متن خبر

Fujifilm X100VI را فراموش کنید – در اینجا 7 جایگزین عالی وجود دارد

Fujifilm X100VI را فراموش کنید – در اینجا 7 جایگزین عالی وجود دارد

شناسهٔ خبر: 458245 -




دوربین لایکا Q3 در دست
(اعتبار تصویر: آینده)

اگر در حال حاضر یک دوربین وجود دارد که توجه جهان گسترده تر را به خود جلب کرده است، آن Fujifilm X100VI است. با همه حساب‌ها، این فاصله‌یاب شیک احتمالاً محبوب‌ترین نسخه سال خواهد بود - در واقع تا حدی که پیش‌فروش‌های Fujifilm X1000VI در حال حاضر با ماه‌ها عقب‌ماندگی مواجه هستند.

به این دوربین توجه کرده اید اما نمی خواهید صبر کنید؟ نترسید - در حال حاضر چند جایگزین فوق العاده وجود دارد که مسلماً به همان اندازه خوب هستند. در حالی که برخی ممکن است فاقد je ne sais quoi خاصی باشند که X100VI دارد، برخی از گزینه‌ها در حال حاضر سبک وزن هستند، از پیش تنظیمات فیلم مشابهی را ارائه می‌دهند و در برخی موارد ارزان‌تر هستند.

اولاً، گزینه‌های قدیمی‌تر زیادی از فوجی فیلم وجود دارد. این دوربین‌ها هنوز هم برای سال 2024 عالی هستند و آن پیش‌تنظیم‌های دلخواه را برای JPEG‌های فیلم‌مانند مستقیماً خارج از دوربین ارائه می‌کنند. با این حال، فقط توجه داشته باشید که قیمت های دست دوم برای چرخ دنده های فوجی فیلم به دلیل محبوبیت این برند به شدت افزایش یافته است.

در خارج از فوجی، با گزینه‌های قانع‌کننده‌ای مانند Ricoh GIII و Leica Q3 که برخی از بهترین دوربین‌های کامپکت موجود در بازار را ارائه می‌کنند، از انتخاب‌هایمان محروم هستیم. به طور خاص، Ricoh گزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر را ارائه می‌دهد که به راحتی در هر جیبی جا می‌شود - اگرچه آن پیش‌تنظیمات فیلم براق مانند X100VI را ندارد. به هر حال، توصیه‌های جایگزین برتر ما را دقیقاً در زیر دنبال کنید - و تا زمانی که اینجا هستید، حتماً از بررسی تازه منتشر شده Fujifilm X100VI ما استفاده کنید.

سه جایگزین عالی فوجی فیلم

جایگزین های عالی از مارک های دیگر

تذکرات ارجمند

فوجی فیلم X100V

(اعتبار تصویر: آینده)

احتمالاً به این فکر می کنید - چرا به Fujifilm X100V اشاره نمی کنید؟ به طور کلی، مدل نسل آخر دوربین فوق‌العاده‌ای است، اما در حال حاضر کاملاً گرفتار «نفرین فوجی‌فیلم» شده است - به این معنی که به دلیل محبوبیت، هزینه‌های سنگینی را در بازار دست دوم پرداخت می‌کنید. این ممکن است به تدریج طی چند ماه آینده تغییر کند زیرا افراد بیشتری دوربین های قدیمی خود را بارگیری می کنند، اما در حال حاضر، X100V تقریباً به اندازه مدل جدید گران است، پس احتمالاً بهتر است فقط منتظر آن باشید.

این مورد در مورد X-Pro 3 و X-Pro 2 نیز صدق می‌کند - که هر دو دوربین‌های فوجی‌فیلم فوق‌العاده‌ای با بدنه‌های بسیار زیبا به سبک فاصله‌یاب و منظره یاب اپتیکال هستند. خط X-Pro هنوز به روز نشده است تا آن را با X-T5 و X100VI مطابقت دهد، پس برای دوربین قدیمی‌تر در اینجا حق بیمه پرداخت می‌کنید، اگرچه X-Pro 3 کاملاً همه موارد را برای شیک نشان می‌دهد. دوربین یکپارچهسازی با سیستمعامل

یکی از دوربین‌هایی که شاید ارزش توجه کردن را داشته باشد، Olympus PEN-F است. این یک اسب تیره است که یک دوربین Micro Four Thirds است که در سال 2016 منتشر شد، اما دارای یک طراحی مسافت یاب باشکوه است که به روزهای شکوه Olympus بازمی گردد. پایین دست؟ برای دوربینی در سنین خود بسیار گران است - احتمالاً زیرا هنوز یک دوربین نسبتاً منحصر به فرد در محدوده سیستم Olympus / OM است. برای پول من، GX9 انتخاب بهتری است.

ویرایشگر معاملات

الکس ویرایشگر معاملات در TechRadar است. الکس با بیش از سه سال تجربه در محل و هشت سال کار در تجارت الکترونیک، ماموریت شخصی خود را برای به اشتراک گذاشتن تمام نکات، معاملات و معاملات مورد علاقه خود با خوانندگان ما در اینجا در TechRadar قرار داده است. در محل کار، او در محاسبات، تلفن و پوشش رویدادهای فروش بزرگ مانند جمعه سیاه و روز پرایم آمازون تخصص دارد. در خارج از محل کار، می‌بینید که او علاقه شدید خود به عکاسی و بازی‌های رایانه‌ای را دارد، یا در باشگاه کوهنوردی محلی که از تخته سنگ‌هایی که برای توانایی‌هایش بسیار دشوار است آویزان می‌شود. خطوط سرمقاله او همچنین شامل مشارکت در T3 و GamesRadar است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است