متن خبر

تبلت مرموز ChromeOS می‌تواند کار Lenovo باشد – و ممکن است آینده کروم‌بوک‌ها باشد

تبلت مرموز ChromeOS می‌تواند کار Lenovo باشد – و ممکن است آینده کروم‌بوک‌ها باشد

شناسهٔ خبر: 464544 -




Lenovo ThinkPad T14 i Gen 5
(اعتبار تصویر: Lenovo)

در ماه نوامبر، شایعاتی مبنی بر عرضه یک تبلت ChromeOS جدید از Lenovo منتشر شد - امیدواریم که جانشین Lenovo IdeaPad Duet باشد. تبلت مرموز ChromeOS با کد «Ciri» شناخته می‌شود و طبق زمزمه‌های سال گذشته، از MediaTek MT8188 استفاده می‌کند که می‌تواند از Qualcomm Snapdragon 7C Gen 2 در Duet 5 پیشی بگیرد.

ما امیدواریم که تبلت Ciri، یا هر نام دیگری که در نهایت نامیده می شود، به زودی معرفی شود. بررسی ما از Lenovo IdeaPad Duet کاملاً درخشان است، پس ما قطعاً هیجان‌زده هستیم که ببینیم چه چیزی می‌تواند یکی از بهترین کروم‌بوک‌های موجود در بازار را سه سال پس از عرضه اولیه آن پیشی بگیرد.

با توجه به ChomeUnboxed ، ما در نهایت "شواهد روشنی داریم که Lenovo نیروی محرکه پشت "Ciri" در این مرحله است. یک تعهد از مخازن Chromium (یک منبع آنلاین منبع باز برای توسعه دهندگان و علاقه مندانی که در محیط های ChromeOS و مرورگر Chrome کار می کنند)، به نام Ciri نشان می دهد که Waves در DSP (پردازنده سیگنال دیجیتال) غیرفعال می شود.

Waves اجزای صوتی را برای لپ‌تاپ‌های ویندوز و کروم‌بوک‌ها تولید می‌کند و اغلب در محصولات لنوو استفاده می‌شود، پس در حالی که Waves ممکن است در این مورد غیرفعال شود (به معنی تمرکز کمتر بر روی صدا، شواهد دیگری که به یک دستگاه ارزان قیمت اشاره می‌کند)، اما مقداری را اضافه می‌کند. نوعی اعتبار که لنوو واقعا پشت تبلت بعدی کروم بوک قرار دارد.

مخازن Chromium همچنین نمایشگری را پیشنهاد می‌کنند که با Duet 3 موجود مطابقت داشته باشد، و به نظر می‌رسد باتری مورد استفاده بر اساس همان فناوری مورد استفاده برای Duet 3 نیز باشد، پس در مجموع ممکن است جانشین یکی از این دو را داشته باشیم. بهترین Chromebook هایی که می توانید بخرید - یا حداقل، چیزی بسیار مشابه.

از آنجایی که اینها هنوز شایعات هستند و ما هنوز هیچ حرف رسمی را نشنیده ایم، فقط می توانیم امیدوار باشیم و منتظر اطلاعات بیشتر در هفته های آینده باشیم - و امیدواریم تاریخ عرضه پیشنهادی باشد.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

نویسنده کارکنان محاسباتی

Muskaan نویسنده محاسباتی TechRadar در بریتانیا است. او همیشه نویسنده ای پرشور بوده و آثار خلاقانه اش در چندین مجله و مجلات ادبی به چاپ رسیده است. اولین ورود او به دنیای نویسندگی شعری بود که در تایمز زامبیا با موضوع گل آفتابگردان و بی اهمیت بودن وجود انسان در مقایسه با آن منتشر شد.

Muskaan که در زامبیا بزرگ شد، شیفته فناوری، به‌ویژه رایانه‌ها بود، و او به TechRadar پیوست تا درباره جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی، لپ‌تاپ‌ها و اخیراً هر چیزی مرتبط با هوش مصنوعی بنویسد. اگر سؤالی دارید، نگرانی های اخلاقی دارید یا فقط به هر چیزی ChatGPT یا هوش مصنوعی عمومی علاقه دارید، در جای درستی هستید.

Muskaan همچنین به نوعی توانست یک بازی را روی نوار لمسی MacBook کار خود نصب کند، بدون اینکه بخش فناوری اطلاعات (هنوز) متوجه شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است