متن خبر

دوربین فوری پرچمدار جدید فوجی فیلم Instax Mini 99 دارای جلوه های رنگی خلاقانه «اولین در نوع» و موارد دیگر است.

دوربین فوری پرچمدار جدید فوجی فیلم Instax Mini 99 دارای جلوه های رنگی خلاقانه «اولین در نوع» و موارد دیگر است.

شناسهٔ خبر: 457870 -




Fujifilm Instax Mini 99 روی میز کاشی کاری شده با چاپ های کوچک
(اعتبار تصویر: فوجی فیلم)

دوربین های فوری Fujifilm Instax Mini مانند دوربین محبوب Mini 12 معمولاً در سطح مبتدی سرگرم کننده هستند - همه چیز به صورت خودکار است، حتی فلاش. این در مدل پرچمدار جدید، Instax Mini 99، که کنترل خلاقانه تری از همیشه ارائه می دهد، تغییر کرده است.

این طراحی از Instax Square 40 گرفته شده است، اما همانطور که از نامش پیداست، Mini 99 از فیلم کوچکتر Instax Mini استفاده می کند، به علاوه دارای مجموعه ای از کنترل های خلاقانه است که می توانید به صورت دستی روی چاپ های فوری خود اعمال کنید، مانند جلوه های رنگی و یک عکس نوشته .

فوجی فیلم Instax Mini 99 را به عنوان یک مدل پرچمدار معرفی می کند و با قیمت 199.99 دلار / 174.99 پوند (قیمت استرالیا TBC) ارزان نیست - اکثر مدل های Instax Mini مانند Mini 12 تقریباً نصف این قیمت هستند. با این حال، جلوه‌های خلاقانه «اولین در نوع» Mini 99 از پیشرفت‌های فناوری عکاسی فوری استفاده می‌کند تا دوربینی را ایجاد کند که می‌تواند یکی از بهترین دوربین‌های فوری باشد.

اگر به عکس‌های Instax Mini 99 در زیر نگاهی بیندازید، می‌توانید شماره‌گیری‌های مختلفی را در بالای دوربین ببینید – اینها کنترل‌های دستی برای نوردهی و جلوه‌های رنگ خلاقانه جدید هستند. دوربینی مانند Mini 12 دارای یک دکمه عکس است و همین حدود است، اما Mini 99 به شما این امکان را می دهد که به صورت دستی نوردهی را متناسب با سطوح روشنایی صحنه تنظیم کنید، در حالی که حالت افکت رنگ جدید شش ظاهر متفاوت را ارائه می دهد.

فوجی‌فیلم او میگوید ویژگی جلوه‌های رنگی این است: «این ویژگی با استفاده از چراغ‌های LED درون دوربین، رنگ انتخاب‌شده را در فیلم فوری Instax Mini برای یک عکس منحصربه‌فرد نمایش می‌دهد». می‌توانید بین جلوه‌های سبز محو، رنگ گرم، آبی روشن، سرخابی ملایم، قهوه‌ای سبز و نشتی روشن یکی را انتخاب کنید.

این همش نیست. یک سوئیچ در جلوی لنز می‌تواند جلوه‌ای اضافه کند که لبه‌های چاپ شما را تیره می‌کند تا سوژه مرکزی بیشتر برجسته شود، به علاوه یک محدودکننده فاصله فوکوس وجود دارد. ماکرو (0.3-0.6 متر)، سوژه های نزدیک (0.6-3 متر) و سوژه های دور (3 متر تا بی نهایت).

در پشت دوربین یک مانیتور ساده شمارش شات، به‌علاوه یک حالت فلاش و یک کنترل مستقیم برای حالت تایمر خودکار وجود دارد (برای سلفی‌ها مفید است، به‌ویژه که Mini 99 دارای یک دستگیره مفید است که به عنوان پایه سه‌پایه برای عکس‌برداری بدون دست نیز عمل می‌کند) . دکمه ای با برچسب "حالت" یک کنترل حالت تصویربرداری با گزینه هایی از جمله نوردهی دوگانه برای ترکیب دو عکس در یک چاپ واحد، به علاوه حالت های صحنه که طول سرعت شاتر را بسته به سوژه شما تغییر می دهد - به عنوان مثال، حالت ورزشی، عمل را متوقف می کند.

علامت تجاری Instax روی دوربین عبارت "Image Control" را نشان می دهد. در واقع، Mini 99 چیزهای زیادی برای فرو بردن دندان‌های شما دارد - ترکیبی سالم برای کاربران در تمام سطوح مهارت. از جلوه های رنگی سریع گرفته تا نوردهی دستی و کنترل فوکوس. چه کسی می‌داند، این می‌تواند دوربین فوری باشد که مدام شما را برای اطلاعات بیشتر فرا می‌خواند، جایی که سایر پیشنهادات ساده‌تر قبل از اینکه پس از اتمام اولین بسته فیلم گرد و غبار جمع‌آوری کنند، باشد.

ما در حال حاضر Instax Mini 99 را در اختیار داریم و تحلیل خود را از دوربین پس از دیدن آخرین مدل پرچمدار مورد استفاده به اشتراک خواهیم گذاشت. این کاملاً Polaroid I-2 نیست، اما نشانه‌های اولیه خوب هستند - مینی 99 نسبت به برادران ارزان‌قیمتش عمق بیشتری دارد.

در کنار Instax Mini 99 که از 4 آوریل در دسترس است، فوجی فیلم دو لوازم جانبی به اضافه یک فیلم جدید Instax Mini 'Photo Slide' را عرضه کرده است که برای یک بسته 10 چاپی 8.99 پوند قیمت دارد. یک قاب دوربین سیاه رنگ برای Mini 99 ساخته شده است که قیمت آن 21.99 پوند است و یک آلبوم عکس سیاه رنگ که دارای چاپ های Instax Mini است و قیمت آن 11.99 پوند است.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ویرایشگر دوربین ها

تیم ویرایشگر دوربین در TechRadar است. او بیش از 15 سال در صنعت فیلمبرداری عکس با بیشتر کسانی که در دنیای روزنامه نگاری فناوری هستند، لذت برده است. تیم در طول مدتی که به عنوان معاون ویراستار فنی با عکاس آماتور، به عنوان یک فریلنسر و در نتیجه ویراستار در Tech Radar، دانش فنی عمیق و تجربه عملی با دوربین‌ها را توسعه داده است و دیگران را از طریق اخبار، بررسی‌ها و ویژگی‌ها آموزش می‌دهد. او همچنین در تولید ویدئو برای استودیو 44 با مشتریانی از جمله کانن کار کرده است و اوقات فراغت خود را داوطلبانه برای مشاوره با یک تیم غیرانتفاعی داستان‌های متنوع مستقر در نایروبی ارائه می‌کند. تیم کنجکاو، یک فوتبالیست و دونده مشتاق، خلاق و مشتاق، و یک شراب سفید میانه رو است که در کنیا زندگی کرده است و معتقد است که ما چیزهای زیادی برای لذت بردن و یادگیری از یکدیگر داریم.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است