متن خبر

نمی‌توانید تصمیم بگیرید کدام سرویس پخش را لغو کنید؟ این برنامه پرش اشتراک بین Netflix، Disney Plus و موارد دیگر را آسان می کند

نمی‌توانید تصمیم بگیرید کدام سرویس پخش را لغو کنید؟ این برنامه پرش اشتراک بین Netflix، Disney Plus و موارد دیگر را آسان می کند

شناسهٔ خبر: 459140 -




دو نفر در حال تماشای تلویزیون
(اعتبار تصویر: Watchworthy)

در دنیای رقابتی فزاینده بهترین سرویس‌های پخش ، نکته سخت فقط تصمیم‌گیری در مورد تماشا نیست، بلکه تصمیم‌گیری در این است که در وهله اول در کدام سرویس مشترک شوید. با افزایش قیمت ها و دستمزدها... نه چندان زیاد، بیشتر و بیشتر از ما شروع به تفکر انتقادی نسبت به خدماتی که در آنها مشترک هستیم، می کنیم.

حتی کسانی هستند که با پرش اشتراک، قبض پخش تلویزیون خود را 75 درصد کاهش می دهند . اما آیا اگر برنامه ای وجود داشته باشد که بتواند به ما کمک کند تصمیم بگیریم کدام را نگه داریم و کدام را با اشاره به اینکه کدام استریمر برای آنچه قصد داریم ببینیم مناسب تر است، کمک کند، عالی نیست؟

این همان چیزی است که اپلیکیشن توصیه‌ای Watchworthy با راه‌اندازی برخی از آپشن های پخش جدید نوید می‌دهد. اولی یک فهرست نظارتی مشترک است که می توانید از آن برای دریافت توصیه هایی برای گروه خانواده یا دوستان خود استفاده کنید. اما دومین مورد جالب‌تر است، زیرا می‌تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام اشتراک‌های جریان ارزش پرداخت را دارند.

چگونه Watchworthy به شما کمک می کند تصمیم بگیرید کدام سرویس ها ارزش تماشای دارند؟

دو آیفون با برنامه Watchworthy در صفحه اصلی

برنامه Watchworthy (تصویر بالا) در iOS و Android در دسترس است. (اعتبار تصویر: Watchworthy)

ویژگی جدید توصیه جریان، که Worthy Services نام دارد، یک سرویس توصیه برای پلتفرم ها است نه فیلم ها یا نمایش های فردی. در مورد سلیقه شما در تلویزیون می پرسد و سپس به هر یک از سرویس های پخش نگاه می کند تا ببیند کدام یک از آنها بیشترین برنامه را دارند که می خواهید ببینید. همچنین در پخش‌کننده‌های پولی از جمله Netflix ، Hulu ، Prime Video ، Apple TV Plus ، Disney Plus و Max کار می‌کند.

اگر قبلاً از برنامه استفاده می‌کنید، نیازی به انجام کاری ندارید، اما اگر تازه کار هستید، ابتدا باید به برنامه بگویید که کدام فیلم‌ها و نمایش‌ها را می‌خواهید ببینید. سپس به شما نشان می دهد که کدام نمایش ها و فیلم ها در چه سرویسی در دسترس هستند. هر توصیه یک امتیاز "شایسته" دریافت می کند: هر چه درصد بیشتر باشد، اشتراک ارزش بیشتری دارد. و هرچه این عدد کمتر باشد، باید فکر بیشتری برای لغو اشتراک داشته باشید.

مانند هر موتور توصیه دیگری، نقطه ضعف اینجا این است که آنچه تماشا می‌کنید و آنچه می‌گویید می‌خواهید تماشا کنید منعکس‌کننده نمایش‌ها و ژانرهایی است که قبلاً می‌دانید دوست دارید، نه نمایش‌ها و ژانرهایی که هنوز نمی‌دانید دوست دارید. اما این جایی است که بقیه برنامه وارد می شود: هدف اصلی آن نشان دادن موارد جدید به شما است، پس از فهرست تماشای شما به عنوان نقطه شروع برای توصیه های خود استفاده می کند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

کری مارشال ( توئیتر ) نویسنده، پخش کننده، نوازنده و وسواس ابزار آشپزخانه (توئیتر) از سال 1998 در مورد فناوری می نویسد، با توصیه های حکیمانه و نظرات عجیب و غریب به انواع مجلات و وب سایت ها و همچنین نوشتن بیش از دوازده کتاب کمک می کند. کتاب خاطرات او، کری یک مرد را می کشد ، اکنون به فروش می رسد. او خواننده گروه راک گلاسوژی HAVR است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است