Adobe’s Firefly Services بیش از 20 API مولد و خلاقانه را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد.
Adobe امروز Firefly Services را معرفی کرد که مجموعه ای از بیش از 20 API، ابزار و سرویس خلاقانه جدید است. Firefly Services برخی از آپشن های مبتنی بر هوش مصنوعی این شرکت را از ابزارهای Creative Cloud خود مانند فتوشاپ در دسترس توسعهدهندگان سازمانی قرار میدهد تا سرعت تولید محتوا در گردشهای کاری سفارشی خود را افزایش دهند - یا راهحلهای کاملاً جدیدی ایجاد کنند.
علاوه بر این، این شرکت همچنین امروز مدلهای سفارشی را راهاندازی کرد که به کسبوکارها اجازه میدهد مدلهای Firefly را بر اساس داراییهای خود تنظیم کنند. Custom Models قبلاً در GenStudio جدید Adobe تعبیه شده است.
Adobe خدمات Firefly را به عنوان "مجموعه ای جامع از هوش مصنوعی مولد و APIهای خلاقانه که گردش کار را خودکار می کند" توصیف می کند. این شامل APIهایی برای حذف پسزمینه، برش هوشمندانه تصاویر و تراز کردن خودکار افق در عکس، و همچنین دسترسی به آپشن های اصلی فوتوشاپ مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Generative Fill و Expand است. علاوه بر این آپشن های هوش مصنوعی، Firefly Services همچنین ابزارهایی را برای ویرایش لایههای متن، برچسبگذاری محتوا و اعمال پیشتنظیمات از Lightroom در معرض دید قرار میدهد.
از آنجایی که انتظارات مصرفکننده در مورد شخصیسازی مبتنی بر هوش مصنوعی مولد همچنان در حال افزایش است، خدمات Firefly و مدلهای سفارشی اولین پیشنهادات در نوع خود هستند که امکان داشتن قابلیتهای سفارشیسازی قدرتمند و کنترل بیشتر در تعریف فرآیندهای اتوماسیون خود را برای برندها باز میکند. دیوید وادوانی، رئیس تجارت رسانه های دیجیتال، Adobe. برندها فوراً به دنبال Adobe هستند تا سرمایهگذاریهای مولد هوش مصنوعی خود را از زمینهای بازی به تولید تغییر دهند.»
مانند بسیاری از موارد استفاده شرکت محور Adobe برای هوش مصنوعی مولد، این ابزارهای جدید همگی برای کمک به برندها در سرعت بخشیدن به گردش کار تولید محتوا هستند. با این حال، در حالی که بسیاری از شرکت ها می خواهند از هوش مصنوعی مولد استفاده کنند، آنها همچنین نگران ایمنی برند هستند، که بسیاری از آنها را از آوردن این ابزارها به تولید باز داشته است. از همان ابتدا، ادوبی Firefly را به عنوان جایگزینی مطمئن برای سایر مدلها معرفی کرد و این مجموعه خدمات جدید همچنان به این سنت ادامه میدهد.
بیلی سیبروک، مدیر ارشد طراحی جهانی، مشاور IBM، گفت: "توقعات رو به رشد برای تجارب مشتری، برندها را وادار کرده است تا درباره نحوه تولید و شخصی سازی محتوای بازاریابی در مقیاس تجدید نظر کنند." «برنامههای Adobe در فرآیند خلاقانه ما بسیار مؤثر بودهاند و اکنون با Firefly، میتوانیم به سرعت تصاویر و قالبها را در طیف وسیعی از سبکها و اندازهها تولید کنیم تا با استانداردهای برند هماهنگ شوند و افراد بیشتری را قادر به مشارکت در فرآیند خلاقیت کنیم.
ارسال نظر