متن خبر

مالک WordPress.com Automattic به تازگی یک سرویس پیام صوتی خریداری کرده است

مالک WordPress.com Automattic به تازگی یک سرویس پیام صوتی خریداری کرده است

شناسهٔ خبر: 463548 -




برند بیپر پس <a href= از خرید Automattic در آوریل 2024" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/RYcqgEXyWhCf3hr6AHq6ee-320-80.png 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/RYcqgEXyWhCf3hr6AHq6ee-480-80.png 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/RYcqgEXyWhCf3hr6AHq6ee-650-80.png 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/RYcqgEXyWhCf3hr6AHq6ee-970-80.png 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/RYcqgEXyWhCf3hr6AHq6ee-1024-80.png 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/RYcqgEXyWhCf3hr6AHq6ee-1200-80.png 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/RYcqgEXyWhCf3hr6AHq6ee-1920-80.png 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/RYcqgEXyWhCf3hr6AHq6ee.png">
(اعتبار تصویر: Automattic)

Automattic، مالک WordPress.com، در تلاشی برای پرداختن به آنچه که به عنوان دنیای پر هرج و مرج پیام‌های آنلاین یا به قول خودش یک «به هم ریخته» می‌بیند، خرید Beeper، یک برنامه پیام‌رسان جهانی که برای ادغام 14 پیام جداگانه طراحی شده است، اعلام کرده است. برنامه ها در یک صندوق ورودی واحد.

این خبر به دنبال خرید Texts.com توسط شرکت مستقر در سانفرانسیسکو در اواخر سال گذشته است و تعهد Automattic به ساده‌سازی پیام‌رسانی را نشان می‌دهد.

به عنوان بخشی از این توافق، هر دو Beeper و Texts.com قرار است به یک پلتفرم تبدیل شوند که همچنان به عنوان Beeper شناخته می شود.

Automattic Beeper را خریداری کرد، با Texts.com ترکیب می شود

Automattic با اشاره به ارتباطات به عنوان یک حقوق اساسی بشر، بيان کرد که متعهد است خدمات پیام رسانی آنلاین خود را در صورت امکان در دسترس، رمزگذاری شده و منبع باز قرار دهد.

Beeper که به خاطر رابط کاربر پسند و ادغام گسترده برنامه‌هایش مشهور است، همچنان به کار خود ادامه خواهد داد، اما تحت هدایت و رهبری Automattic. کیشان باگاریا، بنیانگذار Texts.com و اریک میگیکوفسکی، بنیانگذار بیپر، به همکاری با یکدیگر برای مقابله با پیام‌رسانی آنلاین ادامه خواهند داد.

میگیکوفسکی، که نقش شغلی او از مدیر اجرایی Beeper به مدیر پیام رسانی Automattic تغییر خواهد کرد، گفت که او و مت مولنوگ، مدیرعامل Automattic، "سال ها" یکدیگر را می شناسند و مولنوگ از کاربران، حامیان و سرمایه گذاران اولیه این پلتفرم بوده است. .

در یک وبلاگ جداگانه Beeper، Migicovsky تایید کرد که کاربران هر دو پلتفرم تغییرات بسیار کمی را مشاهده خواهند کرد و در مورد همسویی دیدگاه‌های Beeper و Texts.com اظهار نظر کرد.

در همان زمان، Beeper تأیید کرد که فهرست انتظار خود را کنار گذاشته و برنامه اندروید آن در دسترس عموم قرار گرفته است. این برنامه قبلاً 115000 آزمایش کننده بتا و 466000 عضو را در فهرست انتظار جذب کرده بود.

در حالی که Beeper در گذشته مشکلات خود را از جمله مشکلات اپل و iMessage داشته است، خرید Beeper توسط Automattic نقطه عطف مهمی در ساده‌سازی و قابلیت همکاری پیام‌های آنلاین است.

بیشتر از TechRadar Pro

با چندین سال تجربه کار آزاد در محافل فناوری و خودرو، علایق خاص کریگ در فناوری است که برای بهبود زندگی ما طراحی شده است، از جمله هوش مصنوعی و ML، کمک های بهره وری، و تناسب اندام هوشمند. او همچنین علاقه زیادی به اتومبیل ها و کربن زدایی حمل و نقل شخصی دارد. به عنوان یک شکارچی مشتاق معامله، می‌توانید مطمئن باشید که هر معامله‌ای که کریگ پیدا می‌کند ارزش بالایی دارد!

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است