متن خبر

فیزیوتراپ مجازی هینج هلث 10 درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند

فیزیوتراپ مجازی هینج هلث 10 درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند

شناسهٔ خبر: 463878 -




TechCrunch به طور انحصاری دریافته است که Hinge Health، یک شرکت نه ساله که یک راه حل دیجیتالی برای درمان بیماری های مزمن اسکلتی عضلانی (MSK) ارائه می دهد، تقریباً 10 درصد از نیروی کار خود را در روز پنجشنبه کاهش داد.

این شرکت بيان کرد افرادی که از کار بیکار شدند در بخش های مختلف کار می کردند. طبق گفته کارمندانی که در لینکدین پست می کردند، برخی مهندس بودند. بر اساس تخمین لینکدین، پیش از اخراج، هینج بیش از 1700 کارمند داشت.

سخنگوی این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «در حالی که ما به بازسازی مراقبت‌های اسکلتی عضلانی ادامه می‌دهیم، متعهد به ایجاد یک تجارت پایدار بلندمدت نیز هستیم. «برای تسریع مسیر خود به سمت سودآوری، تسریع در تصمیم‌گیری و تمرکز بهتر سرمایه‌گذاری‌هایمان، تصمیم گرفته‌ایم سازمان خود را دوباره تنظیم کنیم. ما به‌طور باورنکردنی از کمک‌های اعضای تیم در حال خروج خود سپاسگزاریم و بر حمایت از آنها در این انتقال متمرکز هستیم.»

این اخراج زمانی رخ می دهد که شرکت برای عرضه اولیه اولیه سهام آماده می شود و هدف آن رسیدن به سودآوری است.

این شرکت در مورد زمان IPO خود اظهار نظری نکرد، اما Hinge قبلاً گفته بود که تحت فشار نیست تا امسال وارد بازارهای عمومی شود زیرا هنوز 400 میلیون دلار پول نقد در ترازنامه خود دارد.

هینج آخرین بار در اکتبر 2021 به ارزش 6.2 میلیارد دلار رسید که یک سری E با دلار 400 دلاری از Tiger Global و Coatue Management جمع آوری کرد. طبق داده های PitchBook، این شرکت در مجموع 828 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

رقیب اصلی این شرکت General Catalyst و Khosla Ventures Sword Health است که آخرین بار در نوامبر 2021 به ارزش 2 میلیارد دلار رسید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است