متن خبر

بهترین لوازم جانبی تیم های مایکروسافت ممکن است در واقع ایرپادهای اپل شما باشد

بهترین لوازم جانبی تیم های مایکروسافت ممکن است در واقع ایرپادهای اپل شما باشد

شناسهٔ خبر: 459807 -




mann på buss med airpods
بهترین ایرپادهای فین برای deg og ditt bruk (اعتبار تصویر: gettyimages/zamrzutitonovi)

تماس‌های مایکروسافت تیم‌های شما به‌دلیل داشتن یک متحد جدید غیرمنتظره، به زودی در حین حرکت بسیار قابل کنترل‌تر خواهند بود.

پلتفرم کنفرانس ویدیویی تأیید کرده است که کاربران از این پس می‌توانند هنگام تماس تیم‌های مایکروسافت با استفاده از Apple AirPods خود را بی‌صدا و قطع کنند.

کاربرانی که به هدفون‌های بی‌سیم خود متصل هستند، می‌توانند مستقیماً فیدهای صوتی و میکروفون خود را از طریق دستگاه‌ها کنترل کنند - اگرچه هنوز برای همه در دسترس نخواهد بود.

Apple AirPods و Microsoft Teams

در ورودی خود در نقشه راه رسمی مایکروسافت 365، به‌روزرسانی او میگوید که تیم‌های مایکروسافت ظاهراً برای اولین بار «اکنون به‌طور یکپارچه با Apple AirPods کار خواهند کرد».

مایکروسافت اضافه می‌کند که اگرچه همین عملکرد قبلاً در آیفون با iOS 17 در دسترس است، اما این اولین باری است که به مک می‌آید، مخصوصاً در مدل‌هایی که macOS Sonoma دارند.

این ابزار اکنون در برنامه جدید Teams for Mac نیز پشتیبانی می‌شود، به این معنی که کاربران در هر کجا که باشند، به‌روزترین نسخه سرویس را دریافت خواهند کرد.

این ویژگی که برای اولین بار در اوایل سال جاری معرفی شد ، اکنون در فهرست قرار گرفته است، پس کاربران باید به زودی به آن دسترسی داشته باشند.

این خبر جدیدترین از یک سری اعلامیه های اخیر در مورد فیدهای صوتی در تیم های مایکروسافت است زیرا این شرکت به دنبال رسیدگی به چیزی است که به وضوح یک نگرانی رو به رشد برای کاربران است.

این شامل یک گفت نی جدید است که به کاربران امکان می دهد صدای خود را به سادگی با کلیک کردن روی نماد میکروفون در نوار وظیفه ویندوز (یا با فشار دادن کلید لوگوی ویندوز + Alt + K) قطع و وصل کنند، که در تئوری باید اطمینان حاصل شود که میکروفون شما ساده نیست. به طور تصادفی در زمانی که نباید باشد - اما وجود چنین کنترل‌هایی در چنین مکان واضحی ممکن است کاربران را در معرض خطر کلیک تصادفی قرار دهد.

این پلتفرم همچنین اخیراً اعلام کرده است که صدای فضایی به تماس‌های تیم‌های مایکروسافت می‌آید ، تماس‌ها را فراگیرتر می‌کند و کیفیت صدای غنی‌تری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد، و کمک می‌کند تا جلسات به تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش‌تر در سراسر جهان تبدیل شود.

بیشتر از TechRadar Pro

معاون سردبیر، TechRadar Pro

مایک مور معاون سردبیر TechRadar Pro است. او نزدیک به یک دهه به‌عنوان روزنامه‌نگار فناوری B2B و B2C کار کرده است، از جمله در یکی از روزنامه‌های ملی برجسته بریتانیا و عنوان Future، ITProPortal، و زمانی که او آخرین روندهای سازمانی و محل کار را دنبال نمی‌کند، به احتمال زیاد می‌توان آن را پیدا کرد. تماشا کردن، دنبال کردن یا شرکت در نوعی ورزش.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است