متن خبر

هیچ چیز Ear نشتی ادعا می کند که هدفون های این شرکت تغییرات قابل توجهی را در داخل و خارج مشاهده خواهند کرد

هیچ چیز Ear نشتی ادعا می کند که هدفون های این شرکت تغییرات قابل توجهی را در داخل و خارج مشاهده خواهند کرد

شناسهٔ خبر: 463248 -




گوش هیچی (2)
(اعتبار تصویر: مایکل وینکل)

مدت کوتاهی پس از اینکه شرکت تلفن Nothing هدفون‌های آینده‌اش را تمسخر کرد ، تصاویری به بیرون درز کرد که نشان می‌داد مدل‌های نسل سوم Ear و Ear (a) چه شکلی هستند. این اطلاعات از سایت خبری Android Headlines است که چندین ویژگی بالقوه را نیز ذکر می کند. با نگاهی به گزارش آنها ، به نظر می رسد که مدل های نسل بعدی تقریباً مشابه مدل قبلی خواهند بود.

آنها طراحی شفافی را که سری به آن معروف است حفظ می کنند. با این حال، اگر به دقت نگاه کنید، به جای عبارت مورد انتظار «گوش NOTHING (3)» در کنار آن عبارت «NOTHING ear» را خواهید دید. این اطلاعات کاملاً جدیدی نیست زیرا این شرکت تصمیم گرفته است که نامگذاری قدیمی را کنار بگذارد که شماره نسل را در پایان محصولات خود اضافه می کند. علاوه بر این، این جفت در رنگ های سفید و مشکی در دسترس خواهد بود.

بیشتر این موارد منعکس کننده چیزی است که در عکس رسمی نزدیک منتشر شده در X (پلتفرمی که قبلاً توییتر نامیده می شد) می بینیم.

(اعتبار تصویر: سرفصل های اندروید)

این گزارش ادعا می‌کند که هدفون‌ها عمر باتری قابل‌توجهی بهتری نسبت به Nothing Ear (2) خواهند داشت، با 7.5 ساعت با خاموش کردن نویز فعال، با این کیس، این عدد به 33 ساعت می‌رسد. از ویژگی های این دستگاه می توان به درجه مقاومت IP54 برای زنده ماندن در برابر انفجار آب و گرد و غبار، به علاوه پشتیبانی از اتصالات دوگانه اشاره کرد. این مورد آخر به هدفون ها اجازه می دهد "همزمان با دو دستگاه بلوتوث متصل شوند". شارژ سریع نیز در این جفت وجود دارد. شارژ سریع 10 دقیقه ای به شما 10 ساعت استفاده می دهد.

طراحی چشمگیر

Nothing Ear (a) دارای چندین ویژگی نسل بعدی با چند تفاوت قابل توجه است. اتصال دوگانه، رتبه IP54 و شارژ سریع همه در اینجا هستند، با این حال، عمر باتری آن حتی با "هشت ساعت پخش با ANC خاموش" بیشتر خواهد بود. کیس شارژ مدت زمان کارکرد آن را به 38 ساعت افزایش می دهد.

نه تنها در رنگ های مشکی و سفید موجود خواهد بود، بلکه سایه چشمگیر زرد نیز دارد. نوک های سیلیکونی و پوسته اطراف آنها به نظر می رسد که در خردل فرو رفته اند در حالی که بقیه بدن سیاه است. کیف شارژ گوشی Nothing Ear (a) نیز زرد است.

هیچی گوش (الف) <a href= به رنگ زرد" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/mdpG5wdRFyzT7XHCydkY6b-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/mdpG5wdRFyzT7XHCydkY6b-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/mdpG5wdRFyzT7XHCydkY6b-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/mdpG5wdRFyzT7XHCydkY6b-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/mdpG5wdRFyzT7XHCydkY6b-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/mdpG5wdRFyzT7XHCydkY6b-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/mdpG5wdRFyzT7XHCydkY6b.jpg">

(اعتبار تصویر: سرفصل های اندروید)

شایان ذکر است که طرح رنگی چشم نواز در تاریخ 3 آوریل در پست قبلی Nothing در X اشاره شده بود. تصویری از یک قورباغه زرد در کنار یک سوسک سیاه با متنی بود که اعلام رسمی در 18 آوریل را اعلام می کرد. برچسب "تاریخ بازی" نیز روی آن نوشته شده است. این دقیقاً به چه معنی است. اما 9To5Google یک نظریه جالب ارائه می دهد - این ممکن است اشاره ای به بازی دستی Playdate باشد.

آنها اشاره می کنند که یکی) شعار پست X و نام ابزار یکسان است، اگرچه متفاوت نوشته شده است. و دو) رنگ این دستگاه مشابه رنگ زرد با هدفون است. هیچ چیز ممکن است باعث ایجاد مزاحمت برای ورود به یک مشارکت جدید با Playdate نشود.

اگر به صفحه راهنمای آنها نگاه کنید، Playdate بیان می کند که دستگاه آنها از اتصال بلوتوث پشتیبانی نمی کند، اگرچه تیم توسعه دهنده روی آن کار می کند. ممکن است روز به‌روزرسانی در افق باشد و Nothing Ear (a) اولین دستگاه صوتی بلوتوثی باشد که با دستگاه دستی کار می‌کند.

البته هر چیزی را که اینجا می خوانید با کمی نمک مصرف کنید. همه اینها با توجه به سرنخ ها فقط یک نظریه است. در هر صورت، در 18 آوریل و در جریان به‌روزرسانی بعدی انجمن Nothing's مطمئن خواهیم شد.

مطمئن شوید که مجموعه TechRadar از بهترین هدفون های بی سیم برای سال 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است