متن خبر

ChatGPT دیگر نیازی به یک حساب کاربری ندارد – اما یک مشکل وجود دارد

ChatGPT دیگر نیازی به یک حساب کاربری ندارد – اما یک مشکل وجود دارد

شناسهٔ خبر: 461495 -




OpenAI هوش مصنوعی محاوره‌ای پرچم‌دار خود را در دسترس همه قرار می‌دهد، حتی افرادی که زحمت ایجاد حساب کاربری را به خود نداده‌اند. با این حال، این تجربه کاملاً یکسان نخواهد بود - و البته همه چت‌های شما همچنان به داده‌های آموزشی خود خواهند رفت، مگر اینکه انصراف دهید.

بازدید از chat.openai.com از امروز در چند بازار شروع شده و به تدریج در سایر نقاط جهان منتشر می‌شود. در عوض، مستقیماً با ChatGPT وارد مکالمه خواهید شد که از همان مدل کاربران وارد شده استفاده می کند.

می‌توانید به دلخواه خود چت کنید، اما توجه داشته باشید که کاملاً از همان مجموعه آپشن های ی برخوردار نیستید که افراد دارای حساب کاربری دارند. نمی‌توانید چت‌ها را ذخیره یا به اشتراک بگذارید، از دستورالعمل‌های سفارشی استفاده کنید، یا موارد دیگری که معمولاً باید با یک حساب دائمی مرتبط باشد.

با این اوصاف، شما هنوز این گزینه را دارید که از چت های خود برای آموزش استفاده نکنید (که به نظر می رسد، دلیل اصلی این کار شرکت را تضعیف می کند). فقط روی علامت سوال کوچک در سمت راست پایین کلیک کنید، سپس روی "settings" کلیک کنید و ویژگی را در آنجا غیرفعال کنید. OpenAI شامل این گیف مفید است:

اعتبار تصویر: OpenAI

مهمتر از آن، این نسخه فوق‌العاده رایگان ChatGPT «خط‌مشی‌های محتوای کمی محدودتر» خواهد داشت. معنی آن چیست؟ من پرسیدم و پاسخی لفظی و در عین حال بی معنی از یک سخنگوی دریافت کردم:

تجربه خروج از سیستم از کاهش‌های ایمنی موجود که قبلاً در مدل تعبیه شده‌اند، مانند امتناع از تولید محتوای مضر سود خواهد برد. علاوه بر این کاهش‌های موجود، ما همچنین در حال اجرای پادمان‌های اضافی هستیم که به‌طور خاص برای رسیدگی به سایر اشکال محتوا طراحی شده‌اند که ممکن است برای یک تجربه خارج‌شده از سیستم نامناسب باشند.

ما راه‌های بالقوه‌ای را در نظر گرفتیم که از طریق آن یک سرویس خارج‌شده از سیستم می‌تواند به روش‌های نامناسب استفاده شود، با توجه به درک ما از قابلیت‌های GPT-3.5 و ارزیابی‌های ریسک که تکمیل کرده‌ایم.

پس ... واقعاً، هیچ سرنخی برای اینکه دقیقاً این سیاست های محدودکننده چیست، وجود ندارد. بدون شک ما به زودی متوجه خواهیم شد که بهمنی از راندوها در سایت فرود می آیند تا لاستیک های این پیشنهاد جدید را از بین ببرند. سخنگوی گفت: "ما می دانیم که ممکن است به تکرار اضافی نیاز باشد و از بازخورد استقبال می کنیم." و آنها آن را خواهند داشت - به وفور!

در آن نقطه، من همچنین پرسیدم که آیا آنها برنامه‌ای برای مقابله با آنچه که تقریباً به طور قطع تلاش برای سوء استفاده و سلاح‌سازی از مدل در مقیاسی بی‌سابقه است، دارند یا خیر. فقط به آن فکر کنید: پلتفرمی که استفاده از آن باعث از دست دادن یک میلیاردر می شود. از این گذشته، استنباط هنوز گران است و حتی مدل تصفیه شده و کم بالابر GPT-3.5 قدرت و فضای سرور را می گیرد. مردم می خواهند آن را برای تمام ارزشش چکش کنند.

برای این تهدید هم جواب ندادند:

ما همچنین به دقت در نظر گرفته‌ایم که چگونه می‌توانیم سوءاستفاده از تجربه خروج از سیستم را شناسایی و متوقف کنیم، و تیم‌های مسئول شناسایی، پیشگیری و پاسخ به سوء استفاده در طول طراحی و اجرای این تجربه مشارکت داشته‌اند و به اطلاع رسانی درباره طراحی آن ادامه خواهند داد. حرکت رو به جلو

به فقدان چیزی شبیه اطلاعات ملموس توجه کنید. آنها احتمالاً به اندازه هر کس دیگری تصور کمی دارند که مردم این موضوع را تحت تأثیر قرار می دهند و باید به جای فعال بودن، واکنشی نشان دهند.

مشخص نیست ابتدا چه مناطق یا گروه هایی به ChatGPT فوق رایگان دسترسی خواهند داشت، اما از امروز شروع می شود، پس مرتباً تحلیل کنید تا متوجه شوید که آیا شما جزو افراد خوش شانس هستید یا خیر.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است