متن خبر

هوش مصنوعی می تواند نسخه ای باشد که سیستم های مراقبت های بهداشتی به شدت به آن نیاز دارند

هوش مصنوعی می تواند نسخه ای باشد که سیستم های مراقبت های بهداشتی به شدت به آن نیاز دارند

شناسهٔ خبر: 464159 -




Azure Healthcare
(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

با افزایش فشار بر سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی در سطح جهان و بسیاری از کشورها هنوز در تلاش برای پاک کردن عقب ماندگی‌های ناشی از همه‌گیری، مایکروسافت معتقد است که هوش مصنوعی کلید رسیدگی به بارهای اداری و بهبود تجربه پزشک و بیمار را دارد.

یک مطالعه جدید از شرکت 13500 بیمار در 11 کشور، از جمله 2000 نفر از بریتانیا، نشان داد که بیماران آماده هستند تا به هوش مصنوعی اجازه دهند برخی از کارهای پزشکان خود را برای آزاد کردن زمان بین فردی بیشتر انجام دهد، و آن را به عنوان یک پیشرفت طبیعی تلاش‌های دیجیتالی‌سازی موجود می‌دانند. .

در حال حاضر، دو نفر از هر پنج (39٪) پاسخ دهندگان بریتانیایی نگران هستند که پزشکشان در طول درمان توجه کامل آنها را به آنها ندهد، به لطف کار اداری مبتنی بر رایانه که همراه با مشاوره انجام می شود.

هوش مصنوعی یک تغییر دهنده بازی برای مراقبت های بهداشتی است

از دیدگاه بیمار، هوش مصنوعی صرفاً توسعه سیستم های موجود است. نیمی از شرکت کنندگان بریتانیایی در مطالعه مایکروسافت در حال حاضر به پلتفرم های آنلاین خصوصی یا بیمه درمانی که اسناد و نسخه ها به اشتراک گذاشته می شود، دسترسی دارند.

برای پزشک، تزریق هوش مصنوعی نشان‌دهنده صرفه‌جویی قابل‌توجهی در زمان است - ساعات اضافی که معمولاً توسط پزشک برای رسیدگی به اسناد پزشکی اختصاص داده می‌شود، نارضایتی شغلی و فرسودگی شغلی گسترده را افزایش داده است.

دکتر سایمون والاس، رئیس دفتر اطلاعات بالینی در Microsoft Health and Life Sciences انگلستان، تأثیر قابل توجهی که هوش مصنوعی می تواند بر مراقبت از بیمار داشته باشد را برجسته کرد: «نقش فناوری دیجیتال این است که از پزشک برای بازگشت به هنر طبابت و بازپرداخت حمایت کند. زمان هم برای بیماران و هم برای رفاه شخصی آنها.»

آقای مارکوس ووگل، مدیر ارشد اطلاعات پزشکی مایکروسافت، در مورد نقش هوش مصنوعی در شخصی‌سازی مراقبت‌های بهداشتی برای بیماران اظهار داشت: «با فرآیندهای خودکار و چت‌ربات‌های بیمار محور که کمک می‌کنند، هوش مصنوعی به کاتالیزوری برای مشارکت بیشتر، ترجمه زبان و روش‌های درمانی شخصی‌شده تبدیل می‌شود.»

مایکروسافت با تأکید مداوم خود بر هوش مصنوعی ایمن و مسئولانه، خواستار آموزش، آموزش و ارتباط در مورد مزایا، تأثیر و حتی خطرات هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی است. همچنین مشخص شده است که همکاری بین المللی و چند بخشی نقش مهمی در تضمین خدمات رسانی به جوامع ایفا می کند.

با نگاهی به آینده، واضح است که فناوری‌های صرفه‌جویی در زمان مانند هوش مصنوعی و اتوماسیون نقشی اساسی در نحوه رسیدگی کشورها به برخی از مبرم‌ترین مسائل اجتماعی دارند و یافته‌های مایکروسافت در مورد احساسات عمومی پیرامون این فناوری، چشم‌انداز بسیار مثبتی را نشان می‌دهد.

در مورد چالش‌ها، کارشناسان صنعت ابراز نگرانی کرده‌اند که شاغلان ممکن است چندان مشتاق نباشند با فناوری جدید دیگری سازگار شوند.

با این حال، هلن کروتر، سرپرست پرستار مراقبت‌های اولیه دیجیتال ملی، در مورد ماهیت NHS انگلستان که توسط پزشک هدایت می‌شود، تأیید کرد: «اگر محصول جدیدی به ما بدهید و به ما بگویید که زندگی ما، همکاران و بیماران را متحول کرده و تغییر خواهد داد. ، ما از سازگاری با آن خوشحالیم.»

همانطور که مراقبت‌های بهداشتی و هوش مصنوعی به طور فزاینده‌ای در هم تنیده می‌شوند، کروتر به اهمیت مشارکت پرستاران در تمام سطوح تحول دیجیتال اشاره کرد تا اطمینان حاصل شود که آنها از نظر بالینی بر روی مفهوم متمرکز هستند.

این احساس با این احساس گسترده‌تر همخوانی دارد که همکاری در تمام جنبه‌های فناوری تنها می‌تواند برای مشتری و رقابت مفید باشد.

بیشتر از TechRadar Pro

با چندین سال تجربه کار آزاد در محافل فناوری و خودرو، علایق خاص کریگ در فناوری است که برای بهبود زندگی ما طراحی شده است، از جمله هوش مصنوعی و ML، کمک های بهره وری، و تناسب اندام هوشمند. او همچنین علاقه زیادی به اتومبیل ها و کربن زدایی حمل و نقل شخصی دارد. به عنوان یک شکارچی مشتاق معامله، می‌توانید مطمئن باشید که هر معامله‌ای که کریگ پیدا می‌کند ارزش بالایی دارد!

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است