متن خبر

چرا Wonderschool با پشتیبانی a16z در حال خرید EarlyDay است

چرا Wonderschool با پشتیبانی a16z در حال خرید EarlyDay است

شناسهٔ خبر: 460650 -




Wonderschool، استارت‌آپی که نرم‌افزار و پشتیبانی را برای کمک به افراد و دولت‌های محلی در راه‌اندازی کسب‌وکارهای مراقبت از کودکان ارائه می‌کند، EarlyDay را خریداری کرده است که یک بازار آموزشی برای دوران کودکی را اداره می‌کند.

TechCrunch از دوران کودکی Wonderschool را پوشش داده است، از جمله هر دو مرحله اولیه و سری A آن (به رهبری آندریسن هوروویتز).

شرایط معامله فاش نشد، اما در مصاحبه ای با پادکست سهام TechCrunch، اِما هریس و ملیسا تران، مدیران عامل EarlyDay، این تراکنش را «فرصت‌طلبانه» توصیف کردند و گفتند که این تراکنش ناشی از نیازهای جمع‌آوری سرمایه نیست. مدیر اجرایی Wonderschool، کریس بنت، از به اشتراک گذاشتن جزئیات ساختار معامله خودداری کرد، اما تلویحاً اعلام کرد که این قرارداد برای مبلغی غیر جزئی اجرا شده است.

ما هریس، تان و همچنین بنت را به برنامه آوردیم تا در مورد معامله، آنچه در پیش روی بخش آنهاست، معضل مراقبت از کودکان در ایالات متحده و موارد دیگر صحبت کنیم. هماهنگ کن

بر اساس داده‌های Crunchbase، در اوایل سال 2022، Wonderschool یک سری B 25 میلیون دلاری را با ارزش 165 میلیون دلاری پس از پول جمع‌آوری کرد. EarlyDay بعداً در سال 2022 مبلغ 3.3 میلیون دلار را جمع آوری کرد.

Edtech و دیگر دسته‌بندی‌های استارت‌آپ‌ها در یک سال گذشته تحت الشعاع فناوری هوش مصنوعی قرار گرفته‌اند، اما هنوز بازار گسترده‌ای وجود دارد و نیاز به مراقبت از کودکان و سایر خدمات دوران کودکی بهتر است. با نزدیک شدن به پایان برخی از برنامه های فدرال، والدین در مورد در دسترس بودن مراقبت از کودکان نگران هستند. در واقع، یک جستجوی سریع برای "بحران مراقبت از کودک" به شما نشان می دهد که والدین کودکان خردسال چقدر نگران هستند و چقدر برای گزینه های مقرون به صرفه تنگ شده اند.

اگر قرارداد Wonderschool-EarlyDay عملی شود، می‌توانیم شاهد افزایش عرضه خدمات مراقبت از کودکان باشیم. این هم برای کسب و کار Wonderschool و هم برای والدینی که به کمک نیاز دارند خوب است.

Equity پادکست و پست‌های شاخص TechCrunch هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه است و می‌توانید در پادکست‌های Apple، Overcast، Spotify و همه پخش‌ها مشترک ما شوید.

همچنین می توانید Equity را در X و Threads در @EquityPod دنبال کنید.

برای متن کامل مصاحبه، برای کسانی که خواندن را به گوش دادن ترجیح می دهند، ادامه مطلب را بخوانید یا آرشیو کامل قسمت های ما را در Simplecast تحلیل کنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است