متن خبر

آیا آیفون‌ها ریپ‌آف هستند؟

آیا آیفون‌ها ریپ‌آف هستند؟

شناسهٔ خبر: 462783 -




تصویری <a href= از iPhone 15 Pro Max و Samsung Galaxy S24 Ultra" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MCoYEcns8jMxMpABBVjCRa-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MCoYEcns8jMxMpABBVjCRa-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MCoYEcns8jMxMpABBVjCRa-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MCoYEcns8jMxMpABBVjCRa-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MCoYEcns8jMxMpABBVjCRa-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MCoYEcns8jMxMpABBVjCRa-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MCoYEcns8jMxMpABBVjCRa-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/MCoYEcns8jMxMpABBVjCRa.jpg">
(اعتبار تصویر: آینده / رولاند مور کولیر)

خوب، خوب، من می دانم که این یک سوال تحریک آمیز است، و این سوالی نیست که به راحتی بتوان به آن پاسخ داد. اما این سوالی است که از زمانی که آیفون به یک گوشی هوشمند تا حدودی فراگیر تبدیل شد، خاموش و روشن به آن فکر کردم.

در حال حاضر، من از آیفون 15 پرو مکس استفاده می کنم و با وجود اینکه در کل یک گوشی کاملا خسته کننده است، نسبتاً تحت تأثیر آن هستم . پس از سال‌ها استفاده از برخی از بهترین تلفن‌های اندرویدی ، من کاملاً به ماهیت «این فقط کار می‌کند» گوشی‌های هوشمند تکراری اپل علاقه‌مند شدم.

اما به لطف این واقعیت ساده که من از طریق شغلم به عنوان یک روزنامه‌نگار فناوری از آخرین آیفون‌ها استفاده می‌کنم، به‌جای پرداخت هزینه‌های آن‌ها با پول نقد سرد و سخت، این کار بسیار آسان بوده است. پس ، در حالی که من از فضایل تیتانیوم و دیگر ارتقاء ها تمجید کردم ، این کار را از موقعیتی ممتاز انجام می دهم.

سوال نهایی - حداقل در عرصه تلفن - این است که "آیا من واقعاً یک آیفون پرچمدار را با پول خودم می خرم؟" که به سوال دوم منتهی می شود: "آیا خرید آسانی خواهد بود، یا من محصولی را خریداری می کنم که فقط به دلیل قوی بودن برند آن، مردم را از بین می برد؟"

بله و نه، و بله و نه.

ارزشش را دارد

تصویری <a href= از آیفون 15 پرو مکس" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/z8rtq9Ch87t4oJsbtzbX6j-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/z8rtq9Ch87t4oJsbtzbX6j-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/z8rtq9Ch87t4oJsbtzbX6j-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/z8rtq9Ch87t4oJsbtzbX6j-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/z8rtq9Ch87t4oJsbtzbX6j-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/z8rtq9Ch87t4oJsbtzbX6j-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/z8rtq9Ch87t4oJsbtzbX6j.jpg">

(اعتبار تصویر: آینده / رولاند مور کولیر)

بیایید به اولین بله و نه بپردازیم. من عاشق داشتن یک گوشی پرچمدار هستم و احساس می کنم آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس نمونه های فوق العاده ای از یک پرچمدار برتر هستند.

ترکیبی از طراحی آشنا که در طول چندین نسل بهبود یافته است، انبوه قدرت، عمر باتری عالی، نمایشگرهای دوست‌داشتنی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، یک دکمه Action قابل تنظیم، و سه دوربین عکاسی و فیلمبرداری عالی که همگی پیچیده شده‌اند. به لطف iOS 17 ، رابط کاربری منظمی دارد، این آیفون‌های پرو و ​​پیشینیان آن‌ها را به یکی از بهترین گوشی‌های موجود تبدیل می‌کند.

و در حالی که قیمت اولیه 999 دلار / 999 پوند / 1849 دلار استرالیا برای iPhone 15 Pro سنگین است، قراردادهای مختلف (و این واقعیت که آیفون‌ها ارزش خود را طولانی‌تر از همتایان خود حفظ می‌کنند) به‌علاوه مراقبت از مشتری که اپل ارائه می‌دهد، به مبلغ مناسبی تبدیل می‌شود. برای یک تکه پول نقد

تخفیف هایی برای آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس

بین قیمت 859 دلار سامسونگ گلکسی اس 24 / 859 پوند / 1399 دلار استرالیا برای مدل 256 گیگابایتی و گلکسی اس 24 اولترا با قیمت اولیه 1299.99 دلار / 1249 پوند / 2199 دلار استرالیا، قیمت آیفون 15 پرو مکس و آیفون 15 پرو مکس قیمت اولیه 1199 دلار / 1199 پوند / 2199 دلار استرالیا، منطقی به نظر می رسد. شاید برای گوشی‌هایی که مشخصات بسیار نزدیک‌تر با S24 استاندارد نسبت به S24 Ultra دارند، بسیار ممتاز باشد.

با این حال، با استفاده از هر دو گلکسی اس 24 اولترا و آیفون 15 پرو مکس، نمی‌توانم بیشتر از این نسبت به تلفن اپل اشتباه نکنم. مطمئناً در اکوسیستم اپل قفل شده و فاقد زنگ ها و سوت های هوش مصنوعی مولد است. اما بسیار قابل استفاده است و به من اجازه می‌دهد بدون اینکه ویژگی‌ها مانعی برای کار داشته باشند، کارها را انجام دهم. فکر می‌کنم آیفون 15 پرو مکس به‌جای گجت‌های ظریف، ابزار فنی نهایی است .

