متن خبر

7+ ژنراتورها و الگوهای براکت مسابقات رایگان

7+ ژنراتورها و الگوهای براکت مسابقات رایگان

شناسهٔ خبر: 458535 -




در حالی که بسیاری در مورد براکت مسابقات برای جنون مارس فکر می کنند، ممکن است شما یکی را برای بازی های پلی آف یا مسابقات برای ورزش هایی غیر از بسکتبال بخواهید. یکی از این ژنراتورها یا الگوهای براکت مسابقات رایگان را قبل از شروع بازی ها تنظیم کنید.

در اینجا چندین ابزار ساده براکت مسابقات وجود دارد، چه بخواهید یک ژنراتور برای ذخیره یا چاپ براکت یا یک الگو برای مایکروسافت اکسل یا ورد که بتوانید در هر فصل دوباره از آن استفاده کنید.

فهرست مطالب

ژنراتورهای براکت مسابقات

اگر به سرعت یا برای یک مسابقه یکباره به یک براکت مسابقات نیاز دارید، می توانید از یک ژنراتور آنلاین برای تنظیم شرکت کنندگان استفاده کنید.

1. براکت ساز تورنمنت Edit.org

در Edit.org، می‌توانید با یک الگو برای تولید براکت خود شروع کنید. شما انتخاب خوبی برای مسابقات بسکتبال، فوتبال، فوتبال، هنرهای رزمی و مسابقات عمومی خواهید داشت.

    برای شروع، یکی از موارد زیر را انجام دهید:

    برای پرش مستقیم به ویرایشگر، ویرایش براکت مسابقات را در صفحه اصلی انتخاب کنید و سپس طرحی را در سمت چپ انتخاب کنید.

    برای شروع با یک الگو، مشاهده الگوهای براکت را انتخاب کنید و الگوی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

    در هر صورت، در نهایت به ویرایشگری خواهید رسید که شبیه ویرایشگر Canva است.

    یک کادر متنی را برای تایپ متن خود برای تیم ها، نام ها، عنوان ها، وب سایت ها، آدرس ها و سایر عناصر روی طراحی براکت انتخاب کنید.

    پس از پایان کار، می‌توانید با ایجاد یک حساب کاربری رایگان با Google، Facebook، یا یک آدرس ایمیل، براکت خود را دانلود یا ذخیره کنید. فقط یک گزینه در سمت راست بالای ویرایشگر را انتخاب کنید.

2. براکت های خود را چاپ کنید

با Print Your Brackets، براکت های مسابقات قابل پر شدن را پیدا خواهید کرد که می توانید آن ها را تکمیل و دانلود کنید.

    سبک مسابقات و تعداد تیم‌ها را از بین تیم‌های تکی، دوبل، ادغام یا ضمانت بازی، قرعه‌کشی کور یا مرحله دوم با تعداد تیم‌های مورد نیاز خود انتخاب کنید.

Print Your Brackets main page with the bracket selection

    سپس پیش نمایشی از براکت را در یک صفحه جدید خواهید دید. فایل PDF قابل پر کردن یا w/Games Numbered را بر اساس اولویت خود انتخاب کنید تا فرم را در نمای قابل پر کردن باز کنید.

Print Your Brackets links to obtain the bracket

    برای تکمیل براکت با تیم ها یا نام های خود از کادرهای آبی استفاده کنید. پس از اتمام کار، بسته به مرورگر وب خود، از گزینه چاپ، دانلود یا ذخیره استفاده کنید.

Print Your Brackets editable PDF file

3. براکت HQ

اگر می‌خواهید چند براکت برای تورنمنت‌های مختلف ایجاد کنید، امتیازات را در طول مسابقه ارسال کنید و از میان موضوعات جذاب انتخاب کنید، Bracket HQ را تحلیل کنید.

    برای تنظیم براکت خود در ویرایشگر، Create Bracket را در صفحه اصلی انتخاب کنید.

Bracket HQ main page with the Create Bracket button

    در برگه اطلاعات براکت ، نامی برای براکت خود بگذارید، نوع آن را انتخاب کنید، ورزش یا بازی را اضافه کنید، و در صورت تمایل یک توضیح اضافه کنید.

Bracket HQ editor Bracket Information tab

    سپس، از برگه‌های دیگر سمت چپ برای اضافه کردن شرکت‌کنندگان استفاده کنید، یکی از تم‌ها را انتخاب کنید و تنظیمات نمایشگر را تنظیم کنید.

Bracket HQ editor additional tabs

    پس از اتمام، ذخیره یا دانلود را در بالا سمت راست انتخاب کنید. اگر انتخاب کردید براکت خود را دانلود کنید، می توانید نوع فایل، طرح بندی و قالب را انتخاب کنید.

Bracket HQ download options

Bracket HQ براکت های اضافی مسابقات را در هر دو طرح رایگان و پولی ارائه می دهد. طرح‌های رایگان به شما براکت‌های نامحدود با حداکثر ۳۲ شرکت‌کننده و مضامین اساسی می‌دهد. اگر به شرکت‌کنندگان بیشتری نیاز دارید، تم‌های اضافی می‌خواهید یا آپشن های دیگری را می‌خواهید، می‌توانید به برنامه‌های حرفه‌ای پولی نگاه کنید.

