متن خبر

OpenAI ChatGPT را “مستقیم تر، کمتر پرمخاطب” می کند

OpenAI ChatGPT را “مستقیم تر، کمتر پرمخاطب” می کند

شناسهٔ خبر: 463897 -




ChatGPT، چت ربات ویروسی مبتنی بر هوش مصنوعی OpenAI، به تازگی یک ارتقای بزرگ دریافت کرده است.

OpenAI امروز اعلام کرد که کاربران ممتاز ChatGPT - مشتریانی که برای ChatGPT Plus، Team یا Enterprise پرداخت می‌کنند - اکنون می‌توانند از نسخه به‌روزرسانی‌شده و پیشرفته GPT-4 Turbo، یکی از مدل‌هایی که تجربه گفتگوی ChatGPT را تقویت می‌کند، استفاده کنند.

این مدل جدید ("gpt-4-turbo-2024-04-09") بهبودهایی در نوشتار، ریاضی، استدلال منطقی و کدنویسی، ادعاهای OpenAI، و همچنین پایگاه دانش به روزتر را به همراه دارد. برخلاف نسخه قبلی GPT-4 Turbo موجود در ChatGPT که در آوریل 2023 قطع شده بود، تا دسامبر 2023 بر روی داده های در دسترس عموم آموزش داده شد.

OpenAI در پستی در X می‌نویسد: «هنگام نوشتن با ChatGPT [با GPT-4 Turbo جدید]، پاسخ‌ها مستقیم‌تر، پرمخاطب‌تر و استفاده از زبان محاوره‌ای بیشتری خواهند بود.

به‌روزرسانی ChatGPT - که پس از عرضه مدل‌های جدید در API OpenAI در GA در روز سه‌شنبه انجام می‌شود، به‌ویژه GPT-4 Turbo با Vision، که قابلیت‌های درک تصویر را به GPT-4 Turbo معمولی فقط متنی اضافه می‌کند - پس از یک هفته نامطلوب برای OpenAI می‌آید. .

گزارشی از The Intercept نشان داد که مایکروسافت مدل متن به تصویر DALL-E OpenAI را به عنوان ابزار میدان جنگ برای ارتش ایالات متحده معرفی کرده است. و بر اساس مقاله ای در The Information، OpenAI اخیراً دو محقق - از جمله یکی از متحدان دانشمند ارشد Ilya Sutskever را که از جمله کسانی بود که در اواخر سال گذشته برای برکناری سام آلتمن، مدیر عامل شرکت سام آلتمن فشار آوردند - به اتهام افشای اطلاعات اخراج کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است