متن خبر

New Summit یک صندوق جدید 100 میلیون دلاری برای حمایت از فناوری آب و هوا و مدیران صندوق‌هایی که نمایندگی کمتری دارند جمع‌آوری می‌کند.

New Summit یک صندوق جدید 100 میلیون دلاری برای حمایت از فناوری آب و هوا و مدیران صندوق‌هایی که نمایندگی کمتری دارند جمع‌آوری می‌کند.

شناسهٔ خبر: 460425 -




طبق اسنادی که در SEC ثبت شده است، New Summit Investments در حال جمع آوری یک صندوق تاثیرگذاری جدید 100 میلیون دلاری است. اگر این صندوق جدید جمع آوری شود، به آن اجازه می دهد به سرمایه گذاری در مدیرانی که از استارتاپ ها و سایر شرکت هایی که بر مشکلات زیست محیطی و اجتماعی متمرکز هستند، ادامه دهد.

این پنجمین صندوق این شرکت است و نشان دهنده جهش قابل توجهی از 40 میلیون دلار صندوق قبلی آن است که در سال 2022 بسته شد. طبق گفته PitchBook، در حال حاضر دارایی های 115 میلیون دلاری تحت مدیریت است.

New Summit با استناد به مقررات امنیتی از اظهار نظر در مورد استراتژی یا زمان صندوق جدید خودداری کرد. کیسی دیلووی، مدیر عامل شرکت، به TechCrunch گفت: «ما یکی از اولین استراتژی‌های چندمدیری را برای سرمایه‌گذاری بر بازار خصوصی در سال 2016 راه‌اندازی کردیم و از ادامه این کار خرسندیم.

اندازه صندوق جدید نشان می‌دهد که می‌تواند شرکت‌های LP را متقاعد کند که کیف پول‌های خود را باز کنند، نه تنها بر اساس سابقه سرمایه‌گذاری شرکت، بلکه بر اساس رویکرد متمرکز بر تأثیر آن، صعودی است. رویکرد صندوق سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران کوچک‌تر کمک می‌کند تا با یافتن شرکت‌هایی با بهترین عملکرد که نیازهای زیست‌محیطی و اجتماعی خود را نیز رعایت می‌کنند، شرط‌بندی کنند.

فرم SEC نشان می دهد که New Summit در مراحل اولیه جذب سرمایه است و هنوز هیچ تعهد سرمایه ای را تضمین نکرده است. پس ، این یک مورد آزمایشی جالب در مورد اینکه آیا سرمایه گذاران هنوز اشتهای ESG دارند یا خیر است. این فرم می گوید که حداقل سرمایه گذاری 250000 دلار است که نشان می دهد شرکت قصد دارد به سرمایه گذاران با اندازه های مختلف و ریسک پذیری نزدیک شود.

به گفته PitchBook، یکی از مواردی که برای این جمع‌آوری کمک مالی انجام می‌شود، علاقه نیو سامیت به فناوری آب و هوا است، که روند سرمایه‌گذاری خطرپذیر را کاهش داده است و تعداد معاملات در طول سال 2023 همچنان بالا است. سال گذشته، کل سرمایه گذاری به 41.1 میلیارد دلار رسید. در حالی که این رقم کمتر از 51 میلیارد دلار در سال 2021 است، VCها می گویند که آب و هوا یکی از دو بخش داغ است که معاملات به سرعت بسته می شود. هوش مصنوعی، البته، دیگری است.

اگرچه تمرکز صریح بر تنوع، برابری، و شمول ممکن است مورد انتقاد مفسران قرار گیرد، هنوز نیاز مبرمی به ارائه فرصت‌هایی برای بنیان‌گذاران کم‌نمایش وجود دارد، که تمایل دارند رویکردهای فراگیرتری را در مورد فناوری و تجارت اتخاذ کنند. New Summit با راه‌اندازی طرح‌هایی مانند مشارکت با شرکت سرمایه‌گذاری Gratitude Railroad برای تامین منابع و پذیره‌نویسی مدیران صندوق‌هایی که دارای نمایندگی کمتری هستند، از مدیران صندوق‌های به حاشیه رانده شده حمایت کرده است.

New Summit همچنین بر روی چندین مدیر صندوق های مختلف که در آب و هوا و سلامت تخصص دارند، از جمله Black Opal Ventures و Buoyant Ventures، علاوه بر طیفی از دیگر VC های فناوری آب و هوا، از جمله ArcTern، Al Gore's Generation Investment Management، و Obvious Ventures، سرمایه گذاری کرده است.

New Summit Investments در سال 2016 به عنوان یک شرکت سرمایه گذاری تاثیرگذار با تمرکز بر آب و هوا، سلامت و فرصت های اقتصادی تاسیس شد. پایان نامه آن به 17 هدف توسعه پایدار سازمان ملل متحد، چارچوبی برای کمک به ایجاد یک سیاره عادلانه تر با پرداختن به موضوعاتی مانند دسترسی به آب پاک، آموزش با کیفیت و کاهش فقر، پایبند است.

بر اساس گزارش Pitchbook، اولین صندوق سرمایه گذاری New Summit در سال 2016 به قیمت 20 میلیون دلار بسته شد و پس از آن در سال 2018 با 36 میلیون دلار بسته شد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است