4. زمانبندی الماس

یکی دیگر از مولدهای براکت مسابقات آنلاین که باید در نظر گرفت، Diamond Scheduler است. با استفاده از این گزینه، یک براکت خالی برای وارد کردن نام تیم ها در یک سند PDF قابل ویرایش در رایانه خود دریافت می کنید.

    با وارد کردن تعداد تیم ها و انتخاب یک نوع مسابقات شروع کنید. Generate Printable Bracket را انتخاب کنید.

Diamond Scheduler main page with the bracket search fields

    سپس می‌بینید که براکت با سفارشی‌سازی‌های شما مطابقت دارد و می‌توانید View Bracket را انتخاب کنید. از طرف دیگر، می‌توانید یک گزینه براکت در زیر با گزینه‌هایی برای تعداد تیم‌ها و انواع مسابقات مختلف انتخاب کنید.

Diamond Scheduler main page with the bracket selection

    دانلود PDF قابل ویرایش را برای پر کردن براکت انتخاب کنید یا اگر ترجیح می‌دهید براکت خالی را چاپ کنید ، دانلود تصویر را انتخاب کنید .

Diamond Scheduler links to obtain the bracket

    اگر گزینه PDF را انتخاب کنید، باید فایل را مستقیماً در مرورگر وب خود باز کنید، جایی که می توانید آن را تکمیل و دانلود کنید.

Diamond Scheduler editable PDF file

الگوهای براکت مسابقات

ممکن است قصد داشته باشید از یک براکت مسابقات برای ورزش های مختلف استفاده کنید یا بخواهید برای هر فصل یکی از آن ها را داشته باشید. شما به راحتی می توانید یک قالب اکسل یا ورد را در هر زمان ویرایش و دوباره استفاده کنید.

5. قالب های براکت اکسل Vertex42

Vertex42 چند گزینه براکت مسابقات را برای Microsoft Excel ارائه می دهد. یک براکت مخصوص برای مارس جنون و یک براکت تک یا دو حذفی را خواهید دید.

به عنوان مثال، این قالب براکت مسابقات دو حذفی یک کتاب کار پر از برگه برای تیم های مختلف ارائه می دهد. از تب دستورالعمل ها شروع کنید و انتخاب کنید که آیا می خواهید شماره های دانه و بازی را ببینید. سپس، تعداد تیم‌ها را انتخاب کنید و مستقیماً به صفحه می‌روید.

Vertex42 bracket template Instructions

در مرحله بعد، می توانید عنوان و تاریخ مسابقات و نام تیم ها را اضافه کنید. با پیشرفت مسابقات، امتیازات را در کادرهای خاکستری وارد کنید.

Vertex42 bracket template for Excel

6. TemplateLab Excel و Word Bracket Templates

یک نقطه عالی برای هر دو قالب براکت مسابقات Microsoft Excel و Word TemplateLab است. می‌توانید از بین حذف‌های تک، دوتایی و سه‌گانه، دور روبین، جنون مارس، براکت‌های خالی و موارد دیگر انتخاب کنید.

به عنوان مثال، در اینجا یک براکت مسابقات اکسل به رنگ سبز و طلایی (قالب شماره 01) با دورهای اول و دوم، Sweet 16، Elite 8 و Final Four داریم. می توانید با کشیدن و رها کردن ساده از دور قبلی برنده ها را به دور بعدی اضافه کنید یا فقط آنها را تایپ کنید.

TemplateLab bracket template for Excel

برای مایکروسافت ورد، این الگوی براکت 64 تیمی (الگوی شماره 15) را تحلیل کنید. هر یک از 9 صفحه شامل نام مسابقات و بخش در بالای صفحه، با نقاطی برای هشت تیم و برنده بزرگ گروه است.

TemplateLab bracket template for Word

7. قالب براکت مایکروسافت اکسل

یکی دیگر از قالب های موجود برای اکسل مستقیماً از مایکروسافت ارائه می شود، پس می توانید از آن در وب یا نسخه دسکتاپ اکسل استفاده کنید.

عنوان و تاریخ مسابقات و سپس نام هر یک از 16 تیم را وارد کنید. این الگو جعبه های رنگی برای هر دور و یک نقطه برای برنده کلی بالای جام در پایین ارائه می دهد.

Microsoft bracket template for Excel

اجازه دهید بازی شروع

با این گزینه‌های الگو و ژنراتور براکت مسابقات رایگان، زمانی که بازی‌ها شروع می‌شوند، تنظیم خواهید شد. خواه یک ورزش بزرگ، مسابقه مدرسه، یا مسابقه تناسب اندام، براکت خود را برای شروع آماده کنید.

اگر هنگام تماشای ورزش‌های مورد علاقه‌تان با صفحه‌نمایش تلویزیون که تار یا مبهم است، مشکل دارید، ما راه‌هایی برای کمک به رفع آن داریم.

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است