متن خبر

برند چینی Obscure لپ‌تاپ‌هایی را عرضه می‌کند که ممکن است عمر باتری بهتری نسبت به MacBook Pro داشته باشد – Core Ultra 7 totting Megabook T16 Pro دارای باتری رکوردشکنی 99.9 وات ساعت است که با یک بار شارژ تا 22 ساعت شارژ می‌شود.

برند چینی Obscure لپ‌تاپ‌هایی را عرضه می‌کند که ممکن است عمر باتری بهتری نسبت به MacBook Pro داشته باشد – Core Ultra 7 totting Megabook T16 Pro دارای باتری رکوردشکنی 99.9 وات ساعت است که با یک بار شارژ تا 22 ساعت شارژ می‌شود.

شناسهٔ خبر: 456891 -




Megabook T16 Pro
(اعتبار تصویر: تکنو موبایل)

Tecno Mobile، اگرچه در خارج از چین به طور گسترده شناخته شده نیست، اما در ساخت دستگاه های با کیفیت بالا با قیمت های رقابتی شهرت دارد. لپ تاپ 16 اینچی جدید Megabook T16 Pro 2024 Ultra این شرکت که برای اولین بار در MWC 2024 امسال معرفی شد، با پردازنده Core Ultra 7 اینتل (نسخه جدید از دسامبر 2023) همراه با پردازنده گرافیکی موبایل Arc عرضه می شود. اگر به این همه قدرت نیاز ندارید، نسخه ای با پردازنده Intel Core Ultra 5 وجود دارد.

Tecno Mobile می گوید Megabook T16 Pro می تواند 65 وات کارایی ارائه دهد و خنک کننده توسط سیستم مدیریت حرارتی پیشرفته "Ice Storm" اختصاصی این شرکت ارائه می شود.

این لپ‌تاپ با رم 32 یا 16 گیگابایتی LPDDR5 و 1 ترابایت PCIE 4.0 SSD همراه با گزینه 512 گیگابایتی برای کسانی که به دنبال هزینه کمتر هستند ارائه می‌شود. صفحه نمایش 16 اینچی 2.5k این لپ تاپ نسبت 16:10 را ارائه می دهد و 100٪ طیف رنگی sRGB را ارائه می دهد و آن را هم برای کار و هم برای سرگرمی مناسب می کند.

عمر باتری طولانی

Megabook T16 Pro دارای یک لولای 180 درجه است، پس می توانید صفحه نمایش را صاف قرار دهید و برای امنیت، یک خواننده اثر انگشت دارد. یک صفحه کلید ستاره دار با نور پس زمینه و صفحه لمسی مرتفع وجود دارد و با ویندوز 11 ارائه می شود.

با این حال، ویژگی برجسته T16 Pro باتری آن است که ظرفیت 99.99 وات ساعت دارد و با شارژ فوق سریع 100 واتی GaN عرضه می‌شود (که 50 درصد شارژ را در 30 دقیقه نوید می‌دهد). طبق گزارش ها، این باتری به کاربران اجازه می دهد تا با یک بار شارژ تا 22 ساعت کار یا بازی کنند، که اگر درست باشد بسیار چشمگیر است.

اپل می گوید که مک بوک پرو 16 اینچی 2023 می تواند با آن مطابقت داشته باشد، اما در تست های سخت افزار Tom's Hardware متوجه شد که این مک بوک پرو 16 اینچی کمتر از 19 ساعت مدیریت شده است - که هنوز هم فوق العاده است، اما شاید به آن خوبی که رقیب جدیدش ادعا می کند نمی تواند به آن برسد. باید منتظر بمانیم تا بفهمیم.

قیمت و در دسترس بودن در حال حاضر مشخص نیست، اما پیش بینی می شود مدتی در سه ماهه دوم عرضه شود.

بیشتر از TechRadar Pro

Wayne Williams یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است