متن خبر

Ticktock: 5 روز باقی مانده است تا پس‌اندازهای اولیه خود را برای مرحله اولیه TC لانه کنید

Ticktock: 5 روز باقی مانده است تا پس‌اندازهای اولیه خود را برای مرحله اولیه TC لانه کنید

شناسهٔ خبر: 459869 -




رویاپردازان استارتاپ، زمان بسیار مهم است! فقط 5 روز فرصت باقی مانده است تا از پس انداز اولیه برای TechCrunch Early Stage 2024 استفاده کنید. اجازه ندهید این فرصت از دستان شما خارج شود - بلیط خود را همین الان ایمن کنید و قبل از اینکه خیلی دیر شود، پس انداز زیادی کنید! پس انداز جمعه، 29 مارس، ساعت 11:59 بعد از ظهر PT به پایان می رسد.

در اینجا نگاهی اجمالی به آنچه در TechCrunch Early Stage در انتظار شماست آورده شده است

"انتخاب شتاب دهنده یا انکوباتور مناسب" با امیلی نایت، رئیس شتاب دهنده موتور: بیاموزید که چگونه انکوباتورها و شتاب دهنده ها ساختارهای حمایتی حیاتی را برای استارت آپ های در مراحل اولیه ارائه می دهند. برنامه‌های متناسب را کشف کنید که برای کمک به بنیان‌گذاران در حال گذار از دانشگاه و آزمایشگاه‌های ملی طراحی شده‌اند و از ناوبری یکپارچه در چالش‌های پس از تشکیل اطمینان حاصل می‌کنند.

«نحوه یافتن تناسب محصول در بازار در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارید» با جس لی، شریک Sequoia: با بینش های Jess Lee، شریک باتجربه Sequoia، در جستجوی تناسب محصول با بازار باشید. از تجربه او در ساخت و مقیاس بندی محصولات محبوب و همچنین تخصص او در سرمایه گذاری در شرکت هایی مانند شما که در جستجوی مناسب بودن ایده آل هستند، بهره مند شوید.

«چگونه یک MVP بسازیم و در مجتمع استارتاپی-صنعتی حرکت کنیم؟» با جیمز کریر، شریک عمومی NFX: هنر ساخت حداقل محصول مناسب (MVP) را با جیمز کریر از NFX کاوش کنید. بینش‌های ارزشمندی را برای ایجاد تعادل بین برآوردن نیازهای کاربر و اجتناب از جذابیت ویژگی‌ها و صیقل دادن بیش از حد در مجموعه‌های نوپا-صنعتی به دست آورید.

این جلسات روشنگرانه و موارد دیگر را از دست ندهید! همین امروز بلیط اولیه خود را برای TechCrunch Early Stage 2024 ایمن کنید و خود را برای موفقیت در راه اندازی قرار دهید.

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Early Stage 2024 است؟ با تکمیل این فرم با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است