارائه دهند، این یک ارزش گفت ه خواهد بود و می‌تواند منجر به افزایش برنامه‌نویسی در سطح اولیه شود. برای پر کردن این خط لوله، به نمایش‌های بازی، برنامه‌های گفتگو و سریال‌های خنده‌دار ارزان فکر کنید. آن‌ها همان کیفیتی که ما از پخش برنامه‌های اصلی انتظار داشتیم را نخواهند داشت، اما هدف خود را برآورده خواهند کرد و بینندگانی مانند من احتمالاً آن را خواهند خورد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ویرایشگر در کل

لنس که 38 سال کهنه کار صنعت و روزنامه‌نگار برنده جوایز بود ، از زمانی که رایانه‌های شخصی به اندازه چمدان بودند و «آنلاین» به معنای «انتظار» بود، فناوری را پوشش می‌داد. او سردبیر سابق Lifewire، سردبیر Mashable، و قبل از آن، سردبیر PCMag.com و معاون ارشد محتوا برای Ziff Davis, Inc است. او همچنین یک ستون فناوری هفتگی و محبوب نوشت. برای رسانه ای به نام ارتقا.

لنس اولانوف به طور مکرر در برنامه های خبری ملی، بین المللی و محلی از جمله Live with Kelly and Ryan، Today Show ، Good Morning America، CNBC، CNN و BBC ظاهر می شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است