متن خبر

آمازون اکنون به فروشندگان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از هوش مصنوعی فهرست‌هایی را از طریق URL ایجاد کنند

آمازون اکنون به فروشندگان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از هوش مصنوعی فهرست‌هایی را از طریق URL ایجاد کنند

شناسهٔ خبر: 457860 -




آمازون سال گذشته آپشن های مولد مبتنی بر هوش مصنوعی را راه‌اندازی کرد تا به فروشندگان کمک کند تا با وارد کردن چند کلمه در مورد محصول، به سرعت فهرست‌هایی ایجاد کنند. این شرکت اکنون در صورتی که کالایی قبلاً در وب سایت آنها فهرست شده باشد، ایجاد فهرست را برای فروشندگان آسان تر می کند.

ابزار جدید این غول تجارت الکترونیک از هوش مصنوعی برای تجزیه جزئیات از URL یک کالا در سایت دیگر و ایجاد فهرست آمازون استفاده می کند. این ویژگی به زبان انگلیسی برای فروشندگان در ایالات متحده ارائه می شود

«علاوه بر استفاده از مقادیر کم متن یا تصویر برای تولید فهرست‌ها، ما اکنون در حال راه‌اندازی این توانایی هستیم که فروشندگان به سادگی از فهرست‌های موجود خود استفاده کنند و تنها با ارائه URL به آمازون، که به‌طور خودکار توسط آپشن های مبتنی بر هوش مصنوعی ما تجزیه می‌شود، استفاده کنیم. برای ایجاد یکپارچه فهرست های با کیفیت بالا و جذاب برای فروشگاه آمازون،” این شرکت در وبلاگ خود گفت.

اکتبر گذشته، آمازون ابزاری را برای تبلیغ‌کنندگان ارائه کرد تا از طریق پیام‌های متنی پس‌زمینه تولید کنند. در آن زمان، این شرکت بيان کرد که پس‌زمینه متنی یک آیتم می‌تواند 40 درصد نرخ کلیک بیشتر در مقایسه با پس‌زمینه سفید ایجاد کند.

در آخرین اعلامیه، آمازون بيان کرد که بیش از 100000 فروشنده ابزارهای مولد هوش مصنوعی را امتحان کرده اند. آمار جالب‌تری که این شرکت به آن اشاره کرد این بود که 80 درصد از فروشندگان پیشنهاداتی را از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی می‌پذیرند.

شرکت‌های دیگر نیز به ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی مرتبط با محصولات برای تبلیغ‌کنندگان و خرده‌فروشان دست زده‌اند. سال گذشته، گوگل ابزاری را راه‌اندازی کرد که مربوط به محصول تخیلی بود و eBay ویژگی‌ای را معرفی کرد که فهرست‌هایی را از تصاویر محصول تولید می‌ کرد. در اوایل سال جاری، Shopify ویرایشگر تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی خود را برای محصولات عرضه کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است