با در نظر گرفتن این موضوع، احساس می‌کنم اگر دیگر یک روزنامه‌نگار فناوری نبودم، هنوز یک مدل آیفون 15 پرو را انتخاب می‌کردم و احساس نمی‌کردم که از بین برود.

البته یک اما وجود دارد.

ارزشش را ندارد

گلکسی اس 24 پلاس

(اعتبار تصویر: پیتر هافمن)

از آنجایی که به طور پیش‌فرض از رده خارج می‌شود، استفاده از فناوری‌های بزرگ یا بیشتر می‌تواند هزینه‌ای هنگفت باشد. به‌عنوان فردی که اخیراً وارد ساعت‌های مچی شده‌ام، بسیار خوشحالم که پول نقد را روی چیزی که احتمالاً عمرم را بیشتر می‌کند، می‌ریزم تا دستگاهی که دو تا چهار سال عمر واقعی دارد.

علاوه بر این، تنها کاری که باید انجام دهید این است که فهرست بهترین گوشی‌های ارزان قیمت ما را مرور کنید تا مجموعه‌ای از گوشی‌هایی را بیابید که با قیمت کمتر از نصف قیمت آیفون 15 پرو، بسیار توانایی دارند.

به عنوان مثال Google Pixel 7a را در نظر بگیرید – ممکن است با عملکرد ذهن را به خود جلب نکند، اما برای بسیاری از کارها به اندازه کافی سریع است و دوربین‌های عقبی دارد که عکاسی درجه یک را ارائه می‌کنند. برای من سخت است که چنین گوشی‌های پیکسل یا مدل‌های اخیر OnePlus با قیمت مناسب را به کسانی که در باغ دیواری iOS اپل گیر نکرده‌اند توصیه نکنم.

معاملات در مورد جایگزین های عالی آیفون

وقتی صحبت از مشخصاتی مانند نرخ تازه‌سازی، فضای ذخیره‌سازی و عملکرد در دنیای واقعی به میان می‌آید، آیفون‌ها می‌توانند مانند یک ریپ‌آف به نظر برسند و از مردم بخواهند که روی کاغذ مبلغی بیش از آنچه گوشی‌های میان‌رده خوب ارائه می‌دهند، پرداخت کنند.

و من کاملاً فکر می‌کنم که آیفون 15 یک گوشی ریپ‌آف و گوشی‌ای است که من از تعویض آن برای خرید، به‌عنوان نمایشگر 60 هرتزی، پورت USB-C آهسته و تنها دو دوربین پشتی با قیمت اولیه 799 دلار مکرر خودداری می‌کنم. / 799 پوند / 1499 دلار استرالیا، از نظر من قابل قبول نیست.

مطمئنا، همکاران من در تیم تلفن‌ها موافق هستند که آیفون 15 بهترین آیفون برای اکثر مردم است، اما من این را به این معنا می‌دانم که واقعاً برای افرادی است که بیش از حد در اکوسیستم iOS عمیق هستند و نمی‌خواهند به دنبال آن باشند. یک مدل حرفه ای

تا آنجا پیش می‌روم که بگویم آیفون 15 و آیفون 15 پلاس برخی از ناامیدکننده‌ترین گوشی‌های اپل در سال‌های اخیر هستند و در مقابل شرکت نوآورانه‌ای که استیو جابز ساخته بود، پرواز می‌کنند. با این حال این قدرت برندسازی خوب است. حتی یک گوشی بی‌درخش در چشم طرفداران فناوری هنوز هم می‌تواند دیوانه‌وار بفروشد.

برو طرفدار

عکس آیفون 15 پرو مکس اپل در مقابل استالاکتیت

(اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)

نتیجه‌گیری من از این سوال در تیتر، یک نتیجه‌گیری بددهنی با نکاتی است. بله، آیفون‌ها در مقایسه با گوشی‌های دیگر یکپارچه هستند. با این حال، در عین حال، مدل‌های Pro به قدری خوب هستند که هم تلفن‌های روزمره و هم برای تولید محتوا و دستگاه‌های بازی باشند، که قیمت درخواستی آنها معقول است.

اما چیزی که می توانم با اطمینان بگویم، این است که اگر بیرون بروم و یک آیفون بخرم، مطمئناً به سراغ یک مدل پرو می رفتم. آیفون 15 پرو مکس محبوب فعلی خط تلفن های اپل است و شایسته آن است، با شکاف قیمتی بین آن و مدل های استاندارد قابل توجیه است.

همه آنچه گفته شد، امیدوارم اپل تصمیم گرفته باشد که چیزی خاص را برای طیف آیفون 16 ، با ارتقاهای بزرگ به مدل‌های استاندارد، و آپشن های هیجان‌انگیز - سخت‌افزار یا نرم‌افزار - برای گزینه‌های Pro ارائه دهد. بیایید برخی از آن نوآوری نسل به نسل را بازگردانیم، آیا اپل؟

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ویرایشگر مدیریت، محاسبات موبایل

Roland Moore-Colyer مدیر ویرایشگر TechRadar با تمرکز بر روی تلفن‌ها و تبلت‌ها است، اما علاقه عمومی به همه چیزهای فناوری، به‌ویژه مواردی که داستان خوبی در پشت آنها وجود دارد. او همچنین می‌تواند در مورد بازی‌ها، رایانه‌ها، و ماشین‌ها بنویسد و از اجرای روزانه TechRadar پشتیبانی کند. وقتی سر میزش نیست، رولاند را می‌توان در حال پرسه زدن در لندن، اغلب با کنجکاوی در چهره‌اش و دماغی برای بازارهای غذا پیدا کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است