متن خبر

مایکروسافت در حال آزمایش تغییرات کوچک اما تاثیرگذار است تا توجه شما را به هوش مصنوعی Copilot در دسکتاپ ویندوز 11 جلب کند

مایکروسافت در حال آزمایش تغییرات کوچک اما تاثیرگذار است تا توجه شما را به هوش مصنوعی Copilot در دسکتاپ ویندوز 11 جلب کند

شناسهٔ خبر: 462647 -




لپ تاپ ویندوز 11 <a href= که Copilot را نشان می دهد" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UMiQfaWfVDppubqsunwNNM-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UMiQfaWfVDppubqsunwNNM-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UMiQfaWfVDppubqsunwNNM-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UMiQfaWfVDppubqsunwNNM-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UMiQfaWfVDppubqsunwNNM-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UMiQfaWfVDppubqsunwNNM-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UMiQfaWfVDppubqsunwNNM-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UMiQfaWfVDppubqsunwNNM.jpg">
(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

مایکروسافت به عنوان بخشی از تلاش مداوم برای وارد کردن بیشتر دستیار هوش مصنوعی با ویندوز 11 ، یک ترفند نسبتاً جزئی اما بسیار مفید برای Copilot در آزمایش انجام داده است.

این بخشی از بیلد 22635 پیش‌نمایش جدید ویندوز 11 است که در کانال بتا مستقر شده است و تغییر به Copilot به تدریج در حال انجام است، پس همه آزمایش‌کنندگان در آن کانال هنوز آن را ندارند.

این ایده یک "تجربه جدید" برای Copilot است که هدف آن افزایش بهره وری شما در ویندوز 11 است. دقیقا چگونه؟ خوب، وقتی یک فایل متنی یا تصویری را کپی می‌کنید، نماد هوش مصنوعی در نوار وظیفه دارای انیمیشنی است که به شما اطلاع می‌دهد که دستیار می‌تواند به آن فایل کمک کند.

اگر ماوس را روی نماد Copilot نگه دارید، سپس چند گزینه جدید دریافت خواهید کرد - برای مثال با یک فایل تصویر، گزینه هایی از جمله ایجاد تصویری مانند تصویر فعلی یا درخواست Copilot برای تجزیه و تحلیل تصویر به شما ارائه می شود.

گزینه های Copilot ویندوز 11

(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

بیلد 22635 خیلی بیشتر از این ترفندهای Copilot انجام نمی دهد، اما تغییر دیگری در اینجا برای Windows Share وجود دارد. مایکروسافت در حال ساخت آن است تا بتوانید از این قابلیت برای اشتراک گذاری مستقیم در یک کانال خاص تیم های مایکروسافت یا چت گروهی استفاده کنید. (این قابلیتی است که قبلاً در حال آزمایش بود، اما به دلیل اشکالات موقتاً حذف شد - و اکنون دوباره برقرار شده است).

مانند همیشه پست وبلاگ مایکروسافت را برای ساخت تحلیل کنید تا جزئیات کامل و مسائل شناخته شده در این نسخه پیش نمایش را بیابید.


تجزیه و تحلیل: پیمودن یک خط باریک

ترفندهای تازه برای Copilot راه‌های ساده اما سریع برای تعامل با فایل‌ها با استفاده از هوش مصنوعی هستند. مایکروسافت این توانایی‌های مختلف را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و تاکید می‌کند که هوش مصنوعی می‌تواند به انیمیشن‌های مذکور روی نماد کمک کند. واضح است که امید این است که با جلب توجه Copilot به شخصی که در رایانه شخصی ویندوز 11 نشسته است، این امر منجر به استفاده بیشتر از هوش مصنوعی شود.

از آنجایی که این تغییر در کانال تست بتا - مرحله قبل از انتشار پیش‌نمایش، که در آن همه چیز برای بیلدهای پایدار ویندوز 11 برای کاربران عادی نهایی می‌شود - احتمالاً در اواخر سال جاری شاهد معرفی آن با به‌روزرسانی 24H2 خواهیم بود.

در مورد مفهوم کلی اشاره فعالانه Copilot، اگر مایکروسافت قصد دارد کارهای بیشتری در این مسیر انجام دهد، باید خط باریکی بین کمک به کاربر و شاید قرار گرفتن در سمت آزاردهنده با تماس‌های بسیار کم طی کند. توجه

تعادل خوبی با برخی از جنبه‌های توسعه سیستم‌عامل وجود دارد - مثلاً وقتی توصیه‌ها یا پیشنهادات در منوها بیشتر شبیه تبلیغات می‌شوند - و گاهی اوقات مایکروسافت از مرزهای قابل قبول خارج شده است، حداقل به نظر حقیر ما . ما امیدواریم که در اینجا چنین نباشد، و مطمئناً هیچ اشکالی در مورد آزمایش مجدد Copilot فعلی وجود ندارد.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

دارن یک فریلنسر است که اخبار و آپشن های TechRadar (و گاهی اوقات T3) را در طیف گسترده‌ای از موضوعات محاسباتی از جمله پردازنده‌ها، پردازنده‌های گرافیکی، سخت‌افزارهای مختلف دیگر، VPN، آنتی‌ویروس و غیره می‌نویسد. او در بهترین بخش از سه دهه در مورد فناوری نوشته است و در اوقات فراغت خود کتاب می نویسد (اولین رمان او - "می دانم شام آخر چه کردید" - توسط Hachette UK در سال 2013 منتشر شد).

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است