متن خبر

اپل در حال عرضه VisionOS 1.1 است. با شخصیت های بهبود یافته

اپل در حال عرضه VisionOS 1.1 است. با شخصیت های بهبود یافته

شناسهٔ خبر: 456502 -




اپل VisionOS 1.1 را روز پنجشنبه منتشر کرد که قابل توجه ترین ویژگی آن بهبود شخصیت های کاربران است. به طور خاص، به‌روزرسانی جدید ظاهر مو و آرایش، نمایش گردن و دهان، و رندر چشم‌ها را برای EyeSight بهبود می‌بخشد، که به دیگران اجازه می‌دهد هنگام استفاده از هدست، چشمان شما را ببینند.

علاوه بر این، کاربران همچنین می‌توانند شخصیت‌های خود را بدون نگه داشتن دستگاه از طریق Settings>Persona و انتخاب حالت “Hands-free Capture” پس از مراحل اولیه راه‌اندازی تنظیم کنند.

نسخه جدید VisionOS همچنین مدیریت دستگاه های موبایل (MDM) را برای شرکت ها برای مدیریت دستگاه های خود معرفی می کند. این به مدیران امکان می‌دهد دستگاه‌ها را برای پیکربندی سفارشی تنظیم کنند، برنامه‌ها را در مقیاس نصب کنند و دستگاه را از راه دور پاک کنند.

این شرکت ماه گذشته پشتیبانی از مدیریت دستگاه های سازمانی را اعلام کرد.

ما می دانیم که برای باز کردن تمام [قدرت Apple Vision Pro]، کسب و کارها می خواهند این دستگاه ها را در مقیاس بزرگ مدیریت کنند. جرمی بوچر، بازاریابی جهانی محصول برای شرکت اپل، در آن زمان به TechCrunch گفت.

بهبودهای کوچک دیگری در VisionOS 1.1 برای کاربران وجود دارد:

کاربران اکنون می توانند برنامه های سیستم را از نمای صفحه اصلی حذف کنند

بهبود یافتن و اتصال به مک با صفحه نمایش مجازی مک

بهبود صفحه کلید مجازی با دقت ورودی متن بهتر

هنگام مشاهده ویدیوی Apple Immersive، کنترل‌های شرح بسته به‌روزرسانی شد

با گذشت زمان، توسعه دهندگان برنامه های بیشتری برای VisonOS دارند و این پلتفرم اکنون بیش از 1000 برنامه بومی در اپ استور دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است