متن خبر

چگونه فیلتر محتوای سیاسی اینستاگرام را خاموش کنیم؟

چگونه فیلتر محتوای سیاسی اینستاگرام را خاموش کنیم؟

شناسهٔ خبر: 460247 -




فصل انتخابات در ایالات متحده است و اینستاگرام روش توصیه محتوای سیاسی را تغییر داده است. هم در اینستاگرام و هم در رقبای X جدیدتر Threads، این تغییر بر آنچه از حساب‌هایی که قبلاً دنبال کرده‌اید می‌بینید، تأثیری نخواهد داشت. اما این پلتفرم‌ها به طور فعال محتوایی را درباره سیاست توصیه نمی‌کنند، که می‌تواند توانایی کاربران را در یادگیری مسائل سیاسی از افراد خارج از حلقه‌های موجودشان محدود کند. این امر به ویژه تأثیرگذار است زیرا الگوریتم اینستاگرام به سمت توصیه پست‌های بیشتر از حساب‌هایی که دنبال نمی‌کنید، به خصوص Reels تغییر می‌کند.

در حالی که برخی از مردم ممکن است از بیرون رفتن از سیاست استقبال کنند، برخی دیگر این تغییرات را نگران کننده می دانند، زیرا رسانه های اجتماعی ابزاری کلیدی برای سازماندهی جامعه و انتشار اطلاعات در مورد رویدادهای جاری هستند. بعلاوه، تعریف اینستاگرام از محتوای سیاسی کمی گسترده است – محتوای سیاسی را به عنوان هر چیزی که «به طور بالقوه به چیزهایی مانند قوانین، انتخابات یا موضوعات اجتماعی مرتبط است» توصیف می‌کند.

اگر این تغییرات شما را آزار می دهد، می توانید تنظیمات خود را طوری تنظیم کنید که فیلترهای محتوای سیاسی اینستاگرام را نادیده بگیرد.

تغییر تنظیمات محتوای سیاسی اینستاگرام

اگر نمی‌خواهید اینستاگرام محتوای سیاسی را از فید شما فیلتر کند، در اینجا مراحلی برای انصراف از این تغییرات وجود دارد:

در برنامه اینستاگرام، از نوار ناوبری پایین برای کلیک بر روی پروفایل خود استفاده کنید.

هنگامی که در صفحه نمایه خود قرار گرفتید، یک منوی همبرگر (سه خط افقی) را در گوشه سمت راست بالای صفحه خود خواهید دید.

اکنون باید در صفحه «تنظیمات و فعالیت» باشید. اگر به سمت پایین به وسط منو بروید، عنوان فرعی به نام «آنچه می‌بینید» را خواهید دید. سه خط پایین تر، گزینه ای وجود دارد که می توانید روی آن ضربه بزنید به نام «تنظیمات محتوا».

از آنجا، یک برگه وجود دارد که می گوید «محتوای سیاسی». روی آن کلیک کنید و می‌توانید بین گزینه‌های دیدن محتوای سیاسی از افرادی که دنبال نمی‌کنید یا دیگر آن محتوا را نمی‌بینید جابه‌جا شوید. اگر نمی‌خواهید محتوای سیاسی از فید شما فیلتر شود، «محتوای سیاسی را از افرادی که دنبال نمی‌کنید محدود نکنید» را انتخاب کنید.

Threads در حال حاضر منوی تنظیمات خود را با این ضامن ها ندارد - اما اگر تنظیمات برگزیده خود را در اینستاگرام تغییر دهید، باید به Threads منتقل شود که در برنامه یکپارچه شده است.

اعتبار تصویر: اینستاگرام

چرا اینستاگرام نحوه مشاهده محتوای سیاسی را تغییر می دهد؟

متا، پدر و مادر پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و فیس بوک، به طور مداوم در مورد سیاست دچار مشکل شده است. این سکوها در نسل کشی در میانمار و انتشار اطلاعات نادرست قبل از حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره نقش داشته اند. و سپس رسوایی کمبریج آنالیتیکا بود که یک گروه مشاور سیاسی اطلاعات میلیون ها کاربر فیس بوک را برای کمک به کمپین ریاست جمهوری 2016 دونالد ترامپ ربود. در مقر متا، یک انتخابات ریاست جمهوری دیگر در ایالات متحده ممکن است به این معنی باشد که یک اتفاق ناگوار عمومی دیگر اجتناب ناپذیر است.

اما این تغییرات الگوریتمی عظیم عواقبی دارد - چه متا آن را بخواهد یا نه، این واقعیت پلتفرم های رسانه های اجتماعی است که توسط میلیاردها نفر استفاده می شود. محدود کردن محتوای سیاسی تأثیر موجی خواهد داشت.

ما هنوز نمی‌دانیم اینستاگرام چه نوع محتوایی را مسدود می‌کند و چگونه بر سازندگانی که معیشتشان تحت تأثیر توانایی آنها برای یافتن مخاطبان جدید است، تأثیر می‌گذارد. اما حداقل اینستاگرام به سازندگان اجازه می دهد تا وضعیت حساب کاربری خود را تحلیل کنند تا بدانند دسترسی به حساب کاربری آنها محدود شده است یا خیر.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است