متن خبر

همه اکنون می توانند از طریق برنامه های Apple Vision Pro در وب مرور کنند

همه اکنون می توانند از طریق برنامه های Apple Vision Pro در وب مرور کنند

شناسهٔ خبر: 458363 -




هدست اپل ویژن پرو
Apple Vision Pro (اعتبار تصویر: Apple)

دیگر نیازی به Apple Vision Pro برای نگاه کردن به برنامه‌های Vision Pro ندارید، زیرا فروشگاه App visionOS اکنون برای مرور در وب در دسترس است - درست مانند فروشگاه‌های App معادل برای iOS، iPadOS، macOS و tvOS.

در مرورگر خود به فروشگاه برنامه Vision Pro بروید (همانطور که توسط 9to5Mac مشاهده شده است)، و می‌توانید دسته‌هایی از جمله تجارت، سرگرمی و آموزش را مرور کنید. همچنین می‌توانید برنامه‌ها و بازی‌های آیفون و آی‌پد را که روی Vision Pro اجرا می‌شوند، پیدا کنید.

می‌توانید بررسی Apple Vision Pro ما را بخوانید تا متوجه شوید که چقدر ما هدست واقعیت ترکیبی را دوست داریم – و اکنون جذاب‌تر است، زیرا برای تحلیل برنامه‌های جدیدی که ممکن است به آن‌ها علاقه داشته باشید، نیازی به استفاده از دستگاه ندارید.

علاوه بر این، به افرادی که صاحب یکی از هدست‌ها نیستند، این فرصت را می‌دهد تا برنامه‌های موجود برای آن را ببینند. وقتی 3,499 دلار (حدود 2,750 پوند / 5,330 دلار استرالیا) و بیشتر برای یک قطعه سخت افزار خرج می کنید، شاید بخواهید قبل از خرید ببینید چه کاری می توانید روی آن انجام دهید.

رول گسترده تر

Apple Vision Pro App Store

هر چیزی را که دوست دارید می بینید؟ Apple Vision Pro App Store (اعتبار تصویر: آینده)

تجربه مرور از طریق فروشگاه برنامه visionOS بسیار شبیه به چیزی است که ممکن است در هنگام جستجوی برنامه‌ها برای دستگاه‌های دیگر با آن آشنا باشید - و برخی از فهرست ‌های برنامه‌ها صرفاً یک برگه Apple Vision اضافی به آنها اضافه شده است.

می‌توانید اسکرین‌شات‌ها را تحلیل کنید، توضیحات برنامه‌ها و بررسی‌هایی را که توسط سایر کاربران گذاشته شده است را ببینید و اطلاعاتی درباره داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط هر برنامه دریافت کنید. جزئیات قیمت برنامه و قیمت خرید درون برنامه ای نیز نشان داده شده است.

این امکان وجود دارد که راه‌اندازی اپ استور ویژن پرو در وب با شایعه راه‌اندازی بین‌المللی این هدست مرتبط باشد. در حال حاضر، شما فقط می توانید دستگاه را در ایالات متحده خریداری کنید، اما ممکن است در آینده نزدیک تغییر کند.

همچنین صحبت هایی مبنی بر اینکه نسخه ارزان تری از Vision Pro می تواند در راه باشد وجود دارد – اگرچه ممکن است تا سال 2026 پوشش آن از بین نرود. ممکن است هنوز فروش زیادی نداشته باشد، اما هیچ شکی در تعهد اپل به Vision Pro وجود ندارد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است