متن خبر

از شرکت‌ها خواسته شد تا کارگران را به دفتر بازگردانند – علی‌رغم اینکه WFH شادی و بهره‌وری را افزایش می‌دهد

از شرکت‌ها خواسته شد تا کارگران را به دفتر بازگردانند – علی‌رغم اینکه WFH شادی و بهره‌وری را افزایش می‌دهد

شناسهٔ خبر: 459808 -




همکارانی <a href= که در توسعه تبلیغات همکاری می کنند" class=" block-image-ads hero-image" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pBB3WjntaCPn7rrM4yrmnj-320-80.jpeg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pBB3WjntaCPn7rrM4yrmnj-480-80.jpeg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pBB3WjntaCPn7rrM4yrmnj-650-80.jpeg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pBB3WjntaCPn7rrM4yrmnj-970-80.jpeg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pBB3WjntaCPn7rrM4yrmnj-1024-80.jpeg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pBB3WjntaCPn7rrM4yrmnj-1200-80.jpeg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pBB3WjntaCPn7rrM4yrmnj-1920-80.jpeg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pBB3WjntaCPn7rrM4yrmnj.jpeg">
(اعتبار تصویر: متا)

از آنجایی که کسب‌وکارها از طریق شواهد متضاد پیرامون اثربخشی کار از راه دور ادامه می‌دهند، تحقیقات جدید ادعا کرده است که اهمیت روابط انسانی باعث موفقیت تجاری می‌شود.

تحقیقات شرکت UCaaS Gamma احتمالاً به طور غیرقابل تعجبی به نظر می رسد که ارتباط بین روابط تجاری قوی و رشد درآمد را برجسته کند و این شرکت از دیگران می خواهد در سیاست های بازگشت به دفتر خود تجدید نظر کنند.

این گزارش می گوید که تقریباً سه چهارم (72٪) از رهبران کسب و کار مورد تحلیل معتقدند که در انتخاب شریک یا تامین کننده، یک رابطه خوب مهمتر از قیمت و قابلیت ها است.

حضوری یا هیبریدی؟

گاما او میگوید کسب‌وکارهایی که رشد درآمد را گزارش کرده‌اند، بر اساس عواملی مانند حل مؤثر مشکل، روابط شخصی خوب با مشتریان و ارائه مشاوره‌های ارزشمند به مشتریان، عملکرد بیش از حد داشتند. پویایی های داخلی، مانند فرهنگ سازمانی، نیز به عنوان عوامل مهم در موفقیت ظاهر شدند.

گاما نیز در پرتوی مشابه با بازگشت سرمایه، معیار جدیدی را معرفی کرد - بازگشت رابطه - برای تحلیل اینکه چگونه کسب و کارها می توانند قدرت روابط را ارزیابی کنند و ارزش های خود را به حداکثر برسانند.

این مطالعه مزایای کار از راه دور را تأیید می‌کند، که پیشرفت‌های فناوری از زمان همه‌گیری به آن کمک کرده است، اما نشان می‌دهد که فاصله‌گیری فیزیکی از همکاران می‌تواند از ایجاد پیوندهای بین فردی قوی که برای همکاری، نوآوری و موفقیت بسیار مهم هستند، جلوگیری کند.

اندرو بلشاو، مدیرعامل گاما گفت : «اتصال فقط مربوط به فناوری نیست. این در مورد مردم است. کسب‌وکارهای موفق زمانی رشد می‌کنند که ارتباطات آن‌ها دارای ارتباطات انسانی واقعی باشد که منجر به تجربیات معنادار مشتری می‌شود.»

همانطور که بحث بر سر کار از راه دور ادامه دارد، این مطالعه مزایای بی بدیل روابط انسانی را به ما یادآوری می کند که حتی با بهترین ابزارهای همکاری آنلاین نمی توان جایگزین آن شد.

بیشتر از TechRadar Pro

با چندین سال تجربه کار آزاد در محافل فناوری و خودرو، علایق خاص کریگ در فناوری است که برای بهبود زندگی ما طراحی شده است، از جمله هوش مصنوعی و ML، کمک های بهره وری، و تناسب اندام هوشمند. او همچنین علاقه زیادی به اتومبیل ها و کربن زدایی حمل و نقل شخصی دارد. به عنوان یک شکارچی مشتاق معامله، می‌توانید مطمئن باشید که هر معامله‌ای که کریگ پیدا می‌کند ارزش بالایی دارد!

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است