متن خبر

TechCrunch Fintech: با PayJoy آشنا شوید، یک فین تک که در تقاطع انجام کار خوب و کسب درآمد فعالیت می کند.

TechCrunch Fintech: با PayJoy آشنا شوید، یک فین تک که در تقاطع انجام کار خوب و کسب درآمد فعالیت می کند.

شناسهٔ خبر: 464382 -




به TechCrunch Fintech خوش آمدید! این هفته، ما در حال تحلیل وضعیت دو شرکت فین‌تک هستیم که به افراد کم‌خدمت خدمات می‌دهند و بیشتر!

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و اصلی ترین داستان‌های فین‌تک TechCrunch که هر یکشنبه ساعت ۷:۰۰ صبح به وقت PT به صندوق ورودی شما تحویل داده می‌شود، در اینجا مشترک شوید .

داستان بزرگ

پی‌جوی نمونه‌ای از شرکتی با اقتصاد واحد مثبت و مأموریت کمک به افراد محروم است. خیلی وقت‌ها پیش نمی‌آید که این دو چیز را متقاطع می‌بینیم، پس وقتی این کار را می‌کنیم، بسیار هیجان‌زده می‌شویم. من در مورد نقطه عطف این شرکت برای دستیابی به درآمد سالانه 300 میلیون دلاری و سودآوری در سال گذشته نوشتم، در حالی که توانستم 150 میلیون دلار بودجه سری C کسب کنم. مدل این شرکت منحصربه‌فرد است: به مردم کمک می‌کند تا از طریق تامین مالی تلفن‌های هوشمند اعتبار بسازند. پس از پرداخت تلفن ها، مشتریان می توانند با استفاده از دستگاه های خود به عنوان وثیقه، از طریق PayJoy برای وام درخواست دهند. همه چیز در مورد رشد آن را اینجا بخوانید.

تحلیل هفته

پتال یکی دیگر از شرکت‌های فین‌تک است که هدف آن کمک به افراد کم‌خدمت برای ایجاد اعتبار، نه بدهی است. در ماه می گذشته، TechCrunch در مورد افزایش 35 میلیون دلاری این شرکت نوشت و قصد دارد واحد داده خود را جدا کند. به گزارش فورچون، هفته گذشته، Empower Finance برنامه‌های خود را برای خرید پتال اعلام کرد، که ظاهراً سال گذشته به دنبال خریدار بود. یکی از سخنگویان پتال از طریق ایمیل به من گفت: "مانند پتال، Empower ... از پذیره نویسی جریان نقدی برای مجموعه محصولات اعتباری خود استفاده می کند. ... با خرید گلبرگ، به زودی خانواده ای از کارت های اعتباری برای تکمیل این پیشنهاد خواهد داشت. آیا در سال 2024 شاهد M&A بیشتری خواهیم بود؟ مشتاقم ببینم

دلار و سنت

TransferGo ، فین‌تک مستقر در بریتانیا که به‌عنوان پلتفرم مصرف‌کننده برای حواله‌های جهانی شناخته می‌شود، یک دور رشد ۱۰ میلیون دلاری از سرمایه‌گذار مستقر در تایوان، تایوانیا کپیتال، با هدف توسعه در منطقه آسیا و اقیانوسیه جمع‌آوری کرده است. آخرین بار در سال 2021 یک دور سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری از سری C جمع آوری کرد. TransferGo ادعا می کند رشد آن، همراه با سرمایه گذاری جدید، ارزش آن را دو برابر می کند.

دیگه چی مینویسیم

شتاب دهنده به آنا هیم از TechCrunch تأیید کرد که استارتاپ برزیلی Salvy ، یک شرکت مخابراتی موبایل برای مشاغل، تنها شرکت مستقر در آمریکای لاتین در آخرین دسته Y Combinator بود. این کاهش قابل توجهی در مقایسه با گروه‌هایی است که در طول کووید، زمانی که از راه دور بود، از شتاب‌دهنده عبور کردند، اما همچنین کلاس‌های اخیر. به عنوان مثال، 33 شرکت آمریکای لاتین در دسته زمستان 2022 Y Combinator وجود داشت. آیا وضعیت کلی بخش فین‌تک می‌تواند تا حدودی مقصر باشد؟ از نظر تاریخی، حدود یک سوم از 231 شرکت آمریکای لاتین که از YC عبور کردند، بر فین تک تمرکز کردند. و با کاهش بودجه فین‌تک، این شاید تا حدی می‌تواند عدم علاقه YC به LatAm را توضیح دهد.

عناوین با علاقه بالا

سرمایه‌گذاران بخش‌های «منفورترین» فین‌تک و تجارت الکترونیک را دور می‌زنند

استراید و یوتا سوابق جدیدی در مزایا برای کارگران مستقل ایجاد کردند

استارت‌آپ آمریکایی Parafin یک انبار ۱۲۵ میلیون دلاری از SVB و Trinity Capital ایجاد می‌کند.

Tabs سرمایه اولیه 7 میلیون دلاری را برای بهبود پلتفرم حساب‌های دریافتنی مبتنی بر هوش مصنوعی تضمین می‌کند

فین‌تک فورتیس امارات 20 میلیون دلار در یک دور سری A تضمین می‌کند

Anrok با یک ایده پیش پا افتاده به ارزش 250 میلیون دلاری می رسد: محاسبه

آیا می خواهید با یک نکته ارتباط برقرار کنید؟ به من ایمیل بزنید maryann@techcrunch.com یا به سیگنال 408.204.3036 برای من پیام ارسال کنید. همچنین می توانید یادداشتی را برای کل خدمه TechCrunch در tips@techcrunch.com ارسال کنید. برای ارتباطات ایمن تر، اینجا را کلیک کنید تا با ما تماس بگیرید ، که شامل SecureDrop ( دستورالعمل در اینجا ) و پیوندهایی به برنامه های پیام رسانی رمزگذاری شده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است