متن خبر

معامله Epic Mint Mobile: یک طرح نامحدود به قیمت 15 دلار در ماه به علاوه یک خط دوم رایگان دریافت کنید

معامله Epic Mint Mobile: یک طرح نامحدود به قیمت 15 دلار در ماه به علاوه یک خط دوم رایگان دریافت کنید

شناسهٔ خبر: 462689 -




سیم‌کارت برند Mint Mobile در پس‌زمینه خاکستری با پوشش بدون متن
(اعتبار تصویر: آینده)

Mint Mobile بیشترین مجموعه معاملاتی را دارد که تاکنون از این شرکت مخابراتی پیش‌پرداخت عالی دیده‌ایم. نه تنها در حال حاضر می‌توانید از معرفی مجدد طرح نامحدود 3 ماهه محبوب برای معامله 15 دلاری در ماه استفاده کنید، بلکه اپراتور همچنین در صورت تغییر از AT&T یا Verizon، خط دوم را به صورت رایگان وارد می‌کند.

اولین معامله Mint Mobile که در اینجا ذکر شده است، هر طرح 3 ماهه را فقط با 15 دلار در ماه (در مجموع 45 دلار) در اختیار شما قرار می دهد. طبیعتاً، از آنجایی که این معامله برای همه طرح‌ها اعمال می‌شود، باید مطمئن شوید که گران‌ترین طرح را در این محدوده انتخاب می‌کنید - طرح نامحدود.

این طرح معمولاً 30 دلار در ماه با ارزان‌ترین نرخ به شما تعلق می‌گیرد، پس شما اساساً یک معامله نیم بها را در اینجا انجام می‌دهید. توجه داشته باشید که اگر تصمیم گرفتید بعداً گزینه ارزان‌تری را ترجیح دهید، می‌توانید طرح خود را از ردیف نامحدود تغییر دهید.

دومین معامله ای که امروز در Mint ارائه شد، یک تبلیغ فوق العاده نادر خرید-یک-دریافت-یک-رایگان برای مشتریان جدید است. این اولین باری است که شاهد ارائه این نوع معامله از سوی اپراتور هستیم - هرچند که به طور خاص مشتریان رقبای بزرگ AT&T و Verizon را هدف قرار داده است. شما باید در یکی از آن شرکت‌های مخابراتی باشید تا از مزیت استفاده کنید، اما با قرارداد 3 ماهه فوق‌العاده ارزانی که در حال حاضر در Mint نیز موجود است، قابل انباشته شدن است.

بهترین معاملات امروز Mint Mobile

چرا به Mint Mobile تغییر دهید؟

بررسی خدمات مشتریان Mint Mobile

(اعتبار تصویر: آینده)

طرح های بسیار ارزان تر از اپراتورهای بزرگ

بدون قرارداد

داده های 5G (اما مشروط به حذف اولویت)

Mint Mobile در حال حاضر برخی از بهترین برنامه‌های پیش‌پرداخت بازار را ارائه می‌کند، اگر صرفاً روی ارزش تمرکز کنید. به ویژه، برنامه‌های سالانه آن قیمت‌های فوق‌العاده پایینی را ارائه می‌دهند (مانند 30 دلار در ماه برای طرح نامحدود)، اما مدل پرداخت شرکت مخابراتی به این معنی است که شما باید برای یک سال کامل خدمات از قبل برای بهترین قیمت‌ها به طور متوسط ​​هزینه پرداخت کنید.

Mint Mobile به‌عنوان یک شرکت مخابراتی پیش‌پرداخت نیز در معرض اولویت‌بندی قرار می‌گیرد، به این معنی که شبکه مادر T-Mobile ممکن است در صورت شلوغ بودن منطقه محلی، سرعت شبکه را کاهش دهد. این ممکن است بسته به محل زندگی شما مشکل ساز باشد یا نباشد، اما اگر با Mint یا هر شرکت مخابراتی پیش پرداختی می روید باید از آن آگاه باشید.

به دنبال اطلاعات بیشتر هستید؟ راهنمای اصلی Mint Mobile ما را تحلیل کنید . از طرف دیگر، تبلیغات بیشتر را در صفحه معاملات Mint Mobile ما مشاهده کنید .

ویرایشگر معاملات

الکس ویرایشگر معاملات در TechRadar است. الکس با بیش از سه سال تجربه در محل و هشت سال کار در تجارت الکترونیک، ماموریت شخصی خود را برای به اشتراک گذاشتن تمام نکات، معاملات و معاملات مورد علاقه خود با خوانندگان ما در اینجا در TechRadar قرار داده است. در محل کار، او در محاسبات، تلفن و پوشش رویدادهای فروش بزرگ مانند جمعه سیاه و روز پرایم آمازون تخصص دارد. در خارج از محل کار، می‌بینید که او علاقه شدید خود به عکاسی و بازی‌های رایانه‌ای را دارد، یا در باشگاه کوهنوردی محلی که از تخته سنگ‌هایی که برای توانایی‌هایش بسیار دشوار است آویزان می‌شود. خطوط سرمقاله او همچنین شامل مشارکت در T3 و GamesRadar است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است