راه اندازی SaaS SingleInterface 30 میلیون دلار جمع آوری می کند تا به کسب و کارهای بیشتری کمک کند تا آنلاین شوند
SingleInterface، یک استارتآپ SaaS که ابزارهایی را به مشاغل آفلاین ارائه میکند تا درآمدهای خود را با استفاده از وب افزایش دهند، در اولین دور جمعآوری سرمایه خارجی خود 30 میلیون دلار جمعآوری کرده است زیرا استارتآپ سنگاپوری به دنبال گسترش ردپای خود در سطح بینالمللی و بهبود محصولات برای مرتبطتر کردن آنها با برندهای جهانی است. .
در حالی که آفلاین بودن هنوز برای شرکتها در بازارهای بزرگ، از جمله ایالات متحده، آسیا و اروپا برجسته است، کسبوکارها شروع به پذیرش استراتژیهای بازاریابی آنلاین برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش درآمد خود کردهاند. دلیل اصلی آن افزایش تعداد کاربران اینترنت در سراسر جهان است. طبق اعلام اتحادیه بین المللی مخابرات، نزدیک به 67 درصد از جمعیت جهان یا 5.4 میلیارد نفر آنلاین هستند. این نشان دهنده رشد 4.7 درصدی از سال 2022 است. در مقابل، آژانس سازمان ملل متحد اعلام کرد که جمعیت آفلاین جهان به طور پیوسته به 2.6 میلیارد نفر در سال 2023 کاهش یافته است.
با این وجود، یافتن راه حل یک مرحله ای برای آنلاین شدن چالش برانگیز است. برخی ممکن است به کسب و کارها در ساخت یک وب سایت کمک کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است فقط برای فهرست شدن در موتورهای جستجو مفید باشند. به طور مشابه، برخی از راه حل ها به یک بخش خاص محدود می شوند. SingleInterface با ارائه مجموعهای از محصولات به برندهای چندمکانی، چه در زمینه غذا و نوشیدنی، خردهفروشی یا تجارت خودرو، این مشکل را برطرف میکند.
این استارت آپ با بیش از 400 برند چندمکانی در سراسر هند، آسیای جنوب شرقی و خاورمیانه همکاری می کند تا به آنها کمک کند حضور دیجیتالی فروشگاه های فیزیکی و خرده فروشی های خود را مدیریت کنند. این ابزارها را فراهم می کند تا به کسب و کارها اجازه دهد تا تعامل آنلاین مشتری را هدایت کنند، اکتشافات را از طریق موتورهای جستجو و فهرست نقشه ها افزایش دهند، بازخوردها و تحلیل های وب را مدیریت کنند، و حتی وب سایت هایی را با مدیریت سئو بسازند و بینش هایی را برای هر مکان کسب و کار ارائه دهند. این استارتآپ همچنین از هوش مصنوعی برای تسهیل سفر کسبوکارها برای دیجیتالی کردن هزاران فروشگاه در یک حرکت استفاده میکند.
تارون سبحانی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل SingleInterface، به TechCrunch بيان کرد که این استارت آپ به کسب و کارها کمک می کند تا با استفاده از محصولاتش درآمد خود را بین 15 تا 20 درصد افزایش دهند.
فعال کردن استراتژیهای بازاریابی در سطح ویترین یک کار بسیار خسته کننده برای یک برند است زیرا طراحی هزاران استراتژی بازاریابی برای هزاران فروشگاه هرگز آسان نیست. اینجاست که کل قطعه اتوماسیون هوش مصنوعی وارد میشود، که بازگشت سرمایه بازاریابی بهتری را برای هر فروشگاه ممکن میسازد.» او در مصاحبهای گفت.
علاوه بر اینکه به کسبوکارها اجازه میدهد تا وبسایتهای دقیق فروشگاههای محلی خود را در سطح فروشگاه ایجاد کنند، SingleInterface به آنها اجازه میدهد پیشنهادات و رویدادهای محلی را در یک مکان خاص اجرا کنند و از طریق پیامهای تجاری WhatsApp، Facebook و Google Business به دو طرف ارتباط برقرار کنند. این استارتآپ همچنین به برندهای چندمکانی کمک میکند تا بفهمند چرا برخی از فروشگاهها رتبهبندی ضعیفی دارند در حالی که برخی دیگر دارای رتبهبندی چهار یا پنج ستاره هستند. علاوه بر این، به اجرای کمپین های آنلاین برای مکان های مختلف از یک منبع واحد و بهینه سازی آنها بر اساس رقبای محلی، پویایی بازار و ساعات کاری متمایز کمک می کند.
SingleInterface در حال حاضر برندهایی مانند KFC، Pizza Hut، Nissan، Apollo Tyres، HDFC Bank و TVS Motors و همچنین چندین شرکت گروهی از شرکت های بزرگ هندی، از جمله Tata Group، Reliance Group، Aditya Birla Group و Bajaj Group را در میان مشتریان خود به حساب می آورد. . همچنین در آسیای جنوب شرقی و استرالیا در حال افزایش است و به دنبال ورود به ژاپن و کره به زودی و گسترش در خاورمیانه است.
به رهبری شرکت سرمایه گذاری رشد سنگاپور آسیا شرکای، دور تمام سهام شاهد مشارکت PayPal Ventures بود. سبحانی به تککرانچ گفت: این استارتآپ قصد دارد از سرمایههای جدید برای رشد حضور جغرافیایی خود و ادامه سرمایهگذاری در محصولات خود و افزایش بیشتر تجربه مصرفکننده استفاده کند.
قبل از دور تازه، SingleInterface بوت استرپ شد. سبحانی و هاریش باهل، بنیانگذار سرمایه گذار اینترنت مصرفی و شرکت سرمایه گذاری Smile Group، این استارت آپ را در سال 2015 تأسیس کردند. با این حال، سبحانی بيان کرد که در سال 2017 بود که شروع به عرضه ابزارهای خود به مشتریان کرد.
SingleInterface در حال حاضر تیمی متشکل از 235 نفر دارد که اکثر آنها در هند مستقر هستند و مرکز توسعه آن در دهلی نو است. سبحانی بيان کرد که این استارتاپ قصد دارد افراد زیادی را در منطقه آسیا و اقیانوسیه برای رشد حضور خود اضافه کند.
ما از شراکت با Tarun، Harish و تیم SingleInterface برای حمایت از جاهطلبیهای رشد آنها در هند و در سطح جهانی بسیار هیجانزده هستیم. SingleInterface در چندین سال گذشته سابقه استثنایی در تقویت تعامل و تجارت با مشتری برای شرکتهای بزرگ را نشان داده است و خود را بهعنوان یک بازیگر برجسته در منطقه تثبیت کرده است، و با موفقیت سفرهای مشتریان آفلاین و آنلاین را برای ایجاد رشد برای مکانهای خردهفروشی فیزیکی ادغام کرده است. الیور ریپل، یکی از بنیانگذاران آسیا شرکا، در بیانیه ای آماده شده گفت.
ارسال نظر